|  |  | Brzdeni v FS9 6. 5. 2004 / 19:06 | |
|  | Mate nekdo zkusenosti s nejakym letadlem v FS9, ktere by slo zabrzdit padakem? Vim, ze MiG21 od CaptSim nejde. F104 taky ne. Vcera jsem videl SR71, ktere ma sice nadhernej padak, ale o jeho brzdnem ucinku mam svoje pochybnosti. Takze vite o nejakem letadle u ktereho to funguje? Pripadne je to na to nejakej addon nebo patch, kterej by tuhle nefunkcnost opravoval?
Jo a jeste k tomu SR71 - Vim, ze ma sdruzenej motor, kde se pro velke rychlosti zapina jeho naporova cast. Pro FS9 je to ovladane "klapkama" ovsem akcelerace po "vysunuti" kuzelu v motorech je tak obrovska, ze mne to trochu zarazilo. Prece jenom z 800IAS na 1800 IAS za par vterin mi prislo trosku drsnejsi  |
| |
|
 |  |  | Re: Brzdeni v FS9 7. 5. 2004 / 12:58 | |
|  | O letadle do FS, ktere jde zabrzdit padakem jsem neslysel.
A kdyz ho nema ani "profi addon" tak to asi ani nejde.
Nejsem nejaky "FS koumak" , ale napadlo me , ze by to slo nejak udelat pres brzdy (vysune se padak a zacne to automaticky brzdit pres "brzdy na kolech" a pak se to vypne) nebo motor s obracenym tahem (podobne jako VET tecnologie u vetronu). Ale asi by to delalo v FSce bordel. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Brzdeni v FS9 9. 5. 2004 / 20:28 | |
|  | NO ale tak nakonec ten udelator pro letadlove lode musi taky nejak fungovat, ne? |
| |
|
|