FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 1. 1. 2025, Nový rok Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Výška letu LKPR-LZIB-LZTT Jeden příspěvek | Celý strom
Výška letu LKPR-LZIB-LZTT   5. 4. 2009 / 20:14
Pilatus
Mohl by mi někdo říct, v jaké výšce se na této lince lítá? Pokud to jde, berte to pro B737. Díky.
   Seznam příspěvků  

Výška letu LKPR-LZIB-LZTT   5. 4. 2009 / 20:15
pseudoMates
LKPR-LZIB max. FL270, kvůli sektorizaci LKAA ACC. Vejš tě stejně nepustí..
LZIB-LZTT bych si tipnul tak max. FL210. Ale to je jen odhad.
   Seznam příspěvků  

Výška letu LKPR-LZIB-LZTT   5. 4. 2009 / 20:20
kajbo
LZIB-LZTT je 210 asi pre 737 vela. Kym tam vystupas tak mozes hnet pripravovat na klesanie. Myslim ze tam postaci fl170 a z LKPT-LZTT tych 230 lietam vecsinou
   Seznam příspěvků  

Výška letu LKPR-LZIB-LZTT   5. 4. 2009 / 20:23
pseudoMates
ono je to ale nejekonomičtější po dostoupání začít hned klesat..
   Seznam příspěvků  

Výška letu LKPR-LZIB-LZTT   6. 4. 2009 / 12:45
Cirrus/Pindra
to se pleteš... létání po balistický křivce opravdu nejekonomičtější neni.
   Seznam příspěvků  

Výška letu LKPR-LZIB-LZTT   6. 4. 2009 / 13:26
pseudoMates
Že by nám ACC instruktoři kecali nesmysly..? Že nebejt omezení kvůli sektorizaci ACC (nejen naší) létaly by se tyhle krátký skoky v mnohem vyšších FL..?
   Seznam příspěvků  

Výška letu LKPR-LZIB-LZTT   6. 4. 2009 / 14:26
tvojplaton   
A ako je to spravne? Tiez som bol v tom, ze je to tak, ako pisal Mates...[velmi prekvapeny smajlik s velmi vypulenymi ocami]
   Seznam příspěvků  

Výška letu LKPR-LZIB-LZTT   6. 4. 2009 / 14:54
Tragédie v JRD
IMHo bude pravda nekde mezi. neda se rict, co je vyhodnejsi takhle od stolu - do "vypoctu" toho, co je v te sitauci nejekonomictejsi, vstupuje prilis - momentalne - neznamych hodnot. muselo by se to nejspis "pocitat" pro konkretni ero s konkretnim mnozstvim paliva na konkretni trase (resp. alespon vzdalenosti).

co si matne pamatuju s lonska z letu bratislava - kosice a zpatky, tak jsme leteli dost vysoko (az me to prekvapilo), a na hladine jsme leteli minimum casu. bylo by to krasne videt na gps-ce, bohuzel ta co mam ja, zaznamena do "tracku" atmosferickou a ne gps-vysku .
   Seznam příspěvků  

Výška letu LKPR-LZIB-LZTT   6. 4. 2009 / 15:45
tvojplaton   
Prave trasa LZIB-LZKZ sa mi vybavi vzdy, ked pride rec na optimalny profil letu - vlastnu skusenost sice nemam, ale vela ludi ma z tohto letu prave taku skusenost, ze zo stupania isli hned (+/-) do klesania, takze som bol v tom, ze vystupanie do maximalnej moznej hladiny (aj za predpokladu, ze sa hned zacne klesat) je najekonomickejsi sposob letu... Ale suhlasim, ze tam asi bude viac faktorov, na ktore sa prihliada...
   Seznam příspěvků  

Výška letu LKPR-LZIB-LZTT   7. 4. 2009 / 08:31
xWing   
Kedze uz som mal 2x tu cest byt kokpite B737 na linke LZIB-LZKZ-LZIB, tak pokazde to bolo rovnake.
Z LZIB do LZKZ FL270 a z LZKZ do LZIB FL280.
   Seznam příspěvků  

Výška letu LKPR-LZIB-LZTT   7. 4. 2009 / 17:35
pseudoMates
Děkuju ti náčelníku, že ses mě zastal..
   Seznam příspěvků  

Výška letu LKPR-LZIB-LZTT   7. 4. 2009 / 20:14
Švící
Proč by nepustili? Nás (se Citationem) v pátek na LKPR-LZIB pustili do FL290..
   Seznam příspěvků  

Výška letu LKPR-LZIB-LZTT   7. 4. 2009 / 20:45
Marky Parky   
Ale to budete výjimka potvrzující pravidlo. Jinak RADy hovoří jasně - LKAA - LZBB FL270 max.
   Seznam příspěvků  

Výška letu LKPR-LZIB-LZTT   5. 4. 2009 / 20:20
Jakub Koutný TVS461
Já létám obvykle FL230
   Seznam příspěvků  

Výška letu LKPR-LZIB-LZTT   5. 4. 2009 / 20:30
Pilatus
Já se možná blbě vyjádřil - s tím LZIB jsem měl namysli mezipřistání...
   Seznam příspěvků  

Výška letu LKPR-LZIB-LZTT   5. 4. 2009 / 21:25
Flora   
To je přeci jedno že to bereš jako "mezipřistání". Sedneš tam tak i tak.
   Seznam příspěvků  

Výška letu LKPR-LZIB-LZTT   5. 4. 2009 / 21:27
Tragédie v JRD
co je to mezipristani? z hlediska letu nic jako mezipristani neni. jsou to dva samostatne lety - jeden z prahy do blavy, druhy z blavy do tater.
   Seznam příspěvků  

Výška letu LKPR-LZIB-LZTT   6. 4. 2009 / 09:17
A.J.Scandall   
No, to není tak úplně pravda. Letů s mezipřistáním moc není, ale jsou, a od dvou nezávislých úseků (což většinou bývá) se to liší třeba způsobem odbavení (nevyháníš lidi do terminálu). Sám jsem takových letů zažil několik.
   Seznam příspěvků  

Výška letu LKPR-LZIB-LZTT   6. 4. 2009 / 09:31
Hory1989   
Ovšem po stránce plánování letu, zejména trasy, jde prakticky o dva lety. Takové lety jsou poměrně obvyklé u charterových letů, kdy se v jednotlivých stanicích přibírají cesťáci, aby jich do destinace letělo co nejvíc.
   Seznam příspěvků  

Výška letu LKPR-LZIB-LZTT   6. 4. 2009 / 12:35
Teflon_490   
To je vlastne potom takova EHD (Evropska hromadna doprava)
   Seznam příspěvků  

Výška letu LKPR-LZIB-LZTT   6. 4. 2009 / 15:00
Hory1989   
Jojo, to jim jenom zahlásíš "Ukončete nástup, dveře se zavírají" zatímco pushback už zvedá příďák
   Seznam příspěvků  

Výška letu LKPR-LZIB-LZTT   6. 4. 2009 / 14:55
Tragédie v JRD
to mas samozrejme pravdu - vzdyt i csa jeste nedavno letaly jednu linku s mezipristanim ale nebral jsem to z pohledu handlingu a cestujicich, ale pilota a planovani letu.
   Seznam příspěvků  

Výška letu LKPR-LZIB-LZTT   6. 4. 2009 / 17:23
Pilatus
Koukám, že jsem ten první dotaz napsal poněkud nejasně. Takže jinak: Do jaké výšky stoupá B737 na trasách LKPR-LZIB a LZIB-LZTT? Kaštany a cargo si dejte jaké chcete, ale v reálných možnostech (ne že tam nacpete 300 lidí nebo 100 tun carga ), ale ne taky úplně prázdné.
Díky. Jo a pro úplnost - nemusí to být úplně přesně, stačí +/- km (nebo adekvátně FL).
   Seznam příspěvků  

Výška letu LKPR-LZIB-LZTT   6. 4. 2009 / 17:32
Cirrus/Pindra
LKPR-LZIB cca 200NM, takže bych to viděl kolem FL230 a leg LZIB-LZTT je asi 140NM takže hladina kolem FL170.

Dá se to i vypočítat z tabulek...
   Seznam příspěvků  

Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ