FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 11. 2024, svátek má Artur Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
rychloměry vojenských letadel Jeden příspěvek | Celý strom
rychloměry vojenských letadel   26. 2. 2009 / 22:03
dandee
Takze: velky okruh sa v prevaznej miere pouzival v Kosiciach pri lietani posluchacov pilotov na delfinoch a albikoch,kde sa pri prilete z pracovnej zony zaradoval najprv do velkeho okruhu z vysky 2000m QFE , ktory bol tusim na vyske 1500m QFE /QFE je tlak nastaveny na vyskomere na drahe letiska vzletu a pristatia a vyska ukazuje 0m/, obletel volnejsim okruhom letisko a zase nad prahom drahy klesal na 500m QFE do maleho okruhu a uz isiel na pristatie. U bojovych utvarov sa to uz nepouzivalo, tam sa zo zony islo hned na osu a na pristatie,alebo za ZPP / IFR/ systemom OSP na zostup a na pristatie /ILS/.Ovsem MiG-21 mala iba kompas a ARK a piloti dokazali i s tymto navigacnym zazrakom pristavat za dost drsnych minim.
 
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ