|  | XPlane, Tecnam P92 SuperEcho - konzultace 22. 2. 2009 / 14:35 | |
|  | Přátelé, já jsem to možná špatně napsal. Tam vůbec nejde o ten checklist, jestli si někdo má něco pamatovat nebo si to číst, ale o to, zda se to letadlo chová v simulátoru jak má (z hlediska systémů). Ten checklist tam je jenom pro to aby se prošlo všechno co má fungovat (a někdy nefunguje správně).
A proč?
Protože třeba v Sázavě v 2007 (?) nouzově přistálo právě JSko protože zřejmě špatným benzínem se snížil přívod paliva (parní polštáře - netuším co to je). To se projeví na ukazateli tlaku paliva který průběžně klesá. V tu chvíli se má zapnout palivová pumpa.
Pilot si toho nevšiml a motor se zastavil. Pak už je pozdě, protože než se to zase všechno srovná tak to chvíli trvá. Tenkrát nouzově přistál a až na rozbité letadlo se naštěstí nic nestalo.
Pokud budou takto správně fungovat systémy tak už pak můžeme uvažovat o něčem jako je FSP na FSX které umí rafinovaně ovlivňovat chyby a simulovat takovéto poruchy náhodně a zas budeme o kousek dál.
A vo tom to je. |
| |
|