| | | Problém z přístroji - B767 Level-D 10. 4. 2009 / 20:59 | |
| | Zdravím, mám takový problém. Neví někdo proč mi přístroje neukážou letovou trasu, ikdyž jí mám vepsanou ve FMS? Používám B767 od Level-D a začalo mi to dělat při používání FS2Crew. Má někdo nápad čím by to mohlo být? |
| |
|
| | | Problém z přístroji - B767 Level-D 10. 4. 2009 / 21:08 | |
| | hm. to vypada na nezalignovane nebo nejak spatne nastavanene IRS .... takze si najit manual a hned nekde na zacatku, v predletove priprave, bude postup, jak srovnat a nastavit IRS... |
| |
|
| | | | Problém z přístroji - B767 Level-D 10. 4. 2009 / 21:12 | |
| | Díky, bylo to tím, že kopilot mi automaticky nadstavil IRS na ATT místo na NAV. |
| |
|
| | | | | Problém z přístroji - B767 Level-D 10. 4. 2009 / 21:26 | |
| | Ale i tak to furt blbne...nemůže to fakt dělat FS2Crew? Předtím mi to fakt nedělalo... |
| |
|
| | | | | | Problém z přístroji - B767 Level-D 10. 4. 2009 / 21:31 | |
| | Ti nezobrazuje ani umělý horizont. Řekl bych, že to může být FS2Crew do té míry, že se tě to snaží naučit reálné postupy nahození, a ne nějaký předšmelený start FSkou.
Takže manuál a studovat |
| |
|
| | | | | | | Problém z přístroji - B767 Level-D 10. 4. 2009 / 21:36 | |
| | No já sem i předtím lítal podle manuálu...nevím no |
| |
|
| | | | | | | | Problém z přístroji - B767 Level-D 10. 4. 2009 / 21:39 | |
| | tak to nahod a posli sem screen overheadu |
| |
|
| | | | | | | | Problém z přístroji - B767 Level-D 10. 4. 2009 / 21:41 | |
| | Nevím, jak to má 767, nicméně u 737 je to asi takto nějak(jednoduše):
Zabržděné éro, motory vypnuté, IRS na ALIGN a čekám, až naskočí přístroje (po zadání GPS souřadnic do CDU a chvíli čekání, než se to celé zkalibruje) a pak přepnout IRS do NAV a teprv můžu hýbat s érem Tohle očividně podle přístrojů není dodrženo a nebo si z tebe FS2Crew dělá prdel a nechce tě nechat letět |
| |
|
| | | | | | | | | Problém z přístroji - B767 Level-D 10. 4. 2009 / 21:58 | |
| | To je nějaký lepší stupěň simulace..? To simuluje neshody v posádce..? |
| |
|
| | | | | | | | | | Problém z přístroji - B767 Level-D 10. 4. 2009 / 22:03 | |
| | To netuším, ale podle toho, co molek píše si ho ten "crew member" moc neoblíbil |
| |
|
| | | | | | | | | | | Problém z přístroji - B767 Level-D 10. 4. 2009 / 22:07 | |
| | No asi mě fakt nemá rád Tady přikládám obrázky po nahození všech systémů podle FSCrew... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Problém z přístroji - B767 Level-D 10. 4. 2009 / 22:09 | |
| | Zkus ho hezky poprosit, možná to pomůže A nebo zkusit pravidlo "ráno moudřejší večera" |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Problém z přístroji - B767 Level-D 10. 4. 2009 / 22:10 | |
| | To jsem si říkal včera... a nic |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Problém z přístroji - B767 Level-D 10. 4. 2009 / 22:17 | |
| | zapni IRS zachvili to naskoči |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Problém z přístroji - B767 Level-D 10. 4. 2009 / 22:18 | |
| | Už ti to tu psali kluci jednou.. nemáš zalignovanej IRS... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Problém z přístroji - B767 Level-D 10. 4. 2009 / 22:21 | |
| | Jo jenže pak se mi zmizne i horizont |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Problém z přístroji - B767 Level-D 10. 4. 2009 / 22:24 | |
| | No tak asi něco děláš blbě..
Přepínače IRS mají být v prostřední poloze. Ne v krajní. Pak musí éro stát nějakou dobu v klidu a naběhnou souřadnice. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Problém z přístroji - B767 Level-D 10. 4. 2009 / 22:30 | |
| | No já to vím, proto tady píšu kde může být chyba Zítra to přeinstaluju, dneska se mi nad tím už nechce přemýšlet |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Problém z přístroji - B767 Level-D 10. 4. 2009 / 22:30 | |
| | a zkusil jsi vzit manual a treba to nastartovat krok za krokem podle nej? nez neco porad preinstalovat a ja nevim co? .) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Problém z přístroji - B767 Level-D 10. 4. 2009 / 22:36 | |
| | Bez Crew to krok po kroku dělám a žádný problém, problém je ten, že Crew si letadlo připraví skoro sám, člověk do toho zasahuje minimálně... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Problém z přístroji - B767 Level-D 11. 4. 2009 / 01:25 | |
| | Jenze ty mas ty tri prepinace IRS uplne blbe. V cold and dark jsou na off, prepnou se na NAV a po zmiznuti jakehosi napisu se hodi na ALIGN, objevi se bile ALIGN. Po zmiznuti tehle napisu (+- 3 minuty v Cechach) se prepinace vrati zpatky na NAV a nahore v tom dlouhem poli se objevi souradnice. Uprimne, nevim, k cemu je ta uplne prava poloha, mozna delam i neco blbe ja, ale tohle mi funguje.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Problém z přístroji - B767 Level-D 10. 4. 2009 / 22:44 | |
| | a tu nějakou dobu jste měli ještě zmínit, že je dost variabilní a liší se podle zeměpisný šířky... od pár minut do desítek minut. Takže bych zkusil po zadání souřadnic stojánky klidně půl hoďky počkat.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Problém z přístroji - B767 Level-D 11. 4. 2009 / 09:04 | |
| | Odpočet času do konce alignu můžeš u tohoto letadla zobrazit přepnutím přepínače IRS módu do polohy HDG. Pokud nemáš v Level-D menu nastavenu délku alignu na real, trvá to 120s. |
| |
|
| | | Problém z přístroji - B767 Level-D 11. 4. 2009 / 11:08 | |
| | Díky všem, problém vyřešen, bylo to jen v nadstavení letadla. |
| |
|
|