| | ZASE!!! Všichni nalezlí v Praze, jako kdyby nic jinýho nebylo! - oficiální stanovisko CZ-DIR 18. 3. 2009 / 13:36 | |
| | Heleď, nevím to jistě, ale pro piloty je určitě tzv. rychlokvaškový systém, kdy reálným pilotům dávají rovnou hodnosti. Myslím, že to je až CFC pro airliner piloty. Jediné co musíš mít, jsou udělané zkoušky z IVAP/IVAC, což ty předpokládám dávno máš, tak se zeptej šéfů, jestli je něco takového i pro ATC. Mimochodem - k čemu Ti bude ta frčka, když do Prahy nechceš ?
O tom co je fér a co není, plná práva pro člena privátní sítě končí tam, kde se může dobrovolně rozhodnout, chce-li být pilot, ATC či obojí. Ale potom jsou požadavky, jejich vzájemný vztah i pravomoci úplně jiné a z toho se musí vycházet. Jako IFR pilot většinu času posloucháš příkazy jen na základě toho, co sis předem vymyslel do FP. Řídící je ten, který přesně říká, jak to máš udělat. Pilot má právo to za určitých podmínek odmítnout, ale primárně poslouchá pilot ATC-ho, nikoliv naopak, a z toho poměrně jednoznačně pramení fakt, že řídící musí být pro jejich setkání proškolen výrazně víc. ATC má na starosti více letadel, zatímco jeden pilot v určité chvíli poslouchá jenom jednoho ATC. Zkus jenom na základě znalostí toho, co tu vypsal Borek odřídit tři letadla, všechny je pozabíjíš...
Tak já nevím, kam tím míříš, ale anarchie na síti ničemu neprospěje... |
| |
|