|  | Vybaveni pro VFR noc 17. 2. 2009 / 19:59 | |
|  | V AIPu jsem narazil na takovou zvlastni vec ktera mi nejak nejde do hlavy...
GEN 1.7
Na strane GEN 1.7-11, 6.4.2 pisou "6.4.2 Letouny musí být vybaveny pro řízené VFR lety v hladinách v souladu s ust. pro lety IFR.
Národní požadavky ČR: Podle IFR musí být vybaveny letouny při letech VFR v noci."
a v GEN 1.7-15 resp 1.7-16 je "6.7 Všechny letouny při nočních letech
Národní požadavky ČR: Pro noční VFR lety se nepožaduje přístroj udávající v pilotním prostoru teplotu vnějšího vzduchu a zatáčkoměr s příčným sklonoměrem, ukazatel letové polohy (umělý horizont), ukazatel kurzu (směrový setrvačník) nebo jejich kombinace nebo sdružené letové povelové systémy."
Zda se mi to, nebo jedno vyvraci druhe? A od kdy na noc neni potreba horizont? |
| |
|