Souhlasím s Tvým příspěvkem do puntíku. Také jsem slyšel, že certifikované full-flighty se chovají lehounce odlišně od sebe. Hovořil jsem s pár piloty, kteří se pravidelně přeškolují na různých full-flightech po Evropě, že by byly rozdíly dost podstatné v náročnějších obálkách jsem však od nikoho nezaznamenal. To ale neznamená, že takové nejsou. Vždy je to subjektivní hodnocení do které vstupuje pochopitelně rozdílná zkušenost posuzujícího. To však neznamená, že se nebudeme v zájmu simulátorového létání na FSce subjektivně pokoušet vybrat nejvhodnější letový model daného typu. Když jsme se dostali k asymetrickému tahu, který se nejvýrazněji projeví po V1, je to okamžite vidět. Také je vidět, že určité add-ony (v tomto případě Ariane) mají podstatně lepší dokumentaci. Toto je jedna z odpovědí vývojářů Ariane, nedokážu rozlišit nakolik je v tom PR, ale posuď sám:
Is our model more accurate than PMDG in performance? Check if PMDG has any Mach vs Spd table? Any Mach vs N1 Tables? Any tables? No tables at all. Boeing say that no Mach vs Spd Table data means no aircraft. Our work is approved by Boeing. PMDG is not approved by Boeing.
|
|