FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Gmax - polygon mezi dvema objekty.... Jeden příspěvek | Celý strom
Gmax - polygon mezi dvema objekty....   5. 5. 2004 / 13:31
Marky Parky   
Po letmem osahani Gmaxu se vrham na svuj prvni model. Bude jim prazska Loreta. A hned jsem tak narazil na prvni problem.

Loreta ma docela slozitou strechu, ktera je ale soumerna. Vytvoril jsem si ji tedy jednu stranu a druhou stranu jsem vytvoril pomoci "Mirror" - ta se ovsem vytvorila jako novy objekt.

Oba objekty jsem Groupnul a nyni chci vymodelovat vezicku uprostred. Na to ale po trebuji vytvorit polygon ktery lezi mezi obema objekty - dva vertexy z ma na jednom a dva vertexy na druhem. To mi vsak Gmax nechce dovolit.

Jde nejakym zpusobem zcela slouci dva objekty, aby k nim Gmax pristupoval jako k jednomu a toto pouziti vertexu bylo mozne?

Diky za info
 

Re: Gmax - polygon mezi dvema objekty....   5. 5. 2004 / 13:54
George
Dva objekty sloučíš pomocí boolean operace (v coupounds object), zaškrtnout union (sjednocení).

Označíš požadovaný objekt, použití pick operand B .Ten se sjednotí s objektem A od kterého převezme atributy.

Boolean operacemi lze právě sjednocovat nebo odečítat objekty od sebe.
Nemám před sebou Gmax, tak tě přesně nenanaviguju.

George
 

Re: Re: Gmax - polygon mezi dvema objekty....   5. 5. 2004 / 13:58
Marky Parky   
Kde priblizene, kdyz uz ne presne, boolovske operace najdu? Compounds objects se mi nedari najit....
 

Re: Re: Re: Gmax - polygon mezi dvema objekty....   5. 5. 2004 / 14:34
George
Na záložce jako jsou standart primitives, rozbalením menu se objeví i nabídka pro složené objekty

(epší obrázek jsem v rychlosti na fernetu nesehnal)
img_forumn/r28595_1.jpg (177x310)
 

Re: Gmax - polygon mezi dvema objekty....   5. 5. 2004 / 15:29
Milan Lisner   
2 objekty ( pokud jsou jako editable mesh/poly ) sloucis tak, ze vyberes jeden a v command panelu das "attach" a vyberes dalsi objekt/objekty.

V tvym pripade pred tim zase rozloz tu grupu - ta na to neni potreba.

Ty boolean operace se hodi spis na jiny veci - na rozdil/sjednoceni/prunik 2 teles - kdy pak vznikaji nove hrany a vrcholy na tech prunikovych hranach


Jestli jsi pouzil ten Mirror tool z horni listy, tak ten nepouzivej ( jsou s tim pak problemy ve FS ) - pouzij radsi "mirror modifier" - ten ma navic volbu "copy", ktera vytvori rovnou jeden objekt.
Po pouziti tech modifikatoru udelej "collapse all" a nebo "convert to editable poly", pak uz muzes na partu delat zase jednoduse na urovni vrcholu/hran a polygonu.
 1x  

Re: Re: Gmax - polygon mezi dvema objekty....   5. 5. 2004 / 16:16
Marky Parky   
Attach funguje perfektne.
Mirror jsem pouzil ten z menu, ne z listy, snad to ve FSce bude fungovat dobre...

Mam jiz temer domodelovano, jeste dotexturovat zbytek a vyexportovat a je to....
img_forumn/r28600_1.jpg (500x375)
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ