FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dokreslovni textur Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dokreslovni textur   4. 5. 2004 / 23:05
Tragédie v JRD
muze to byt prave videopameti .. a 64kB neni moc, nicmene by melo stacit...

nemusi to nutne delat u vsech textur, ale u vzdalenejsich ...FSka se snazi textury co jsou nejbliz tobe zobrazovat co nejdetalneji a vzdalene mene podrobne (souvisi s MIP mapingem)... a pokud je malo videopameti tak se muze velice jednoduse stat, ze je pamet uz zaplnena texturami, tak pak uz pomaleji nacita nove textury pro vzdalenejsi scenery a v pameti dele zustavaji textury s mensim rozlisnemi (mip maping) ... moc dobre tento efekt znam hraval jsem FS2002 na karte s 8MB RAM ... a tam to bylo kurna znat ...

 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ