| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 09:02 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 09:06 | |
| ![](img/nic.gif) | Sa mi ani verit nechce tejto historke.
To nevedeli spacifikovat jedenho psychopata ???
|
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 09:45 | |
| ![](img/nic.gif) | Spíš, v 7000m otevřít dveře bude problém To bude nějaká kachna ![](images/smile/01.gif) ![](images/smile/01.gif) ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 10:49 | |
| ![](img/nic.gif) | Nebylo to spis 7000ft? Rozdil tlaku je uz veliky, na dvere pusobi sila nekolika tun, navic jsou vetsi, nez ta dira. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 13:34 | |
| ![](img/nic.gif) | Incident sa odohral s stredu v noci, asi 7.000 metrov nad Cambridgeským zálivom, ktorý sa nachádza v najsevernejšom kanadskom teritóriu Nunavut. |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Milujem ilustracne fota :-) 17. 4. 2009 / 10:33 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 11:30 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 11:39 | |
| ![](img/nic.gif) | To by mne zajimalo, jak ukecal piloty, aby mu vypnuli tlakovani letadla, protoze bez toho by ve FL230 dvere urcite neotevrel Zjevne chyby nejaka podstatna cast informace. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 12:07 | |
| ![](img/nic.gif) | Obávám se, že u těch king airů, což jsou malá letadla, kde se dveře prostě jen vyklopí ven, to půjde i bez ukecávání pilotů.Tyhle menší éra to nebudou mít tak komplikovaně pojištěný, jako velký dopraváky. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 13:37 | |
| ![](img/nic.gif) | Mě spíš zsjímá, jak se B200 vyškrábala do FL230? a je fakt, že tam asi ani pancířové dvířka nebudou ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 13:40 | |
| ![](img/nic.gif) | B200 ma zhruba dostup 25000ft |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 13:42 | |
| ![](img/nic.gif) | Cessna 152 má podle příručky dostup 14000ft a ve dvou se s ní vyškrábat do FL80 je už docela kumšt ![](images/smile/06.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 13:46 | |
| ![](img/nic.gif) | Nemusí se tam potom upravovat kvalita směsi ? prostě, že když tam budeš dávat moc paliva, že to dusíš a moc to neletí ? Nevím, nakolik je reálné FS, ale v jedné misi bych se bez toho do 14 000 fts s Maulem nedostal... ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 13:52 | |
| ![](img/nic.gif) | Samozřejmě, že musíš, ale to nejde do nekonečna, žejo A je teda pravda, že si nedovolím, byť v takové výšce a vzhledem k mým zkušenostem ochuzovat tolik a čekat, až mi to zdechne Nicméně v provozu těžce pochybuju, že tam to éro vyškrábe a to potvrdí i piloti s tísiti hodinama... jak jsem jednou pronesl, že bych chtěl zkusut vyšplhat do FL100, popř. pokud bych našel možnost v předpisech i co to dá nad FL100, tak se mi všichni vysmáli s tím, ať si seženu pomocné rakety ![](images/smile/08.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 14:02 | |
| ![](img/nic.gif) | Tak jestli má ta Cessna napsaný dostup 14000, tak už tam minimálně jednou byla. I když počítám, že to bylo na aerodynamických hranicích letadla s testovacím pilotem, při nízké teplotě a vysokém tlaku... ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 18:22 | |
| ![](img/nic.gif) | Nic těžkýho. Minulou sobotu jsem byl najmut jako neplacené závaží do kamarádovy nově pořízené cessny - a při zkoušce dostupu jsme se škrábali celkem ustáleně 300-500 ft/min do Fl100, tak si pajlot vyžádal Fl120 - a škrábali jsme se dál, na Fl120 si vyžádal fl140 - a cesna se prostě škrábala dál jako by se nechumelilo - až nás to ne 13500 ft ALT přestalo bavit a letěli jsme zas dolů. Ale ta krabice by klidně letěla vejš - tam nebyl žádný patrný úbytek výkonu (ale směs se ochuzovala EGT hlídaly... ) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 20:55 | |
| ![](img/nic.gif) | To by mě zajímalo co to bylo zač Citation? ![](images/smile/01.gif) ![](images/smile/01.gif) ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 18. 4. 2009 / 10:37 | |
| ![](img/nic.gif) | FL510 .... uaaaaaa )) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 14:18 | |
| ![](img/nic.gif) | Zase cim vic za to budes tahat, tim vyssi teploty budes mit. Priklad z praxe - s An2 do FL110-120 na smes vubec nesahame (nekdy kdyz to v lete fakt neleze a hecnem se, tak maximalne pul centaku dame) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 18:39 | |
| ![](img/nic.gif) | Proč tomu stoupaj teploty, když tam vlastně je toho, co hoří, míň ? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 19:17 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 14:09 | |
| ![](img/nic.gif) | dle vyrobce ma varianta B200 dostup 35000ft... ![](images/smile/06.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 14:11 | |
| ![](img/nic.gif) | Nějaká proudová ? ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 14:16 | |
| ![](img/nic.gif) | Tyjo vzdyt je to turbinka I takova Seneca s pistama ma skoro FL200 (v turbu). |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 14:18 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 14:22 | |
| ![](img/nic.gif) | SenecaV ma FL250 ![](images/smile/01.gif)
Cim to je limitovany? To uz nedava konstrukce nebo Eckovy 601ky stavkujou? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 14:27 | |
| ![](img/nic.gif) | podle mne to konstrukci urcite nebude. Spis bych to videl na motory. Ono L410 sama o sobe neni nejak premotorovana a ve FL210 je prece jenom vzduch ridky... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 14:23 | |
| ![](img/nic.gif) | Teď nechci kecat úplné blbosti, ale mám takový pocit, že jsem někde viděl upravené Kinga na proudovou verzi, proto jsem se ptal... ![](images/smile/01.gif)
Jinak nejlíp (nebo hodně dobře) za turbovrtuláky na tom bude asi TU-95 (42.000 feets)ne ? ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 16:12 | |
| ![](img/nic.gif) | Proc proudova ? Cessna 441 s Garettama ma taky FL350, proste turbo je optimalni nastroj jak suplovat klesajici tlak vzduchu )) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 16:29 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 17:16 | |
| ![](img/nic.gif) | Vim, cetl jsem, tu C441 jsem uvadel protoze je b200 hodne podobna. O tom tucku jsem popravde ani nevedel ze je to turbik ![](images/smile/06.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 16:54 | |
| ![](img/nic.gif) | Upřímně... tak proč se nedělají turbopropy pro tyhle hladiny, když jsou mnohem mnohem ekonomičtější, než jety? Jednoduše proto, protože v té výšce jediný tah bude poskytovat turbína, která dělá u turbopropu cca 30% tahu, což je zoufale málo a vrtule v té výšce bude jenom otáčející se klacek navyšující odpor ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 17:12 | |
| ![](img/nic.gif) | Ehm, pokud vrtule dovede vyrobit odpor, tak taky dovede vyrobit vztlak, resp. tah.
Přemýšlím, proč by potom měl Tu-95 zdvojené vrtule, kdyby to byla spíše přítěž, protože má stejně jen 4 motory... ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 23:59 | |
| ![](img/nic.gif) | Tam to bude o něčem trošku jiném... když máš dvě protiběžné vrtule těsně za sebou, tak tam jsou jakési tlakové změny a funguje to celé trošku jinak, než klasická vrtule...
A odpor ti vyrobí, ale rodpor se nerovná vztlaku/tahu... odpor bude mít, protože nebude schopna vytvořit dostatek vztlaku a spíš se bude jen tak volně protáčet ve vzduchu, protože tak řídký vzduch už vrtuli moc šancí nedává ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 14:12 | |
| ![](img/nic.gif) | Kdyby naskocil, bylo by to zajimavy, ale takhle? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 15:28 | |
| ![](img/nic.gif) | No jo. Už je mi uplně jasný to "Komedie" v JZD |
| |
|
|