Na první pohled dvě věci: Airbus má winglety ve tvaru šipky zasahující nad i pod křídlo, Boeing nemá vůbec nebo hodně dlouhé ohnuté obloukem nahoru. A druhá věc, Boeing má na kokpitu ještě malá okýnka nad hlavními okny, Airbus má jen hlavní okna. Mluvím o srovnání A 318-321 a B 737-100-900. Jednotlivé řady se liší délkou. Na zemi je Airbus posazen znatelně výš, má delší podvozkové nohy. Boeing 737-100, 200 má hodně úzké a dlouhé motory, 737-300 a výše naopak "tlusté" motory, které jsou ze spodní strany sploštělé. Airbus má motory taky "tlusté", ale jsou rovnoměrně válcovité. Předek Airbusu aspoň na mě působí techničtějším designem, přeci jen je o dost novější konstrukce. A na fotkách si všechny tyto detaily můžeš ověřit a zapamatovat. Pak už je budeš rozeznávat na první pohled |
|