| | | Stavbu nové ranveje v Ruzyni musí znovu řešit správní soud 25. 3. 2009 / 11:08 | |
| | | |
|
| | | Stavbu nové ranveje v Ruzyni musí znovu řešit správní soud 25. 3. 2009 / 11:19 | |
| | Dalo se cekat, ze ti hladce nepujde ani nahodou. Aspon se tady nebude diskutovat o blbinach ale o serioznich vecech)).Seriozne se ale zeptam - uvazovana RWY je obrovsky zasek do penezenky na ktery stavajici vlastnik (Letiste Praha potazmo stat) stejne nema zdroje (pokud to nezacaluje Brusel).Jestli bude pokracovat privatizace letiste Praha je zvlast po vcerejsku ve hvezdach.Takze jestli tomu spravne rozumim, i v pripade odstraneni vsech byrokratickych prekazek ve stavbe nove RWY (pokud se to nekdy podari) by vse musel zaplatit stejne az novy vlastnik - teda pokud vubec bude novy soukromy vlastnik a pokud bude mit zajem o rozvoj a ne o "utlumeni" provozu na LKPR. Uvazuji spravne, nebo mi neco uniklo? |
| |
|
| | | | Stavbu nové ranveje v Ruzyni musí znovu řešit správní soud 25. 3. 2009 / 11:22 | |
| | A co je na tom seriózního pro FSku? |
| |
|
| | | | Stavbu nové ranveje v Ruzyni musí znovu řešit správní soud 25. 3. 2009 / 11:41 | |
| | Nevím zcela, co píšeš mezi řádky. Privatizace letiště není vůbec průhledná záležitost a kdo co komu bude platit bych si netrouf spekulovat. Jsem ale přesvědčen, že pokud by se hospodařilo alespoň trochu rozumně, neměla by stavba nové dráhy vybočit z jiných megaloprojektů, které spotřebovávají náš státní rozpočet. Zda pak výsledek dokáží naši politici efektivně prodat (= s profitem pro stát, nikoliv pro vyjednavače a lobisty) do soukromých rukou - je druhá věc. |
| |
|
| | | | | Stavbu nové ranveje v Ruzyni musí znovu řešit správní soud 25. 3. 2009 / 11:51 | |
| | Snazil jsem se doktore tentokrat mezi radky nepsat nic - jde mi jen o to ze malokdy se zasadni rozhodnuti a investice do firmy urcene k prodeji delaji pred zmenou vlastnika. A hlavne kdyz to je beh na hodne dlouhou trat. Abych to k necemeu prirovnal - pokud budu premyslet o prodeji bytu, tak je na zvazeni davat do nej nejake vetsi investice, protoze z toho co se libi me novy vlastnik nemusi byt nadseny a mozna to v cene vubec nebude chtit zohlednit. Predpokladam, ze kdyby byli dostatecne zdroje, tak by nikdo neuvazoval o privatizaci CSA ani Letiste Praha - ale nechci to michat dohromady. To,ze to bude promorene lobbisty, to ze mame dalnice drazsi nez v Nemecku atd. tentokrat uplne pomijim. |
| |
|
| | | | | | Stavbu nové ranveje v Ruzyni musí znovu řešit správní soud 25. 3. 2009 / 12:07 | |
| | Ale tiez zalezi co budes prerabat. Ked prerobis napriklad jadro bytu a urobis novu vystavbu cena bytu sa moze zdvihnut a byt bude lukrativnejsi. A taka draha navyse moze byt tiez lakadlo |
| |
|
| | | | | | | Stavbu nové ranveje v Ruzyni musí znovu řešit správní soud 25. 3. 2009 / 13:00 | |
| | Myslím, že tím lákadlem měla být právě změna územního plánu. Takhle potenciální zájemce netuší, zda bude moci dobudoucna případně zvýšit kapacitu letiště nebo bude lepší v investiční strategii zohlednit náklady na vyrhání stávajících drah a započítat zisky z případného pěstování brambor.
Ale tohle téma je skutečně daleko od FSky. |
| |
|
| | | | | | | | Stavbu nové ranveje v Ruzyni musí znovu řešit správní soud 25. 3. 2009 / 13:08 | |
| | V podstate jsi uderil hrebicek na hlavicku. |
| |
|
| | | | | Stavbu nové ranveje v Ruzyni musí znovu řešit správní soud 26. 3. 2009 / 16:46 | |
| | Rád bych upozornil experty,kteří zde tlachají nesmysly na skutečnost,že cokoliv podnik LETIŠTÉ PRAHA staví,tak si to také platí.Ať už jde o nový terminál,nové stojánky a nebo např.o novou dráhu."Náš" státní rozpočet,jak tady píše a strachuje se mr.KUMA,to vůbec nezatíží.LP si půjčuje od bank jako každý jiný podnikatelský subjekt a své závazky také řádně splácí.Nikoliv ze st.rozpočtu,ale jen ze svého zisku.Navíc do státních peněz současně odvádí velice slušné peníze.Nejsem si jen jist,jestli jsou úvěry poskytovány se státní garancí-To nemohu tvrdit.Proto prosím ty,kteří o věci nic netuší,ať nefantazírují. |
| |
|
| | | | | | Stavbu nové ranveje v Ruzyni musí znovu řešit správní soud 26. 3. 2009 / 16:47 | |
| | jen bych poopravil .. sve zavazky nesplaci ze sveho zisku, ale ze svych prijmu ... zisk vznika tak, ze se odectou vydaje od prijmu ... a splaceni zavazku je soucasti vydaju |
| |
|
| | | | | | | Stavbu nové ranveje v Ruzyni musí znovu řešit správní soud 26. 3. 2009 / 16:57 | |
| | Panebože napsal si ty někdy nějakej příspěvěk, kterej by se týkal simulátorů? |
| |
|
| | | | | | Stavbu nové ranveje v Ruzyni musí znovu řešit správní soud 26. 3. 2009 / 17:01 | |
| | To jsem psal ja, doktor je v tom nevinne.Pokud je teda letiste Praha samostatna akciova spolecnost, 100procentne vlastnena statem, jak tady pisou http://www.prg.aero/cs/site/o_letisti/o_letisti_praha.htm , tak o cem teda diskutujeme, zvlast kdyz o privatizaci uvazuje stat, zaroven stoprocentni akcionar?????Porad teda nevim, v cem jsem se spletl,ale rad se necham poucit)) |
| |
|
| | | | | | | Stavbu nové ranveje v Ruzyni musí znovu řešit správní soud 26. 3. 2009 / 17:04 | |
| | to je celkem easy... to , ze je stat vlastnikem ( i kdyby 100%), tak to neznamena, ze hospodareni statu = hospodareni firmy.
firma ma vlastni hospodareni a ono vlastnictvi statem znamena, ze stat tam dostazuje management a pak inkasuje dividendy z akcii. to se pak stane prijmen statniho rozpoctu.
takze i kdyz statni rozpocet je treba totalne zhuntovanej, tak firma jako takova muze byt v zisku a platit si vlastni runwaye apod...
to mas podobne jak cez - firma s milardovymi zisky, vyplaci dividendy, ktere se pak stavaji prijmen statniho rozpoctu (a celkem dost ho "lataji" .) |
| |
|
| | | | | | | | Stavbu nové ranveje v Ruzyni musí znovu řešit správní soud 26. 3. 2009 / 17:09 | |
| | Ano,tak to přesně je.Peníze firmy(i když státní)se nerovnají penězům státním(společným).I když je vlastník firmy stát. |
| |
|
| | | | | | | | Stavbu nové ranveje v Ruzyni musí znovu řešit správní soud 26. 3. 2009 / 17:14 | |
| | ...ale tolik jak CEZ statu neplati, pac o jeho privatizaci se neuvazuje).Dovoluji si pres vsechny predlozene argumenty uvazovati dal svym selskym rozumem a myslim si, ze at uz je forma vlastnictvi jakakoliv, tak ten kdo nabizi - nebo uvazuje o privatizaci podniku (Letiste Praha) musi byt nejakym zpusobem i jeho vlastnikem (coz je). Taktez me napadlo, ze pokud by si na stavbu RWY Letiste Praha vzalo uver, asi tim padem bude platit vlastnikovi - statu min na dividendach, protoze bude muste splacet svoje vetsi zavazky, takze to zprostredkovane zase zaplati statni rozpocet.A pokud by statni akciovka zkrachovala, tak predpokladam, ze to pujde opet z rozpoctu vlastnika,nebo ne? |
| |
|
| | | | | | | | | Stavbu nové ranveje v Ruzyni musí znovu řešit správní soud 26. 3. 2009 / 17:17 | |
| | No comment...já jsem se snažil.... |
| |
|
| | | | | | | | | Stavbu nové ranveje v Ruzyni musí znovu řešit správní soud 26. 3. 2009 / 17:19 | |
| | Ano, je to tak. Pouze pokud akciovka zkrachuje, stát nic dalšího platit nebude, jen přijde o příjmy. |
| |
|
|