FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 12. 3. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Je uz nejaky info o FS2006 Jeden příspěvek | Celý strom
Je uz nejaky info o FS2006   15. 5. 2004 / 19:57lulinak
nazdarek sem uz docela nadrzenej na FS2006 jestli to bude takovej skok jako mezi 2000/2002 tak to nebude mit chybu....
Mate nekdo nejaky onfo co tam ma bejt novyho a jestli pouzijou ten samej engine nebo se dela na uplne novym??
 

Re: Je uz nejaky info o FS2006   15. 5. 2004 / 20:03
Kobos   
Zatim se vi jen to ze prvni beta verze se ma objevit v zari tohoto roku
 

Re: Re: Je uz nejaky info o FS2006   15. 5. 2004 / 21:01
Filip   
Tak to na Vánoce bude betaverze 2008 ne ?
 

Re: Re: Re: Je uz nejaky info o FS2006   15. 5. 2004 / 21:06
Luděk Ch.
Jo! A taky alpha verze FS2010 )
 

Re: Re: Re: Re: Je uz nejaky info o FS2006 - engine   15. 5. 2004 / 22:52
xWing   
A hlavne nech to stale bezi na grafickych kartach, ktore su na trhu teraz a nie o dva roky. Takze ked novy engine, tak nech ho poriadne optimalizuju a nie ze sa na to vybodnu.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Je uz nejaky info o FS2006 - engine   16. 5. 2004 / 01:30lulinak
proc? to, ze my v tyhle bananovy CR si v drtivy vetsine nemuzeme dovolit high tech graficky karty M$ vubec nezajima, kdyz temer vsude jinde je maj v kompu uz druhej den po jejich relase........ vetsina z nas si to holt v poradnym rozliseni a s detaily zahrajeme az o rok, dva pozdejc az tyhle karty o kterych pisu uz budou zastaraly a za babku........
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je uz nejaky info o FS2006 - engine   16. 5. 2004 / 01:49
Pips   
Nesouhlasim s tebou, velice se pletes.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je uz nejaky info o FS2006 - engine   16. 5. 2004 / 02:35
Tragédie v JRD
Lulin(ak) ma v necem pravdu ... Kdyz o tu kartu stoji nekdo na zapade, tak tech 300 USD za novou hitech novinku je pro prumernyho zapadaka 10 - 15% mesicny vejplaty a v klidu si ji koupi.. zatimco u nas na vychod je to 70 - 80% prumerny mesicni vejplaty...

na druhou stranu, klidne at si mikrosoft pouziva posledni vystrelky posledniho DirectXu ... graficky vychytavky ve FS2004 zas tak spatny nejsou a FS2004 vypada (graficky) o dost lip jak FS2002/FS2000 ... ale at krome super hyper grafiky z apracuje i na jinejch vecech , jako chovani letadel a podobne veci ... treba AI traffic ktery konecne bude AI ... no, nechme se prekvapit )) Nova FS nebude driv jak za rok, rok a pul ... tak co se vzrusovat .)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je uz nejaky info o FS2006 - engine   16. 5. 2004 / 08:45WOM
Můj názor,
sudé verze byly zatím vždy ve své době super vychytávky (98,2k2).
Takže očekávám bombu, která mě možná přesvědčí opustit 2k2.
Přeji všem samá šťastná přistání
WOM
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je uz nejaky info o FS2006 - engine   16. 5. 2004 / 09:05
Luděk Ch.
A byla kromě FS95 a starších někdy nějaká lichá verze?? Od té doby byly všechny sudé, včetně FS2k4 Ale podle mě je ve FS2004 proti 2002 vychytávek dost a dost! Po půl roce používání 2004 jsem spustil 2002 a nestačil jsem se divit, co všechno tam chybí. A z těch mraků mi bylo špatně V každém případě FS2004 žádnou High-End grafickou kartu nepotřebuje, spíš pomůže rychlost procesoru a pamětí. Grafika v pohodě stačí GF3.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je uz nejaky info o FS2006 - engine   16. 5. 2004 / 09:30
xWing   
Presne toto som mal na mysli, co Ludek napisal.
Nech to funguje na kartach, ktore mame teraz v PC.
Ale to optimalizovanie enginu som myslel takto.
Hravam aj ine hry ako FS2004 (viem ze niekoho uraza, ked sa povie FSke ze je to hra, ale k profi simulatoru to ma daleko
Hlavne su to 3D action hry. Videli ste niekedy tu istu najnovsiu hru na PC a Playstation2 alebo X-Box ??? Ja ano. Takze napr. hra na PC potrebuje najnovsiu highendovu graf. kartu a na druhej ta ista hra na Playstation 2 alebo X-Boxe bezi uplne v pohode a plynule...Preco je to tak ? Pretoze programatori sa vyhrali s enginom a optimalizovali ho pre tie graf.karty v konzolach. A toto by mohli urobit aj programatori pre PC a nemuseli by sme kazdeho polroka kupovat nadupane graf.karty. A to plati pre vsetky hry a nie len pre FS2004. Lenze nenazranost za peniazmi na tomto svete je taka kurewska, ze seru na nejake optimalizovanie. Fuj ale som sa ruzculil.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je uz nejaky info o FS2006 - engine   16. 5. 2004 / 10:47
Luděk Ch.
Tady bych upozornil na jednu obrovskou konkurenční "výhodu" Playstation a podobných krabic proti PC. PC totiž funguje přes monitor a málokomu dnes stačí rozlišení menší, než 1024*768 a ještě s antialiasingem atd. To vyžaduje velký datový tok, který musí grafika zvládnout. Naproti tomu ty "krabice" jedou převážně přes obyčejnou televizi, pro kterou je rozlišení 640*480 ještě zbytečný luxus a dá se lehce spočítat, kolikrát méně dat musí protéct grafikou. A není to ani polovina. Přesto vypadá díky velké obrazovce přirozeně, ale když se člověk soustředí na detaily, tak zjistí, že tam žádné nevidí, televize prostě nic tak malého nezobrazí Takže názor, že hry na "krabicích" jedou lépe je technicky naprosto neopodstatněný, je to vyváženo mizerným rozlišením. Můžu říct, že když si pustím FS2004 přes GF3 do televize, tak jede naprosto dokonale plynule! Jasně to vyplývá z toho, že např. v X-boxu je normální procesor, myslím dokonce pod 1GHz. Pokud vím, tak se naposledy mluvilo o PIII 700MHz a grafika GF3!!! Navíc PS2 a X-Box je jednou vyvinut, kdežto do PC si můžeme každý měsíc koupit nový procesor, grafiku atd... Takže i kdyby náhodou v době zahájení prodeje měla "krabice" větší výkon, než současné PC, tak velice rychle (určitě do půl roku) ho PC lehce převálcuje. Takže se není třeba rozčilovat nad optimalizací her pro krabice, ale taky je potřeba si dát vedle sebe třeba 17" monitor s PC a stejně velkou televizi s "krabicí". No a schválně, na čem bude hra vypadat lépe??? Na té lelevizi by totiž FS nebylo vůbec hratelné, protože díky mizernému rozlišení TV nebudou budíky absolutně čitelné. Takže to s PC není zase tak strašné, sice nejede tak plynule, ale na monitoru je aspoň něco vidět. Kdyby měl PS2 a X-box stejné rozlišení, jako PC, tak bude s FPS taky v .......
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je uz nejaky info o FS2006 - engine   16. 5. 2004 / 18:14Jirka S.
Srovnáváš nesrovnatelné. První rozdíl je, jak už zmínil Luděk, že ke konzole většinou uživatel připojí TV než monitor. Podstatnější věcí je ale to, že konzolová hra je určena por jeden konkrétní HW. Vývojář přesně zná HW konzole a její možnosti a hru pak tvoří konzoli přímo "na tělo" a může tak maximálně využít její výkon. Konzoli nemůže uživatel upgradovat, každý má k dispozici stejný HW a hra běží všude stejně dobře.
PC je skládačka nejrůznějšího HW a SW a nikdo nemůže dopředu znát všechny možné kombinace uživatelů. Každý používá jinou základní desku, jiné CPU, jinou grafiku, různě rychlé paměti, jinou zvukovku, někdo ještě používá Win98, jiný má WinXP, někdo to bude chtít spustit na Win2000. Ne každý používá na stejný HW stejné ovladače jako ostatní, což celou věc ještě komplikuje.
Když se hra testuje na grafice od nVidie, ukáže se, že na ATInách jsou někde problémy, když se hra udělá dle možností karet od ATI, jsou problémy na nVidii. Když hra využívá DX8, nevyužije naplno možností nových karet, když běží na DX9, staré karty to neumí.... Upřímně se divím, že je možné pro PC udělat hru, která běží relativně dobře většině uživatelů PC )
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je uz nejaky info o FS2006 - engine   16. 5. 2004 / 09:37
Switch   
Souhlasim, FS není o super hi-tech grafice, ale o "reálnym" lítání. Do 2k6 by se klucí z MS měli věnovat spíš jiným věcem jako už zmíněnému chování letadel, vylepšení ATC (např. vyhýbání Cb, různá emergency..) a kdyby byla alespoň jednoduchá FMS, taky bych se nezlobil. Co se týká grafiky, tak tam by mohli použít SRTM data, ale jinak bych nic neměnil. Nehledě na to, že pak by zas nefungovalo hafo add-onů.. (
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je uz nejaky info o FS2006 - engine   16. 5. 2004 / 09:49
Flashman
Na http://www.fs2004.com sa o tomto rozbehla vcelku pekna diskusia...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je uz nejaky info o FS2006 - engine   16. 5. 2004 / 10:17
JBr   
Chapu to tak, ze sudou verzi se mysli treba FS6 (FS98), FS8 (FS2002) a naopak lichou FS7 (FS2000) a FS9 (FS2004)...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je uz nejaky info o FS2006 - engine   16. 5. 2004 / 11:08
Pips   
Jasne, co se tyce ceny oproti jejich platu, nezbyva nez souhlasit.Vsak to znam moc dobre ze sveho nakupu 9800XT .Ja jsem spis jenom reagoval na ten nesmysl, ze si ty karty muzou dovolit druhej den po jejich vydani a tak dale a tak dale.Spis v tomhle smeru jsem vyjadril nesouhlas, protoze vim, ze stredni evropa je v tomto smeru na tom jeste velice dobre
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je uz nejaky info o FS2006 - engine   16. 5. 2004 / 11:49
miki_pilot
Jo, tak s tím můžu jen souhlasit. Kolik lidí na tomhle světě může říct, že má počítač, a kolik má možnost mít tak náročné (cenově) aplikace a HW k tomu jako my, co tady diskutujeme. Já si myslím, že je to tak každý desátý na této planetě. Tak já si toho teda vážím. MIKI
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je uz nejaky info o FS2006 - engine   16. 5. 2004 / 12:30M1
každý 10. ?????? tak to sakramensky uber !!!
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je uz nejaky info o FS2006 - engine   16. 5. 2004 / 13:39Totti10
....to teda sakra uber.... vzhledem k tomu ze SKRO kazdej 2 na tyhle planete trpi hladem, nebo chudobou.......
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je uz nejaky info o FS2006 - engine   16. 5. 2004 / 17:57lulinak
jj kdysi se mi dostam mejl (nevim jak pravdivej) a v nem byl rozbor kolik procent lidi na tyhle planete ma takovy veci o kterych my ani nepremejslime jako jidlo, bydleni, vzdelani atd... a vyslo tam ze pokud mas co jist, kde bydlet, mas skoly, mas prijmu a ses zdravej tak patris asi k 10% tech v tomto ohledu nejstastnejsich lidi na tyhle kulaty plantce.... svet nejni jen evropa a USA.........
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ