| | VFR mapy pro USA 23. 3. 2009 / 14:12 | |
| | Zase tolik svobody tam neni. Standartni okruhova vyska je myslim 1000' pro letadla (vrtulniky by se meli letadlovemu provozu na letisti vyhnout a proto normalni okruhy vetsinou neletaji). Jake se litaji okruhy si prectes v publikaci AFD (airport/facilities directory) a nebo je uvidis ze vzduchu podle znaceni. Rekl bych, ze na nerizenych letistich je to podobne jako na tech ceskych (myslim postupy, ne hustotu provozu). Kdyz se blizis k letisti, tak oznamujes polohu, umysly a tak a poslouchas kdo a jak se tam pohybuje. Na rizenych letistich tridy C a D samozrejme musis poslouchat co ti ATC rekne (vyska a popripade kudy letet a jak se zaradit do okruhu a tak) ale o zadnych VFR priletovych trasach nebo vstupnich bodech nevim. V class B je to trosku prisnejsi (kvuli hustimu provozu) a proto musis nejdriv dostat povoleni ze tam muzes vletet. Do C nebo D ti staci jenom navazat "two way communication". Jen pro zajimavost: v nekterych B prostorech jsou VFR coridory coz jsou vlastne diry nebo tunely skrz prostor kudy muze VFR letoun proletet bez nejakych povoleni nebo komunikace. |
| |
|