Hele, mě se tím nedotkneš, já jsem realista. On totiž v branži málokdo srovnává něco s Jungle-Jetem, on to totiž, ehm, není bizjet v pravém slova smyslu. Jednou Regional Jet, vždycky Regional Jet, a kupříkladu jeho dostup FL390, resp 410, se jaksi velkoryse přehlíží, neboť tomu velí slušné vychování. V dobré společnosti se přeci nesluší dělat si srandu ze slabších. Proti naší Cessně je to samozřejmě větší, těžší, ale výkonově zdechlina. Prostě jiná kategorie. Ale porovnání s velikostně srovnatelnýma érama, jako jsou Falcony, Gulfy Embraer prostě nesnese. Je to taková levnější a slabší alternativa pro ty, kteří chtějí mít větší éro, ale na pořádný nemají. Proto je taky tolik rozšířené v ČR a proto ho taky pořádný znalci neprovozují. A nenech se spálit tím, co je v rejstříku, spousta našich fabrikantů, buržoustů a pracující inteligence vlastní či spoluvlastní pořádné bizjety, ale nemají je na našich značkách a často je neprovozují ani naše posádky (a teď tedy nemluvím o Kellnerovi a jeho Gulfech).
|
|