Tentokrát spíše konzultace než dotaz:
Jak již jsem psal, hangáry na konvertovaném letišti plavou ve vzduchu. Je to způsobeno tím, že letiště v X-Plane není placka ale má zvlněný povrch a pokud jedna část hangáru je výše než zbytek tak hangár vizuálně plave.
Řešení jsou podle mne tři:
1) nechat to být což odmítám ![](images/smile/01.gif)
2) zapnout "runways follow terrain contours" v "Rendering" a udělat z letiště placku. Případná velikost (co je ještě letiště) se dá nastavit v apt.dat. Výhoda je, že je to hned (po restartu) a údajně je to lepší pro společné létání s FS, například na IVAO. Nevýhoda je, že to platí obecně, pro celý XPL, pro všechna letiště. Co může být řešením v Kolíně už bude na obtíž jinde.
3) změnit výšku budov v Blenderu (nezkoušel jsem ale mělo by to s OBJ jít). Hangár se pak "zanoří" do terénu a v požadované oblasti bude "sedět". Pokud si ale někdo načte jiný výškový profil (údajně jej posílají i updaty) tak mu to přestane sedět a výsledek může být horší než když mu to sedělo "aspoň trochu".
Vaše názory?
|
|