| | | Gmax - polygon mezi dvema objekty.... 5. 5. 2004 / 13:31 | |
| | Po letmem osahani Gmaxu se vrham na svuj prvni model. Bude jim prazska Loreta. A hned jsem tak narazil na prvni problem.
Loreta ma docela slozitou strechu, ktera je ale soumerna. Vytvoril jsem si ji tedy jednu stranu a druhou stranu jsem vytvoril pomoci "Mirror" - ta se ovsem vytvorila jako novy objekt.
Oba objekty jsem Groupnul a nyni chci vymodelovat vezicku uprostred. Na to ale po trebuji vytvorit polygon ktery lezi mezi obema objekty - dva vertexy z ma na jednom a dva vertexy na druhem. To mi vsak Gmax nechce dovolit.
Jde nejakym zpusobem zcela slouci dva objekty, aby k nim Gmax pristupoval jako k jednomu a toto pouziti vertexu bylo mozne?
Diky za info
|
| |
|
| | | Re: Gmax - polygon mezi dvema objekty.... 5. 5. 2004 / 13:54 | |
| | Dva objekty sloučíš pomocí boolean operace (v coupounds object), zaškrtnout union (sjednocení).
Označíš požadovaný objekt, použití pick operand B .Ten se sjednotí s objektem A od kterého převezme atributy.
Boolean operacemi lze právě sjednocovat nebo odečítat objekty od sebe.
Nemám před sebou Gmax, tak tě přesně nenanaviguju.
George |
| |
|
| | | | Re: Re: Gmax - polygon mezi dvema objekty.... 5. 5. 2004 / 13:58 | |
| | Kde priblizene, kdyz uz ne presne, boolovske operace najdu? Compounds objects se mi nedari najit.... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Gmax - polygon mezi dvema objekty.... 5. 5. 2004 / 14:34 | |
| | Na záložce jako jsou standart primitives, rozbalením menu se objeví i nabídka pro složené objekty
(epší obrázek jsem v rychlosti na fernetu nesehnal) |
|
| |
|
| | | Re: Gmax - polygon mezi dvema objekty.... 5. 5. 2004 / 15:29 | |
| | 2 objekty ( pokud jsou jako editable mesh/poly ) sloucis tak, ze vyberes jeden a v command panelu das "attach" a vyberes dalsi objekt/objekty.
V tvym pripade pred tim zase rozloz tu grupu - ta na to neni potreba.
Ty boolean operace se hodi spis na jiny veci - na rozdil/sjednoceni/prunik 2 teles - kdy pak vznikaji nove hrany a vrcholy na tech prunikovych hranach
Jestli jsi pouzil ten Mirror tool z horni listy, tak ten nepouzivej ( jsou s tim pak problemy ve FS ) - pouzij radsi "mirror modifier" - ten ma navic volbu "copy", ktera vytvori rovnou jeden objekt.
Po pouziti tech modifikatoru udelej "collapse all" a nebo "convert to editable poly", pak uz muzes na partu delat zase jednoduse na urovni vrcholu/hran a polygonu. |
| |
|
| | | | Re: Re: Gmax - polygon mezi dvema objekty.... 5. 5. 2004 / 16:16 | |
| | Attach funguje perfektne.
Mirror jsem pouzil ten z menu, ne z listy, snad to ve FSce bude fungovat dobre...
Mam jiz temer domodelovano, jeste dotexturovat zbytek a vyexportovat a je to.... |
|
| |
|
|