FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Chlazení motoru An-2 Jeden příspěvek | Celý strom
Chlazení motoru An-2   18. 3. 2009 / 21:36
Luboš
Mám jeden konkrétní dotaz: při pojíždění s An-2 ve FS se mi při letních teplotách často dost rychle zvedá teplota motoru. I když se nakonec všechno ustálí, přesto mne napadá otázka, jak je to asi v reálu. Dá se s Andulou při letním provozu vůbec nějak dlouho pojíždět a pak stát (třeba před dráhou)? Nebo jsou teploty v reálu poněkud mírnější a není se zapotřebí o ně na zemi tolik starat?
Díky zkušenějším za odpověď.
 

Chlazení motoru An-2   18. 3. 2009 / 21:47
Lowmick   
Pri pojizdeni ji netahas tolik na plynu, takze pohoda. Ve stoupani mas vsechny zaluzie otevreny a hypnotizujes teploty hlav i oleje. Kdyz uz to jde vazne do extremu tak se sundava kryt chladice oleje...

PS: proc bys "dlouho" pojizdel? Najedes na drahu a letis.
 

Chlazení motoru An-2   19. 3. 2009 / 07:04
OK-OPL (CSA107)
Ještě doplním Lowmicka. Další způsob jak udržet teploty v mezích je upravit bohatost směsi. Sice to víc žere, ale neupečeš ji.
 

Chlazení motoru An-2   19. 3. 2009 / 10:06
Luboš
Andula má ale automatickou výškovou korekci směsi, nebo ne? Pokud vím, tak se s bohatostí nemá nic dělat (alespoň ve FS). To pak musíš přestavit po vzletu nebo na dráze zpátky, jinak to korigovalo automaticky kolem nově nastavené hodnoty?
 

Chlazení motoru An-2   20. 3. 2009 / 22:28
Lowmick   
Nema, je tam manualni korekce. A proc by se s ni nemelo nic delat? Od ceho by tam pak byla? Jak je to ve FS netusim, asi normalne ochuzujes s vyskou ale na teplote hlav se to zrejme u zeme neprojevi...nevim.

ad http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=289816&lan=0
na volnobeh se ten motor chladi i v lete
 

Chlazení motoru An-2   22. 3. 2009 / 23:05
Luboš
Aha, tak teď jsi mne dostal, já vycházím z návodu na http://pavlon.sweb.cz/motor.htm
Tam se píše, že výšková korekce je automatická. Vycházel jsem proto z předpokladu, že se nastavuje touto pákou jen základní poloha, od které (nebo okolo které) regulátor směs ochuzuje nebo obohacuje.
Takže díky za odpověď z reálu.
 

Chlazení motoru An-2   19. 3. 2009 / 10:04
Luboš
Ten problém s teplotou motoru mne napadl, když jsem si ve svém AI udělal start několika letadel, mezi nimi i dvou Andul a ty mi pak musely několik minut stát a čekat na uvolnění dráhy. Tak jsem uvažoval, jestli by se něco takového reálu dalo vůbec uskutečnit?
 

Chlazení motoru An-2   20. 3. 2009 / 22:51
Fishbed   
jenom my u AIR SPECIALu to pak musime spravovat
 

VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ