| | | Dlouho jsem neudělal žádnou elektrárnu. Ptáte se proč ? 15. 2. 2009 / 23:24 | |
| | K důvodu proč bych rád poprosil o nějaké podklady, zejména interiéru atd. Vím, že nejsem první, ani poslední, kdo se o toto éro pokouší, ale jestli ho dotáhnu do konce, rád se o něj podělím. Zatím je to práce metodou pokus - omyl podle manuálu a intuice |
| |
|
| | | Dlouho jsem neudělal žádnou elektrárnu. Ptáte se proč ? 16. 2. 2009 / 07:19 | |
| | Nadhera pomohol by som ti aj s fotkami ale nitra je odo mna daleko a na slovensku je len jedna ale drzim palce v praci a hlavne silne nervy ..... |
| |
|
| | | Dlouho jsem neudělal žádnou elektrárnu. Ptáte se proč ? 16. 2. 2009 / 08:27 | |
| | A hele zas mě chce někdo předběhnout? No ta tvoje vypadá uhlazenější, ale já jsem s výrobou o něco dál a dokonce už to i lítá. Některé části ale budu muset předělat, nebo udělat znova. Taky to chce hodně kosmetických úprav a dodělat milion detailů, ale jsem na dobré cestě Zatím jsem dělal jenom nutné části bez kterých se to neobejde - vzhledem se budu zabývat později |
| |
|
| | | | Dlouho jsem neudělal žádnou elektrárnu. Ptáte se proč ? 16. 2. 2009 / 09:31 | |
| | Furt se chlapci ještě můžete dohodnout a jeden dělat na Ae 45 a druhý na Ae 145 Tím by se to dalo elegantně vyřešit ))) |
| |
|
| | | | | Dlouho jsem neudělal žádnou elektrárnu. Ptáte se proč ? 16. 2. 2009 / 10:37 | |
| | Já dělám asi Aero-145, ale z fotek jsem moc nepoznal rozdíly Na co se mám zaměřit? |
| |
|
| | | | | | Dlouho jsem neudělal žádnou elektrárnu. Ptáte se proč ? 16. 2. 2009 / 10:55 | |
| | Joj, no to kdybych věděl.Takhle bez podkladu ti rozdíly fakt neřeknu.Možná vybavení, možná motory.Myslím, že měly taky trochu jinak rámování kabiny, ale to je snad jen takové tušení z dob, kdy jsem je na obrázku byl schopen rozeznat. |
| |
|
| | | | | | | Dlouho jsem neudělal žádnou elektrárnu. Ptáte se proč ? 16. 2. 2009 / 11:51 | |
| | Já našel na netu spoustu fotek a každá mašina vypadá jinak i co se týče vybavení, takže to zatím dělám tak, aby se mi to dělalo dobře (přecejen je to můj úplně první výtvor) a vybavení tam dám tak, aby se s tím dalo pohodlně lítat online. |
| |
|
| | | | | | | | Dlouho jsem neudělal žádnou elektrárnu. Ptáte se proč ? 16. 2. 2009 / 12:01 | |
| | A bude se s tím pohodlně lítat i offline? |
| |
|
| | | | | | | | | Dlouho jsem neudělal žádnou elektrárnu. Ptáte se proč ? 16. 2. 2009 / 12:23 | |
| | Na offline, to bude zbytečně přeplácané |
| |
|
| | | | Dlouho jsem neudělal žádnou elektrárnu. Ptáte se proč ? 16. 2. 2009 / 12:26 | |
| | No já jsem se taky začal učit, ale nějak jsem ztratil nervy. začal jsem dělat ve FSDS Aeropro FOX pouze jako AL kvůli rozšíření aeroklubového balíčku i o ULL, ale nějak jsem nemohl přijít na pár věcí a tak jsem se to rozhodl přenechat odborníkům. Nedodělaný projekt jsem dal ke stažení na simviation do sekce design. Takže ti fandím a držím palce. Aspoň jsem si to vyzkoušel a teď na vlastní kůži vím jaká to je hrozná piplačka a autoři mají můj velký obdiv. Nebuď jak já a vydrž! |
| |
|
| | | | | Dlouho jsem neudělal žádnou elektrárnu. Ptáte se proč ? 16. 2. 2009 / 12:35 | |
| | Ještě screeny kde jsem skončil. |
| |
|
| | | | Dlouho jsem neudělal žádnou elektrárnu. Ptáte se proč ? 16. 2. 2009 / 13:08 | |
| | Koukám, že by stálo za to, abych někde vyhrabal zdrojáky Aerovky pro FS2000, nebo co to tehdá bylo a taky na tom začal dělat, 45ka je teď asi v módě |
| |
|
| | | | | Dlouho jsem neudělal žádnou elektrárnu. Ptáte se proč ? 16. 2. 2009 / 13:11 | |
| | A keby si ju skúsil do x-plane? Jožiho by asi porazilo Neviem, no možno by sa dali staré zdrojáky skonvertovať do AC3D a potom šup do x-p |
| |
|
| | | | | | Dlouho jsem neudělal žádnou elektrárnu. Ptáte se proč ? 16. 2. 2009 / 13:16 | |
| | No láká mě si nějaký letadlo do x-plane udělat, tam by ani moc nevadilo, že vypadá jak z dob FS2000 Ale sehnat veškerý data pro planemaker a naučit se kam to tam zadat, to nevím jestli někdy budu mít tu trpělivost Ale Aero co lítá jak Aero a né "leklá ryba", to by bylo něco |
| |
|
| | | | | | | Dlouho jsem neudělal žádnou elektrárnu. Ptáte se proč ? 16. 2. 2009 / 13:30 | |
| | Už len nájsť ten pravý zdroj motivácie, napr. Slivovička? Ale tento prízemný spôsob podplácania asi u teba nenájde odozvu |
| |
|
| | | | | | | Dlouho jsem neudělal žádnou elektrárnu. Ptáte se proč ? 16. 2. 2009 / 13:58 | |
| | | |
|
| | | | | | Dlouho jsem neudělal žádnou elektrárnu. Ptáte se proč ? 16. 2. 2009 / 14:30 | |
| | | |
|
| | | | | | | Dlouho jsem neudělal žádnou elektrárnu. Ptáte se proč ? 16. 2. 2009 / 14:36 | |
| | Pre Teba všetko!!!! S pozdravom konvertita |
| |
|
| | | Dlouho jsem neudělal žádnou elektrárnu. Ptáte se proč ? - Aerovka konečne bude (?) 16. 2. 2009 / 09:13 | |
| | | |
|
| | | | Dlouho jsem neudělal žádnou elektrárnu. Ptáte se proč ? - Aerovka konečne bude (?) 16. 2. 2009 / 09:51 | |
| | | |
|
| | | Dlouho jsem neudělal žádnou elektrárnu. Ptáte se proč - protože Aero-45 ! 16. 2. 2009 / 11:27 | |
| | Díky za ohlasy, 145 se od 45 lišily zejména motory a rámem kabiny. Moje je 45, protože na 145 jsem nenašel výkres. Aktuálně tvořím interiér a z hrubé stavby zbývá rozchodit pohyblivé plochy a podvozek. No a nakonec perličku - textury... Zatím jsem se jejich problematiky dotknul a výsledkem byl takový zvláštní hybrid. No prostě až dodělám aerovku, budu si zase dělat elektrárny. Jen mám dotaz do pléna - přístroje, sound a letové vlastnosti. Jak vyřešit, aby to bylo košer ? Nerad bych zneužil cizí výtvory bez souhlasu autorů. Nechci rozpoutat nějakou diskusi, ta tu už několikrát proběhla, ale chtěl bych slyšet názor profíků Ď. P. |
| |
|
| | | | Dlouho jsem neudělal žádnou elektrárnu. Ptáte se proč - protože Aero-45 ! 16. 2. 2009 / 11:49 | |
| | pokud je budík dostupný ve free addonu, je nejjednodušší požádat autora o souhlas a pak ho uvést v kreditech. |
| |
|
| | | | Dlouho jsem neudělal žádnou elektrárnu. Ptáte se proč - protože Aero-45 ! 16. 2. 2009 / 12:48 | |
| | Ak bude (čo dúfam ) pekne urobený VC (hlavne aby oblúk kabíny bol naozaj oblúk a nie šesťhran, môžeš čakať, že prejavia záujem aj z britského časopisu PCPilot. A ak si to nevšimnú, tak ich ja upozorním. Keďže nás s Jožom Vrabcom požiadali o povolenie zverejniť Meťáka v ich časopise, pevne verím, že budú mať záujem aj o Aerovku. |
| |
|
| | | | | Dlouho jsem neudělal žádnou elektrárnu. Ptáte se proč - protože Aero-45 ! 16. 2. 2009 / 13:10 | |
| | Jojo, VC, na ten se fakt těším. Zatím se mi ani nepohybují kormidla a nezatahuje podvozek, takže času dost Co se panelu týče, tak bych to viděl na rozumný kompromis přístrojů tak, jak to asi vypadalo původně. Nakonec sestavit panel je problém nejmenší, to už mám za sebou z předělávky Learjetu 60XR. |
| |
|
| | | CVA Ae-45 :) 16. 2. 2009 / 14:24 | |
| | Jsem prohrábl fily na serveru a našel nějakou letitou betu Ae-45
http://www.flightsim.cz/cva_beta/ae45_v3n.zip
Fakt netušim, pro jakou verzi FSky to je, co tam funguje a co ne atd... Ale novodobí autoři na to můžou mrknout, třeba se jim z toho něco bude hodit Po domluvě to pak můžete použít na té své... Je tam nějaký panel, možná by šlo nějak použít textury, jsou tam snad 3 zbarvení... |
| |
|
| | | | CVA Ae-45 :) 16. 2. 2009 / 14:55 | |
| | Stiahol som to a pozrel som si textúry, vypadá to dobre, len žiaľ v FSX to vôbec nezobrazuje, aj keď som ich prepísal na DXT3. Ale myslím, že autori budú môcť použiť (minimálne) údaje z cfg. Aspoň si to myslím. |
| |
|
| | | | | CVA Ae-45 :) 16. 2. 2009 / 16:35 | |
| | Ani na FS9 to nieje ...nezobrazuje podvozky a vrtule
|
| |
|
| | | | | | CVA Ae-45 :) 16. 2. 2009 / 16:46 | |
| | To asi fakt bude pro FS2000, možná FS2002 |
| |
|
| | | | | | | CVA Ae-45 :) 16. 2. 2009 / 17:30 | |
| | A nejde to nejak upraviť? Mala aj VC? |
| |
|
| | | | | | | CVA Ae-45 :) 16. 2. 2009 / 17:37 | |
| | možná ještě 98. Protože tohle éro sem měl rád. |
| |
|
| | | | | | CVA Ae-45 :) 16. 2. 2009 / 20:09 | |
| | V FS9 to funguje...aspon teda ty kola...vrtule se mi nepodařilo zobrazit...ale jak píše Jirka...nejspíš to bude na hodně starej sim...98 nebo 2000. |
| |
|
| | | | | | | CVA Ae-45 :) 16. 2. 2009 / 20:52 | |
| | | |
|
| | | | | | | | CVA Ae-45 :) 17. 2. 2009 / 08:52 | |
| | Škoda, že v FSX mi ho ani nezobrazí. Kým bude nová aerovka hotová, stačila by aj táto. |
| |
|
| | | Dlouho jsem neudělal žádnou elektrárnu. Ptáte se proč ? - Nápad 17. 2. 2009 / 22:32 | |
| | Tak mě napadlo, že by nebylo marný zřídit něco jako VFR projekt, ale akorát o letadlech. Zřídit nějakou databázi, kde by se mohli vývojáři podívat na čem se pracuje a tak se vyhnout dělání věcí dvakrát. Samozřejmě by se pod ty projekty podepsali jen ti co chtějí, aby se tak vyhli bombardování na emailech nebo icq. Já jsem se totiž taky před měsícem rozhodoval jestli se pustit do aerovky, ale něco mi říkalo, že to určitě někdo dělá nebo bude dělat. Je to jen taková myšlenka. Má to své pro i proti. Otázkou je jestli těch kládných věcí je víc. |
| |
|
| | | | Dlouho jsem neudělal žádnou elektrárnu. Ptáte se proč ? - Nápad 17. 2. 2009 / 22:40 | |
| | Vždycky jsem měl pocit, že ten účel kterej ty píšeš by mělo plnit tohle fórum... To že se zvrhlo, to už je jiná historie. |
| |
|
| | | | | Dlouho jsem neudělal žádnou elektrárnu. Ptáte se proč ? - Nápad 18. 2. 2009 / 00:32 | |
| | Já myslím, že fórum to nemůže plnit už jen z hlediska toho, že je to fórum, a ne databáze tvorby letounů . Ale proč ne, zařídit nějaký podobný projekt jako Czech VFR, v ideálním případě se dohodnout s Tomem a zkusit to napárovat k sobě, bylo by to takřka ideální, tak to zkuste |
| |
|
| | | Pokrok s Aerovkou 18. 2. 2009 / 22:30 | |
| | Nyní vypadá takto. textury jsou pouze pracovní, aby více připomínala svůj vzor |
| |
|
| | | | Pokrok s Aerovkou 19. 2. 2009 / 14:41 | |
| | mne sa to lubi ked dostanem aerovku do ruk tak spravim slovensku a som zvedavy co hovori na tento pokrok ujo jozef |
| |
|
| | | | | Pokrok s Aerovkou 19. 2. 2009 / 15:37 | |
| | Ujo jozef, kúpi chlapcovi zmrzlinu Prípadne sprdne hranatý kryt kabíny, na to bacha! |
| |
|
| | | | | | Pokrok s Aerovkou 19. 2. 2009 / 16:17 | |
| | hehe ale aj ja dufam ze nebude hranata.... lebo to potom neni aerovka |
| |
|
| | | | | | | Pokrok s Aerovkou 19. 2. 2009 / 16:49 | |
| | Ale jo, byla by to 45 jako model od VEB Plasticart. Ta byla taková hranatá. |
| |
|
| | | | | Pokrok s Aerovkou 19. 2. 2009 / 17:40 | |
| | Ujo Jozef je veľmi rád. A nevie sa dočkať. A ešte dúfa, že aj ostatní tvorcovia neprestanú na Aerovke pracovať. Aeroviek nie je nikdy dosť... |
| |
|
|