| | | Alkohol do letadla nepatří :-) 5. 3. 2009 / 07:19 | |
| | | |
|
| | | Alkohol do letadla nepatří :-) 5. 3. 2009 / 07:29 | |
| | Ovšem teď zásadní otázka - mohlo by se jí to povést?
Osobně si myslím že ne. Ty dveře držej zavřený nejen díky rozdílu tlaku venku a vevnitř, ale mají i nějaký mechanický zabezpečení proti otevření ve vzduchu, ne? |
| |
|
| | | | Alkohol do letadla nepatří :-) 5. 3. 2009 / 09:18 | |
| | Dveře, ač se vyklápí ven, se nejprve pootevřou dovnitř - drží je rozdíl tlaku. Zamčené ale asi také musí být.
Mě to připomělo, že jsem přemýšlel jak je to s nouzovým východem (nad křídlem). U 737 (určitě NG, ostatní nevim) se vyklápí čistě ven. Tak se chci zeptat, jesti je to nějak mechanicky jištěné proti otevření ve vzduchu. |
| |
|
| | | | | Jak je to s otevíráním everwing emergency exitu? 5. 3. 2009 / 11:35 | |
| | Co já vím, tak na novějších letadlech jsou konkrétně overwing exity vybaveny automatickou machanikou. Cesťák prakticky jenom zatáhne za páku a už to jede. A jsem přesvědčen, že to půjde otevírat pouze za předpokladu, že se to někde povolí (kokpit, příp. ovládání letuchama). Doufám, že někdo z létajícího personálu doplní. |
| |
|
| | | | | Alkohol do letadla nepatří :-) 5. 3. 2009 / 11:36 | |
| | Mam pocit, ze tu kdysi byla debata presne o tomhle, a jakoze vetsina dnesnich stroju ma prave nejdriv otevirani dovnitr, tak je par stroju, kde se otevira primo ven. Mam pocit, jestli to nebyl Latom, kdo o tom referoval. |
| |
|
|