| | | MD-80 Maddog - recenze 15. 2. 2009 / 23:53 | |
| | | |
|
| | | MD-80 Maddog - recenze 16. 2. 2009 / 00:04 | |
| | Noo, tomu říkám teda slina..
Díky.. |
| |
|
| | | | MD-80 Maddog - recenze 16. 2. 2009 / 07:22 | |
| | Fakt super počtení ... na základě recenze začínám vážně uvažovat o koupi uvidíme, jaká přijde výplata |
| |
|
| | | | | MD-80 Maddog - recenze 16. 2. 2009 / 07:59 | |
| | Měl sem koupenou verzi 2006 a teď sem přešel na 2008 Pro. S recenzí nemůžu nic jiného než souhlasit - opravdu se občas chová jak "splašená kráva" ale jinak jen samá chvála.
Případní zájemci o koupim kteří mají procesor Athlon - pokud vaše PC nepodporuje SSE2 (nebo tak něco ) tak vám nepůjde ani tenhle add-on. Je k tomu sice ke stažení nějaká oprava, ale podle toho co sem čet na jejich fóru, tak ne každému to s tím jede. |
| |
|
| | | MD-80 Maddog - recenze 16. 2. 2009 / 09:29 | |
| | Hezky zpracované! Jen dodám, že já osobně jsem velice rád, že to nepřejalo tu ruskou utilitu na joysticky, protože patrně velkou měrou přispěla k mé plešatosti.Konfigurovat jí s každým spuštěním IL18, to bylo nakonec pro silnější nátury, než jsem asi já.Nicméně, zbrkle se maddog chová jen při tom pojíždění a na to se dá zvyknout, jen se do toho holt nesmí šlapat jak do měchů varhan, ale velice citlivě.Zvykl jsem si na to celkem rychle a v simulované vzdušnině se to chová už nádherně.Řešení náhodně vzniklých závad v závislosti na olétanosti stroje, to je taky zajímavé zpestření, dost přesahující možnosti FS Pax a jiné ostatní addony, kde je potřeba si nejprve vybrat procentuální šance na zgrejznutí toho, či onoho.Pro mě už tak nějak nevede cesta zpátky na boeingy PMDG, PIC, airbusy wilca a všechny tyhle, které jsem měl sice rád, ale pokaždé, když je teď zapnu.... tak jsou tak... ani ne na půl cesty tam, kde je teď Maddog.A troufám si říct, že ani PMDG MD-11 na něj zdaleka nedosáhla.Doporučuji vřele všem. |
| |
|
| | | | MD-80 Maddog - recenze 16. 2. 2009 / 09:52 | |
| | Tak to mě tedy vysvětli, jak mám současně lítat oba typy, když šlapání do pedálů jako do měchů od varhan je jedním ze základních prvků pozemní pilotáže TU-154?! |
| |
|
| | | | | MD-80 Maddog - recenze 16. 2. 2009 / 11:06 | |
| | Treba se ten Mad Dog tak chova i v realu |
| |
|
| | | | | MD-80 Maddog - recenze 16. 2. 2009 / 11:47 | |
| | Já nevím, ale neřídí se na zemi jinak - rohlíkem nebo tak něco? |
| |
|
| | | | | | MD-80 Maddog - recenze 16. 2. 2009 / 11:55 | |
| | Doktore, rohlikem se krmi labute, ne ridi letadlo |
| |
|
| | | | | | | MD-80 Maddog - recenze 16. 2. 2009 / 16:47 | |
| | Ty, čoveče, já tomu dycky říkal rohlík... nebo taky někdy banán |
| |
|
| | | | | | | | MD-80 Maddog - recenze 16. 2. 2009 / 16:49 | |
| | někdo tomu ještě říká deštník. |
| |
|
| | | | | | MD-80 Maddog - recenze 16. 2. 2009 / 11:58 | |
| | | |
|
| | | | | | | MD-80 Maddog - recenze 16. 2. 2009 / 12:13 | |
| | No, právě, že nemusí. Já to mám na větších érech nastavený v fsuipc. Mám tam další osu, která při nižších rychlostech nahrazuje směrovku a řídí příďák. Jak se rychlost zvyšuje, tak její čiinost klesá a začíná zabírat směrovka. |
| |
|
| | | | | | | | MD-80 Maddog - recenze 16. 2. 2009 / 12:24 | |
| | No vidíš, to bys nám sem mohl dát malý návod, kterak to provést... |
| |
|
| | | | | | | | | MD-80 Maddog - recenze 16. 2. 2009 / 16:24 | |
| | vyměním za kus dřevěné letecké konsrukce. |
| |
|
| | | | | | | | | | MD-80 Maddog - recenze 16. 2. 2009 / 16:48 | |
| | A provaz z oběšence nesháníš?
Jinak já ti poradím, kam jít na tu dřevěnou konstrukci. Ale to tě Kropítko asi zabije |
| |
|
| | | | | | | | | | | MD-80 Maddog - recenze 16. 2. 2009 / 16:52 | |
| | Já s ním dnes mluvil. Dostanu výkres. Z jeho výtvoru, nebo Šohaje by byla škoda něco loupat. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | MD-80 Maddog - recenze 16. 2. 2009 / 17:00 | |
| | A na co tu konstrukci potřebuješ? Že by zátiší s pětsetdvacetšestkou 1/48? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | MD-80 Maddog - recenze 16. 2. 2009 / 17:17 | |
| | Něco podobného. Proto bych chtěl starší kus, protože to vypadá líp. Prostě starý éra vypadaj dobře. Apropo, na tý 526 bych měl zas zapracovat. No, po přestěhování se do ní vrhnu. |
| |
|
| | | MD-80 Maddog - recenze 16. 2. 2009 / 13:46 | |
| | | |
|
| | | | MD-80 Maddog - recenze 16. 2. 2009 / 15:38 | |
| | Il-62M taky není špatná. A ze západních typů je fajn Lockheed Super Constellation (placená i free), případně DM FlightSim BAC 1-11, která je s přidělanou C-IVA INS výborným školním strojem západního typu. Jediný problém je s externím pohledem, kdy zvuk motorů trhá uši (ARAIG |
| |
|
| | | | | MD-80 Maddog - recenze 16. 2. 2009 / 18:25 | |
| | Tak zrovna ten zvuk u BAC 1-11 považuji za velké plus. Nelíbí se mi, když jsou zvuky z venku moc tiché. Třeba u PMDG 747 je v kokpitu větší randál než při externím pohledu. |
| |
|
| | | MD-80 Maddog - recenze 16. 2. 2009 / 16:59 | |
| | Zajímavá recenze, jenom takovej malej názor na to, jak píšeš, že je škoda, že se MDčko chová jako splašená kráva.
Předem podotýkám, že jsem ani MD-80 ani Tu-154 nikdy nelítal. Ale třeba taková 737-500, když není moc naložená, taky v luftě poskakuje (hlavně v přistávací konfiguraci) jako koza a o nějakých velkých setrvačnostech, o nichž vyprávěli piloti tůček, se může jenom zdát. Skoro bych řekl, že MDčko v tomhle bude 737mě podobné a třeba skutečně taky nemá takové velké setrvačnosti jako Tuplák.
Jinak neúměrná jankovitost na zemi je vrozená VŠEM simulátorům, i těm jakože opravdovým. Ve srovnání s tím je jezdění po zemi se skutečným strojem lahůdka.
Poznámka pod čarou: my muži máme tendenci myslet si, že to co máme je větší, než to ve skutečnosti je. O pojíždějících letadlech to platí dvojnásob, vždycky, když začnu lítat s novým typem letadla, mám pocit, že se s ním na apron nemůžu vejít a do všeho vrazím. On je to docela omyl |
| |
|
|