FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
z Maya do FS 2004 Jeden příspěvek | Celý strom
z Maya do FS 2004   30. 4. 2004 / 12:20Mischino
Pracuji jako 3d animator uz 12 let a chtel sem se zeptat jesti uz nekdo zkusel pouzit Mayu pro tvorbu letadel, terenu textur atd.
 

Re: z Maya do FS 2004   30. 4. 2004 / 12:46
JM   
S Mayou ne, s LightWavem ano. Celkem bez problémů můžeš v těhto jiných SW modelovat letadla a objekty do krajinek - na export do FS a většinou i otexturování to ale musíš převést do gmaxu. Není to zas takový problém a třeba já to tak dělám - modeluju v LW, na který jsem zvyklý, pak přes DXF to dotanu do gmaxu a tam to otexturuji a vyexportuji do FS. Zkoušel jsem i přímo dělat v LW a spolu s novým SDK to relativně dobře fungovalo - statické, otexturované objekty do krajin uplně bez problémů, letadla s animacemi trošku problém - muselo se to poeditovat v mezikroku. Základem je plugin, který umí objekt z toho kterého SW vyexportovat do MS DirextX formátu - ten pak načteš v MakeMDL a uděláš z toho MDL pro FSku.
 

Re: z Maya do FS 2004   30. 4. 2004 / 12:47Jozo
Maya je na lietadla najlepsia (Najsilnejsi Nurbs modeler, ak neratam Softimage, pripadne Studiotools)
Ak si stiahnes z aliasu bonustools tak vies hoci co vyexportovat do gmax (dxf) a potom do msfs - nemal by byt ziadny problem
 

Re: Re: z Maya do FS 2004   30. 4. 2004 / 13:32Mischino
dik za reakci.sem v fs absolutni amater.nevite jestli je nekde step by step tutorial /pokud mozno v cestine/jak na to.

jo a jeste neco,umy ten gmax importovat uz otexturovany modely?
sem na to v maye zvyklej a nerad bych se s tim pachtil v gmaxu.
 

Re: Re: z Maya do FS 2004   30. 4. 2004 / 13:41
Priskac   
No Jozi neviem, ja som osobne urobil zopar modelov v Rhinoceros 3D (nurbs) a mal som s exportom do 3ds/dxf velke problemy. Nieje problem to exportnut - to staci iba 2x kliknut, ale problem je v tom ze pre FS by si mal dodrzat urcity pocet polygonov - pre FS2002/4 je to pre nejaky model lietadla najlepsie okolo 15 - 25 000 polygonov, (uz tych 25 je podla mna maximum). Ono daju sa urobit aj lietadla z vyssim poctom poly, ale problem je potom s fps s simulatore. Osobne nemam velke skusenosti s Mayou daco som skusal, ale z mojich skusenosti Ti osobne radim nerob modely cez nurbs (ja som takto robil modely asi rok, v podstate takto som robil svoju 737cku a teraz ju musim urobim novu, lebo sa mi zda byt jednoduchsie ju urobit cez mesh v 3DS Max nez optimalizovat model z nurbs modelu z Rhina. Takze ono to cele zavisi od toho ze aky mas exporter z nurbs do mesh.....

Ak chcete viacej skusenosti tak mi napiste bud na priskin@bozenka.tuke.sk alebo na ICQ (cislo najdete v mojom profile)

Priskac
 

Re: Re: Re: z Maya do FS 2004   1. 5. 2004 / 12:54Jozo
Rhino nevie riadit pocet polygonov, (teda vie, ale blbo) maya je jednoznacne najlepsia, ale myslim si ze na to co potrebujeme uplne staci gmax, vzhladom na to ze gmax je zjednoduseny 3dmax, a to je zase okopceny alias, vsetko to ma rovnaky vzor.

I, Ak niekdo vie modelovat v maya nemoze mat problem modelovat v hocicom, ja sa orientujem vo vsetkom, a urcite by som si vybral gmax, aj ked nativne robim v maya.

II, ina vec je ak chceme pouzit nejake modley, ktore mame hotove v nejakom formate. (stiahnute z webu, alebo kupene despona)

III, ak sa niekto do toho pusti poskytnem hotove modely - dajte vediet co hladate, a mozno uz je to davno namodelovane.
(nejake modley -prevazne WWII uz su davno hotove)
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ