FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
SLP1 vs. FL120 Jeden příspěvek | Celý strom
SLP1 vs. FL120   7. 4. 2009 / 20:22
OK-OPL (CSA107)
Ahoj,
včera se mi stalo, že mě nechal ATC letět ve FL 120 až nějakých 20NM od OKL a až potom mi dal klesat.
Dotaz zní: jaký je správný postup, měl jsem sám decelerovat při přeletu SLP1 28NM DME od OKL přestože jsem byl ve FL120 nebo jsem mohl letět rychleji než 250kts (nad FL100).

Vím, že to by měl řešit ATS, ale když nedal žádné omezení rychlosti ani bez omezení, tak jsem byl trochu zmaten.

Dík za odpověď.

Petr
 

SLP1 vs. FL120   7. 4. 2009 / 20:35
Filip   
No 210, pokud si letěl do LKPR
 

SLP1 vs. FL120   7. 4. 2009 / 20:40
OK-OPL (CSA107)
Měl zpomalit sám bez příkazu ATC i když jsem byl FL120?
 

SLP1 vs. FL120   7. 4. 2009 / 20:44
donCarlos
Jo. Proto to je v tý mapě, aby se to nemuselo říkat. Naopak, kdyby mohl letět rychleji, tak by mu to museli říct.
 

SLP1 vs. FL120   7. 4. 2009 / 20:53
turbík
tak tak....Zadny omezeni na hladinu neexistuje
 

SLP1 vs. FL120   7. 4. 2009 / 20:55
FSPilot   
Tak mě napadá, toto ale platí jen v prostoru TMA, takže pokud by byl nad, např. FL150, tak už by to pro něj neplatilo, ikdyby letěl do LKPR, je tak? A nebo je definováno, že pokud ono letadlo hodlá přiletět do LKPR, tak musí toto dodržet, ať je v "jakékoliv" hladině?
 

SLP1 vs. FL120   7. 4. 2009 / 21:08
Tragédie v JRD
citat z webu

Pokud ATC nestanoví jinak, jsou velitelé letadel provádějící přiblížení na letiště LKPR, LKVO a LKKB povinni dodržovat následující rychlostní omezení:
MAX 250 KT IAS v bodě SLP1
MAX 250 KT IAS ve vzdálenosti 28 DME OKL pro letadla letící mimo STAR
MAX 210 KT 10 KT IAS v bodě SLP2, nebo v případě radarového vektorování v poloze před poslední zatáčkou, v případě přímého přiblížení ve vzdálenosti přibližně 15 NM od THR
 

SLP1 vs. FL120   7. 4. 2009 / 21:13
Mike2811
Já v tom omezení na TMA nevidím, vy jo ?
Akorát, když to dotáhnu na trochu absurdní teorii, letadlo, které letí do prahy a nepošlou ho na přiblížení k dráze, ale třeby by ho v CL poslali holdovat na OKL(já vím, ztřeštěná myšlenka, ale jeden nikdy neví, co ATC bude potřebovat), tak potom by to neplatilo, protože by se nejednalo o arrival ?
 

SLP1 vs. FL120   7. 4. 2009 / 21:15
Tragédie v JRD
tak ytam omezeni na tma nevidim .)

ad ten arrival - tak .. ma ho v letovym planku ne? takze vi, ze leti do prahy, tak i kdyby holdoval na okl, tak tam to omezeni je...
 

SLP1 vs. FL120   7. 4. 2009 / 21:57
FSPilot   
Já to bral tak, že to omezení je zobrazeno v TMA ale tím, že je napsáno "letadla provádějící přiblížení na..." je to jasné
 

SLP1 vs. FL120   7. 4. 2009 / 22:05
pseudoMates
Omezení na TMA tam není.. Ale jestliželetíš po příletovce, tak je to daný.. A je jedno, jestli jsi už v rámci STAR v TMA nebo ne..
 

SLP1 vs. FL120   7. 4. 2009 / 21:14
OK-OPL (CSA107)
to platí i v reálu?
 

SLP1 vs. FL120   7. 4. 2009 / 21:16
Tragédie v JRD
vzhledem k tomu, ze tohle je na ivao prebirazne z realu,t ak bych ekl ze ano. navic, z dob, co si pamatuji, tak u techto slp bodu v mapach zadne omezeni nebylo.
 

SLP1 vs. FL120   7. 4. 2009 / 21:32
turbík
Ja mluvim vzdycky o realu...Predpokladam naopak ze na IVAO je to stejne ...ARAIG
 

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ