| | | A320 Go-Around 26. 3. 2009 / 16:28 | |
| | Ahoj všichni, chtěl bych se zeptat jestli by byl někdo ochoten vysvětlit mi, jak správně nastavit a provést go-around s Wilco A320. Díky moc |
| |
|
| | | A320 Go-Around 26. 3. 2009 / 16:39 | |
| | na ruku |
| |
|
| | | | A320 Go-Around 26. 3. 2009 / 18:09 | |
| | to právě ne, to by mu z F-PLN zmizela ta approach procedura a aktivní letový plán by se dokončil, jako kdyby přistál. Pak by asi musel nějak složitě předatlovat za letu ten ALTN FPLN pod přerušovanou čarou END OF FPLN a přejít na diverzi.
GA fázi aktivuješ posunutím thrust páky do polohy TOGA, klapky dáš na 1. Nakroutíš si výšku dle map a letadlo začne stoupat v GA TRK - v ose dráhy nebo v kurzu, kterým jsi naposled letěl.
Ve F-PLN by měla zůstat ta původní fáze přiblížení, na kterou se dle map nebo instrukcí ATC vrátíš. Pak stačí dát v PERF na stránce GA opět Activate APP Phase a jdeš znovu na stejný přiblížení. |
| |
|
| | | | | A320 Go-Around 26. 3. 2009 / 18:51 | |
| | | |
|
| | | | | A320 Go-Around 26. 3. 2009 / 22:35 | |
| | Jen pro upřesnění. Jsou dva postupy - první, se zapnutým autopilotem, jak Adagio popsal, Thrust levery na TOGA a klapky do 1 polohy. Navolit GA altitude, GA TRK se aktivuje sám/není nutností.
Druhý, při vizuálnim přiblížení, v manual modu, levery na TOGA, klapky 1, podélný sklon nastavit na +15° a udržovat rychlost jemně nad Vapp (viz. MCDU), co nejdřív vypnout Flight Directora, neukazuje správně!!! pak éro akceleruje samo na green dot rychlost po dosažení akcelerační výšky simple.
Dále postupovat dle vypublikovaného postupu v approach chart. |
| |
|
| | | A320 Go-Around 26. 3. 2009 / 16:42 | |
| | Nejsou v manulau popsany procedury pro opakovani priblizeni?
Jinak kazde letiste by melo mit postup pro go-around v mapach. |
| |
|
|