|  | G2XPL a doba vytváření DDS 14. 3. 2009 / 20:12 | |
|  | Bez záruky ale zřejmě to půjde. Mně došlo místo na disku, nedoběhlo to, tak jsem zrovna změnil překrytí vody na YES a pustil to znova. První zajímavost je, že to dotahovalo další podklady (kvůli vodě??) a hlavně to píše že přepočítává asi třetinu textur. Takže ty dvě třetiny už má nejspíš spočítané předtím než došlo místo.
Jinak těch 60 hodin je hodně. Mně 1 čtverec ZL16 přepočítává asi 3h. Pokud máš NVIDIA zkus zapnout podporu. Jinak existuje placená podpora G2XPL pro nové ovladače nových karet NVIDIA kde by měla být rychlost počítání řádově vyšší. Ale nezkoušel jsem i když to mám v plánu kvůli nočním texturám které zatím nedělám.
|
| |
|