FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 23. 2. 2025, svátek má Svatopluk Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Rozsireny Sektor file Jeden příspěvek | Celý strom
Rozsireny Sektor file   4. 5. 2004 / 18:40
Hoaker
Panove, mate nekdo zkusenosti s tvorbou sektorfilu? Jde mi o to, ze kdyz ridite jako LKAA_CTR, bylo by dobre videt cesty minimalne k jejich dalsim prusecikum a i kompletni vybaveni (VOR, NDB atd...) minimalne do vzdalenosti 150 nm za hranice sektoru. Zejmena ted s novym klientem, kdy se zaznamenavaji povoleni do- atd. Zejmena pri predavani na hranici CTR sektoru by se to hodilo fest, protoze ted napriklad litaji borci v ramci te nove tour na IVAO tak maji z 95% spatne nastaveny FP a vysvetlit EDDM_CTR, ze je ma posilat po urcitem fixu (kterej ja nevidim) rovne na jinej fix (kterej zase nevidi on) je nadlidska prace Kdybyste se toho nekdo chteli ujmout, bylo by to super
 

Re: Rozsireny Sektor file   5. 5. 2004 / 14:25
Marky Parky   
Tohle patri spis na satcocz na pandore...
 

Re: Re: Rozsireny Sektor file   5. 5. 2004 / 15:52
Hoaker
Proc? Patri to k litani s FS9 online, takze to patri i sem
 

Re: Re: Re: Rozsireny Sektor file   5. 5. 2004 / 16:17
Marky Parky   
Jasne, ale tam ti lidi o online spis poradi...
.... navic tamtu konferu ctou oba tvurci noveho sectorfile, coz si o periskopu nejsem jisty..
 

Re: Re: Re: Re: Rozsireny Sektor file   5. 5. 2004 / 17:11MNK
Airways v okoli naseho FIRu jsou uz v nejnovejsi verzi zahrnuty, stejne jako kompletni data ze Slovenska. Pridani navaids v okoli nebude jednoduche, ale mame to v dlouhodobejsim planu. Z duvodu prestavby webu RLP prestalo fungovat ActiveSCT (aktivace omezenych prostoru dle realu), ale i toto se pokusime vyresit.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Rozsireny Sektor file   5. 5. 2004 / 17:57
Karel
Martine,

zkusím zmáčknout moje kontakty z ŘLP, aby nám přes jejich kámoše v okolních FIRech pomohli sehnat důležité informace z jejich AIPů. Každopádně, pokud máte někdo k dispozici poslední enroute mapy Lower a Upper Airspace z prostoru okolo ČR, tak stačí vyzobat důležité intersections, VORy a NDB a potom se v některém z jiných zdrojů (NAVData, sektorfily ostatních FIRů, NavAid databáze IVAO, apod.) vyhledat jejich koordináty. Pak už není nic snadnějšího je přidat do odpovídajících sekcí ve formátu sector filu.

Obstarání aktuální mapy pro L a H airspace v okolí si beru na starosti. Hoaker pak může nadefinovat, co by ho zajímalo a potažmo vyhledat souřadnice a přidat je do sector filu. Tu poslední činnost bych ale (pro IVAO) svěřil Lukáši Svatoňovi, která má aktualizace sector filů na starosti.

Poznámky, otázky?

Karel
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsireny Sektor file   6. 5. 2004 / 11:52
Hoaker
Jo mam jednu OT poznamku. Osklive jsi mne zariznul pri opravovani testu (( To pak cloveka prejde chut na jakoukoliv dalsi snahu...
 

OT: Teoretický test na C1 (IVAO)   6. 5. 2004 / 12:40
Karel
Michale,

možná můžeš být rád, že jsem se s tím vůbec opravoval . Cituji z úvodní stránky, která se objeví každému, kdo chce Theoretical Exam na IVAO:

"Note : What we want to check is your ATC/pilot knowledge, not your computer abilities. Subsequently, any copy-and-paste-from-tutorial answer will be marked 0/5. Any exam with more than 3 answers of that type will be marked 0/100. Please, understand we prefer you to write things with your own words."

Uvidíš, co na to řekne ještě Validator Fernando Jeronimo.

Karel
 

Re: OT: Teoretický test na C1 (IVAO)   6. 5. 2004 / 18:59
Jasne, je to OT, nicmene dneska jsem to resil s Lukasem a rad to s tebou prodikutuju. To, ze je tam napsano, ze je preferovano psani vlastnimi slovy je sice pekne, ale pak prakticky clovek nema sanci (mam overeno z vlastni zkusenosti z predchozich testu). Zejmena kdyz za vlastnimi slovy psanou odpoved dostane v jednom testu 5 bodu a v druhem testu za doslova stejnou odpoved jenom body 3. Z toho je jasne patrne, ze vliv lidskeho cinitele pri opravovani je obrovsky a pokud chce clovek uspet musi se snazit co nejvic se priblizit zneni predepsanych odpovedi. Tam je ovsem velmi tenka hranice, kde ti to jeste uznaji a kde uz ti reknou, ze jsi to opsal. Z meho hlediska neresitelna situace a ty testy nemaji absolutne zadnou zkusebni hodnotu. S dovolenim to muzu jako vysokoskolsky pedagog posoudit. Doporucuju jednoznacne odstranit lidsky faktor zavedenim predvolenych odpovedi (ABCD). Ostatne Lukas rikal, ze uz se to nastesti chysta.

Jeste jednou sorry za OT a konec diskuse
 

Re: Re: OT: Teoretický test na C1 (IVAO)   6. 5. 2004 / 19:00
Hoaker
Sorac, zapomnel jsem se prihlasit na jinem stroji
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsireny Sektor file   6. 5. 2004 / 18:27
Tragédie v JRD
Ale toto sem opravdu vubec nepatri .... tohle je spis na soukromou korespondenci s KS a ne na verejne propirani ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsireny Sektor file   7. 5. 2004 / 09:18MNK
OK, muze byt.

Martin
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsireny Sektor file   7. 5. 2004 / 10:23
Karel
btw. mapu už mám objednanou, zítra si ji vyzvednu na věžce. Potom dám dohromady všechny navaidy a intsc. který "prodlužují" airways z/do FIRu Praha. Myslím, že to tomu stávajícímu sector filu už moc neublíží (z hlediska velikosti).

Karel
 

Re: Rozsireny Sektor file   6. 5. 2004 / 13:44
Nedavno jsem nasel na nemeckem IVAO tusim ze v Berlinskem FIRu sector pro ALL_DE_AUS_SW.
Bylo tam Nemecko, Rakousko, kus CR, Polska a Slovenska.
Myslim ze by z toho slo neco pouzit.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ