FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Animace na letadle Gmax Jeden příspěvek | Celý strom
Animace na letadle Gmax   16. 2. 2009 / 18:12
maco
Jenom malá technická. Dávají se všechny potřebné animace do stejného slideru jak je třeba podvozek, nebo se to dá udělat nějak zvlášť? Jako že když zatáhnu za slider v Gmaxu, tak se to letadlo celé rozloží - vysune podvozek, otevře dveře, pohne všema páčkama a pilotovi skřiví ksicht? Nebo se to má od sebe nějak odlišit?
 1x  

Animace na letadle Gmax   16. 2. 2009 / 20:14
Kyrypust   
Ano je to všechno na jeden slider. V Gmaxu se všecko hejbe najednou, pokud části správně pojmenuješ, bude se v simu hejbat každá zvlášť, když je potřeba.
 

Animace na letadle Gmax   16. 2. 2009 / 20:27
maco
Ok, díky moc. Mi se to nechtělo dělat, abych pak zjistil že musím všechno znova
 

Animace na letadle Gmax   17. 2. 2009 / 15:00
maco
Další technická - nějaké animace už mám hotové a to jak venek, tak vnitřek. Problém nastává, když to chci zkompilovat. Chtěl jsem, aby z VC bylo vidět kamkoli na zbytek letadla, takže jsem udělal group Interior z celého letadla. Pak jsem grupu naklonoval a pojmenoval Exterior.

Po kompilaci a nahrání ve FS se mi při venkovním pohledu nehýbe nic, kromě zatahování podvozku a při pohledu z VC se hýbou křidélka a ocas (na podvozek jsem z kokpitu nekoukal ). Věci jako plynové páky, pedály, nebo dveře kabiny se nehýbou vůbec ani při jednom z těch pohledů.

Když jsem vzal pak group Exterior a rozebral na jednotlivé části, tak jsem zjistil že se pojmenovaly z jedničkou na konci - může to mít na tohle vliv? Nakonec jsem původní Interior přepsal na Exterior (takže to bylo bez čísel na konci) a při vnějším podledu se zase hýbe všechno (kromě dveří a pák v kokpitu).

Jaký je teda správný postup, když chci z jednoho letadla udělat dvě groupy, tak aby se všude hýbalo všechno? Tohle http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=256100&lan=0 jsem četl, ale je to trochu jiné, než můj případ.
 

Animace na letadle Gmax   17. 2. 2009 / 18:11
Kyrypust   
Musis dodrzet spravny postup pri pojmenovavani soucastek.
1. Zadny dva prvky nesmi mit stejny nazev
2. Vsechny animovane casti zustanou animovane pokud se jim prida koncovka _neco. napriklad Aileron_L (nebo tak nejak) bude stale fungovat pokud se naklonuje a pojmenuje Aileron_L_VC.

 

Animace na letadle Gmax   17. 2. 2009 / 18:46
maco
Tohleto dodržuju. Teď už jsem po několika hodinách zapínání a vypínání FSky docílil toho, že třeba ty křidélka se hýbou i venku, i ve VC. Ale i když mám třeba F_Canopy (podle seznamu názvů co je u MakeMDL), tak se potvora nehýbe ani z venku, ani zevnitř (animaci a správně nastavaný pivot point tam mám).

Stejně tak se mi nechtějí hýbat plynové páky a pedály. Jaký to má mít správně název? Mám to třeba jako Lever_Throttle_1, atd.. (taky je to okoukané z Curtis Jenny, co je tam jako příklad)
 

Animace na letadle Gmax   17. 2. 2009 / 19:02
Kyrypust   
F_canopy by mela fungovat, F znamena front tudiz tam uz cislo nema byt. S pedaly je to to same. Jenom plynove paky, vrtule, nastaveni uhlu nabehu atd maji cisla...
Prohlidni jeste jednou jestli nahodou nemas nekde omylem soucastku se stejnym nazvem. Obcas animace nemusi chodit kvuli spatnemu configu- treba pokud je doba otevirani kabiny nastavena na 0, tak ji ani neotevre... Chce to si s tim trochu pohrat.
 

Animace na letadle Gmax   17. 2. 2009 / 19:09
maco
Jojo, díky. Podívám se na to a znova si projdu ty části a názvy. Do aircraft.cfg jsem se díval a otevírání je tam tuším na 4 vteřiny, jestli jsem to dobře pochopil.

Ještě k těm číslům - když mám F_Canopy pro externí model, tak pro VC má být F_Canopy1, nebo F_Canopy_1 ?
 

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ