| | | Chlazení motoru An-2 18. 3. 2009 / 21:36 | |
| | Mám jeden konkrétní dotaz: při pojíždění s An-2 ve FS se mi při letních teplotách často dost rychle zvedá teplota motoru. I když se nakonec všechno ustálí, přesto mne napadá otázka, jak je to asi v reálu. Dá se s Andulou při letním provozu vůbec nějak dlouho pojíždět a pak stát (třeba před dráhou)? Nebo jsou teploty v reálu poněkud mírnější a není se zapotřebí o ně na zemi tolik starat?
Díky zkušenějším za odpověď. |
| |
|
| | | Chlazení motoru An-2 18. 3. 2009 / 21:47 | |
| | Pri pojizdeni ji netahas tolik na plynu, takze pohoda. Ve stoupani mas vsechny zaluzie otevreny a hypnotizujes teploty hlav i oleje. Kdyz uz to jde vazne do extremu tak se sundava kryt chladice oleje...
PS: proc bys "dlouho" pojizdel? Najedes na drahu a letis. |
| |
|
| | | | Chlazení motoru An-2 19. 3. 2009 / 07:04 | |
| | Ještě doplním Lowmicka. Další způsob jak udržet teploty v mezích je upravit bohatost směsi. Sice to víc žere, ale neupečeš ji. |
| |
|
| | | | | Chlazení motoru An-2 19. 3. 2009 / 10:06 | |
| | Andula má ale automatickou výškovou korekci směsi, nebo ne? Pokud vím, tak se s bohatostí nemá nic dělat (alespoň ve FS). To pak musíš přestavit po vzletu nebo na dráze zpátky, jinak to korigovalo automaticky kolem nově nastavené hodnoty? |
| |
|
| | | | | | Chlazení motoru An-2 20. 3. 2009 / 22:28 | |
| | Nema, je tam manualni korekce. A proc by se s ni nemelo nic delat? Od ceho by tam pak byla? Jak je to ve FS netusim, asi normalne ochuzujes s vyskou ale na teplote hlav se to zrejme u zeme neprojevi...nevim.
ad http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=289816&lan=0
na volnobeh se ten motor chladi i v lete |
| |
|
| | | | | | | Chlazení motoru An-2 22. 3. 2009 / 23:05 | |
| | Aha, tak teď jsi mne dostal, já vycházím z návodu na http://pavlon.sweb.cz/motor.htm
Tam se píše, že výšková korekce je automatická. Vycházel jsem proto z předpokladu, že se nastavuje touto pákou jen základní poloha, od které (nebo okolo které) regulátor směs ochuzuje nebo obohacuje.
Takže díky za odpověď z reálu. |
| |
|
| | | | Chlazení motoru An-2 19. 3. 2009 / 10:04 | |
| | Ten problém s teplotou motoru mne napadl, když jsem si ve svém AI udělal start několika letadel, mezi nimi i dvou Andul a ty mi pak musely několik minut stát a čekat na uvolnění dráhy. Tak jsem uvažoval, jestli by se něco takového reálu dalo vůbec uskutečnit? |
| |
|
| | | | | Chlazení motoru An-2 20. 3. 2009 / 22:51 | |
| | jenom my u AIR SPECIALu to pak musime spravovat |
| |
|
|