Takže po dalších zkouškách můžu s klidným srdcem vyřadit vliv Priskačovy livery CAF-1407.
Problém bude v kombinaci Tu-134A a LKPR2004 - gate12, popřípadě jiných míst, nemusí se během nahazování ani přepínat do externího pohledu, jak jsem psal minule. Stane se to i na Khabrovu či v Soči. Po stisknutí alt (přístup do menu FSky) se BSOD vyskytne sporadicky. Testovací spínač BKK-18 je sázka na jistotu, pokud to nepadne hned při odklopení krytky, pak nejpozději při pokusu o zavření krytky ano. Jakoby se někde bily gau soubory tučka s nějakými soubory ze scenerek. Protože to je totálně nevyzpytatelné balím to se "134" a vracím se ke kombinaci Tu-154 a Jak-40. Budu rád když se mi ozve někdo z lidí co si umí poradit se "134", má nvidii grafiku a v dané situaci buď dopadne jako já, nebo naopak bude mít vše bez problémů. |
|