FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 4. 3. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dotaz ohledne volaček Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volačky ,,,   14. 5. 2002 / 22:02Marky Parky
Skutecne vysvetleni je v TUTORIALU na techto strankach primo ode mne.

Co se tyka toho, jak vyrobit co nejlepsi zvuk napriklad pro "Czech airlines", tak jeste jednou:

1)Stahnu si z WWW.AVSIM.COM utilitku na dekompilaci original voicepacku ktera se jmenuje GVP DECO.
2)Pomoci ni si do nejakeho adresare rozpakuju vsechny ty wavy ( viz navod k utilitce ).
3)Vezmu libovolny zvukovy editor ( v mem pripade SoundForge 5.0 ) a postupne prolezam vhodne vypadajici samply z adresare PilotA/WAV. Po chvilce hledani najdu tri ctyri kousky samplu ( treba "Cze-k-airline-s" ), ktere slepim k sobe tak aby to dobre znelo.
4)Tento sampl pak ulozim zpet do adresare PilotA/WAV jako 4bit ADPCM WAV.
5)Analogicky postup pouziju pro dalsich 9 hlasu, jen uz nemusim zdlouhave hledat, proste pouzivam ekvivalenty predtim nalezenych samplu.
6)Pote vezmu prislusny vyexportovany .TXT soubor obsahujici seznam vsech samplu a presne jak je to popsane v SDK vlozim novy radek.
7)Provedu pomoci SDK novou kompilaci

Pokud chci jen pouzit nejaky existujici sampl a nechci ho editovat, staci mi kroky 1, 2, 6 a 7, na jeden sampl muze byt vice odkazu ve vice radcich.

Snad je to dostatecne konkretni + precti si ten tutor a helpy jak k dekompilatoru tak k SDK.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ