"Blurries" je neschopnost simulátoru udržet požadovanou kvalitu vykreslování terénu. Objeví se, když procesy, které vykreslují scenerku, nejsou schopny výpočet dokončit v požadovaném čase. Proto je v simu právě ta funkce "Target frame rate", kterou by jsi měl mít nastavenu podle výkonu svého PC a ne nadoraz, jak se tu často uvádí (sice se tím docela dost zvýší FPS, ale právě na úkor kvality vykreslování scenerky).
Při rychlém letu musí mít systém čas nahrát textury, poskládat je podle land classu, vyrenderovat cesty, koleje a ostatní vektory, osvětlení a stíny terénu, autogen atd. atd. O to vše se stará ten známý tweakovatelný fiber-system, který se všechny tyhle požadavky snaží udržet pohromadě, synchronně a s nekolísajícím FPS. Na tohle všechno musí mít procesor čas, proto se doporučuje nastavit lock FPS na o trochu menší hodnotu, než tvůj PC zvládá v dané scenerce pokud možno stabilně udržet.
Více např. zde:
http://www.steve-lacey.com/blogarchives/2005/11/the_blurries.shtml
http://www.steve-lacey.com/blogarchives/2005/11/the_stutters.shtml |
|