| | | Výška letu LKPR-LZIB-LZTT 5. 4. 2009 / 20:14 | |
| | Mohl by mi někdo říct, v jaké výšce se na této lince lítá? Pokud to jde, berte to pro B737. Díky. |
| |
|
| | | Výška letu LKPR-LZIB-LZTT 5. 4. 2009 / 20:15 | |
| | LKPR-LZIB max. FL270, kvůli sektorizaci LKAA ACC. Vejš tě stejně nepustí..
LZIB-LZTT bych si tipnul tak max. FL210. Ale to je jen odhad. |
| |
|
| | | | Výška letu LKPR-LZIB-LZTT 5. 4. 2009 / 20:20 | |
| | LZIB-LZTT je 210 asi pre 737 vela. Kym tam vystupas tak mozes hnet pripravovat na klesanie. Myslim ze tam postaci fl170 a z LKPT-LZTT tych 230 lietam vecsinou |
| |
|
| | | | | Výška letu LKPR-LZIB-LZTT 5. 4. 2009 / 20:23 | |
| | ono je to ale nejekonomičtější po dostoupání začít hned klesat.. |
| |
|
| | | | | | Výška letu LKPR-LZIB-LZTT 6. 4. 2009 / 12:45 | |
| | to se pleteš... létání po balistický křivce opravdu nejekonomičtější neni. |
| |
|
| | | | | | | Výška letu LKPR-LZIB-LZTT 6. 4. 2009 / 13:26 | |
| | Že by nám ACC instruktoři kecali nesmysly..? Že nebejt omezení kvůli sektorizaci ACC (nejen naší) létaly by se tyhle krátký skoky v mnohem vyšších FL..? |
| |
|
| | | | | | | Výška letu LKPR-LZIB-LZTT 6. 4. 2009 / 14:26 | |
| | A ako je to spravne? Tiez som bol v tom, ze je to tak, ako pisal Mates...[velmi prekvapeny smajlik s velmi vypulenymi ocami] |
| |
|
| | | | | | | | Výška letu LKPR-LZIB-LZTT 6. 4. 2009 / 14:54 | |
| | IMHo bude pravda nekde mezi. neda se rict, co je vyhodnejsi takhle od stolu - do "vypoctu" toho, co je v te sitauci nejekonomictejsi, vstupuje prilis - momentalne - neznamych hodnot. muselo by se to nejspis "pocitat" pro konkretni ero s konkretnim mnozstvim paliva na konkretni trase (resp. alespon vzdalenosti).
co si matne pamatuju s lonska z letu bratislava - kosice a zpatky, tak jsme leteli dost vysoko (az me to prekvapilo), a na hladine jsme leteli minimum casu. bylo by to krasne videt na gps-ce, bohuzel ta co mam ja, zaznamena do "tracku" atmosferickou a ne gps-vysku . |
| |
|
| | | | | | | | | Výška letu LKPR-LZIB-LZTT 6. 4. 2009 / 15:45 | |
| | Prave trasa LZIB-LZKZ sa mi vybavi vzdy, ked pride rec na optimalny profil letu - vlastnu skusenost sice nemam, ale vela ludi ma z tohto letu prave taku skusenost, ze zo stupania isli hned (+/-) do klesania, takze som bol v tom, ze vystupanie do maximalnej moznej hladiny (aj za predpokladu, ze sa hned zacne klesat) je najekonomickejsi sposob letu... Ale suhlasim, ze tam asi bude viac faktorov, na ktore sa prihliada... |
| |
|
| | | | | | | | | Výška letu LKPR-LZIB-LZTT 7. 4. 2009 / 08:31 | |
| | Kedze uz som mal 2x tu cest byt kokpite B737 na linke LZIB-LZKZ-LZIB, tak pokazde to bolo rovnake.
Z LZIB do LZKZ FL270 a z LZKZ do LZIB FL280. |
| |
|
| | | | | | | | | | Výška letu LKPR-LZIB-LZTT 7. 4. 2009 / 17:35 | |
| | Děkuju ti náčelníku, že ses mě zastal.. |
| |
|
| | | | Výška letu LKPR-LZIB-LZTT 7. 4. 2009 / 20:14 | |
| | Proč by nepustili? Nás (se Citationem) v pátek na LKPR-LZIB pustili do FL290.. |
| |
|
| | | | | Výška letu LKPR-LZIB-LZTT 7. 4. 2009 / 20:45 | |
| | Ale to budete výjimka potvrzující pravidlo. Jinak RADy hovoří jasně - LKAA - LZBB FL270 max. |
| |
|
| | | Výška letu LKPR-LZIB-LZTT 5. 4. 2009 / 20:20 | |
| | Já létám obvykle FL230 |
| |
|
| | | | Výška letu LKPR-LZIB-LZTT 5. 4. 2009 / 20:30 | |
| | Já se možná blbě vyjádřil - s tím LZIB jsem měl namysli mezipřistání... |
| |
|
| | | | | Výška letu LKPR-LZIB-LZTT 5. 4. 2009 / 21:25 | |
| | To je přeci jedno že to bereš jako "mezipřistání". Sedneš tam tak i tak. |
| |
|
| | | | | Výška letu LKPR-LZIB-LZTT 5. 4. 2009 / 21:27 | |
| | co je to mezipristani? z hlediska letu nic jako mezipristani neni. jsou to dva samostatne lety - jeden z prahy do blavy, druhy z blavy do tater. |
| |
|
| | | | | | Výška letu LKPR-LZIB-LZTT 6. 4. 2009 / 09:17 | |
| | No, to není tak úplně pravda. Letů s mezipřistáním moc není, ale jsou, a od dvou nezávislých úseků (což většinou bývá) se to liší třeba způsobem odbavení (nevyháníš lidi do terminálu). Sám jsem takových letů zažil několik. |
| |
|
| | | | | | | Výška letu LKPR-LZIB-LZTT 6. 4. 2009 / 09:31 | |
| | Ovšem po stránce plánování letu, zejména trasy, jde prakticky o dva lety. Takové lety jsou poměrně obvyklé u charterových letů, kdy se v jednotlivých stanicích přibírají cesťáci, aby jich do destinace letělo co nejvíc. |
| |
|
| | | | | | | | Výška letu LKPR-LZIB-LZTT 6. 4. 2009 / 12:35 | |
| | To je vlastne potom takova EHD (Evropska hromadna doprava) |
| |
|
| | | | | | | | | Výška letu LKPR-LZIB-LZTT 6. 4. 2009 / 15:00 | |
| | Jojo, to jim jenom zahlásíš "Ukončete nástup, dveře se zavírají" zatímco pushback už zvedá příďák |
| |
|
| | | | | | | Výška letu LKPR-LZIB-LZTT 6. 4. 2009 / 14:55 | |
| | to mas samozrejme pravdu - vzdyt i csa jeste nedavno letaly jednu linku s mezipristanim ale nebral jsem to z pohledu handlingu a cestujicich, ale pilota a planovani letu. |
| |
|
| | | | | | | | Výška letu LKPR-LZIB-LZTT 6. 4. 2009 / 17:23 | |
| | Koukám, že jsem ten první dotaz napsal poněkud nejasně. Takže jinak: Do jaké výšky stoupá B737 na trasách LKPR-LZIB a LZIB-LZTT? Kaštany a cargo si dejte jaké chcete, ale v reálných možnostech (ne že tam nacpete 300 lidí nebo 100 tun carga ), ale ne taky úplně prázdné.
Díky. Jo a pro úplnost - nemusí to být úplně přesně, stačí +/- km (nebo adekvátně FL). |
| |
|
| | | | | | | | | Výška letu LKPR-LZIB-LZTT 6. 4. 2009 / 17:32 | |
| | LKPR-LZIB cca 200NM, takže bych to viděl kolem FL230 a leg LZIB-LZTT je asi 140NM takže hladina kolem FL170.
Dá se to i vypočítat z tabulek... |
| |
|
|