|  | XPlane, Tecnam P92 SuperEcho a rozčarování 22. 2. 2009 / 01:32 | |
|  | No jo, máš uplnou pravdu. Když má někdo překlep v dokumentaci, tak to je to éro úplně nepoužitelný :-/
Myslím že tvé rozčarování je neopodstatněné.
Ale popořadě.
Jaký teploty a tlaky ti nesedí? Podívej se ještě jednou. Teploty například chladící kapaliny jsou ve Farenhaitech a celkem sedí. Pravda, je to celkem neobvyklé u evropského eroplánu, ale důvod proč si toho nikdo nevšiml je zřejmě ten že dokud jsou ručičky v zelených polích, nikdo se nestará o to co doopravdy ukazujou.
Tlaky si z hlavy nepamatuju a příručka je momentálně nedostupná, takže jsem je detailně nezkoumal, ale bude to zřejmě podobná "chyba".
Motorovka. Jak jsem psal, překlep v dokumentaci není nic hrůzostrašného. A že se to kolem 4000 ot. nedá udržet na brzdách? Celkem nic neobvyklého, na Zephhyru s 80ti konovym Rotaxem se mi to stává každou chvíli, přičemž rychlost pohybu je zhruba srovnatelná s tím co je k vidění u tohoto modelu. A pro tvojí informaci otáčky pro motorovku jsou 3850, ne 4000.
Osobně považuju tohle letadlo za hodně povedený, hlavně proto jak se chová ve virtuální vzdušnině a jak pěkne seděj otáčky a rychlosti - dám plnej kotel, pěkně stoupá, točí lehce přes 5000 a lehce přes 4000 v horizontu zase udržuje slušnou cestovku. Změna hmotnosti je na chování taky pěkně vidět. Co si lze přát víc...
Víťa
|
| |
|