FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Petice microsoftu Jeden příspěvek | Celý strom
Petice microsoftu   12. 2. 2009 / 18:19
OK-BKY
Ahoj kluci. Našel jsem na jednom foru tenhle odkaz na petici pro microsoft ohledne ACES. Na presne zneni se podivejte sem a eventualne se muzete pripojit. pro ty co nerozumi anglicky je tu google translator, co prelozi celou stranku. http://supportflightsim.com/
 

Petice microsoftu   12. 2. 2009 / 18:36
Filip Ivaška
Uz som podpisal, ale pochybujem ze to bude mat nejaky ucinok...
 

Petice microsoftu   12. 2. 2009 / 18:44
OK-BKY
Tezko rict.. treba by mohli aspon povolit nejakou tu frenchizu... nebo tak neco. samozdrejme cim vic, tim lip
 

Petice microsoftu   12. 2. 2009 / 18:45
= M@trix! =   
zajímavé jak tam má být uveden počet vlastněných verzí
největší show bude jestli se s tím ms vůbec bude zabývat a trochu se tím pohrabe a zjistí, že tam je uveden větší počet, než bylo prodáno kopií ...
jinak zatím 3200 podepsaných ... to je celkem slabota ...
 

Petice microsoftu   12. 2. 2009 / 18:46
OK-BKY
Jasny...ale ten udaj o licencich je nepovinny
 

Petice microsoftu   12. 2. 2009 / 18:48
Cesmina
Jo a sotva jsem to podepsal, už po mě louděj dolar
 

Petice microsoftu   14. 2. 2009 / 09:58
Petlok
No jo - sakra - pojďme honem vymyslet taky nějakou petici s podporou, je to snadnější, než někde dřít !
 

Petice microsoftu   12. 2. 2009 / 18:46
Cesmina
ona ta komunita , pro které je FS nějak důležitý není až tak velká , mě by taky nesralo, kdyby zastavili vývoj Prince of Persia
 

Petice microsoftu   12. 2. 2009 / 18:51
= M@trix! =   
no právě proto pochybuju o účinku této aktivity.
podle mě by tam muselo být desítky tisíc podpisů, aby se s tím ms alespoň zabýval ...
 

Petice microsoftu   12. 2. 2009 / 18:53
fapive
jo to by chtělo nějakou hromadnou kampaň aby se lidi alespoň dozvěděli o nějaké petici. Vono nebejt to tady tak o tom neví ani někteří z nás.
 

Petice microsoftu   12. 2. 2009 / 20:49
OK-BKY
PRave proto by to chtelo, aby se to jeste rozsirilo na vsechny servery co znate... tak to aspon zkusime... za to nic nedame. Jen chvilinku casu
 

Petice microsoftu   12. 2. 2009 / 20:14
brendon (SVK832)   
http://translate.google.com/ inak povedane WOW to je dobra sluzbicka

Inak pridal moj jediny hlas.
 

Petice microsoftu   12. 2. 2009 / 21:41
Tragédie v JRD
musim rict, ze me vzdycky tyhle aktivity dojmou .. ale to je tak vsechno .)

me to prijde trapne... asi jako petice tady v cechach za zarazeni jary cimrmana mezi 100 nejvetsich cechu ... byt jsem velky fanda J.D.C, tak tohoto jsem se nezucastnil - prislo mi to trapne a hloupe.
 

Petice microsoftu   12. 2. 2009 / 22:00
OK-BKY
No tak to je videt ruzny pristup... Jeste ze se toho Cimmerman nedozil
 

Petice microsoftu   12. 2. 2009 / 22:01
Teflon_490   
Pekne receno
 

Petice microsoftu   14. 2. 2009 / 06:37
Luděk Ch.
Souhlasim s Tragedem, trapnejsi petici jsem jeste nezazil. Microsoft je ten posledni, kdo by poslouchl narky male skupinky zoufalcu a menil kvuli nim svoji strategii. Ta petice je TOTALNE zbytecna, jedinou ucinnou petici by bylo, kupovat FSX! Jenze to jsou presne ti chytraci, co vykladali, ze FSX je na nic a staci FS9. Diky nim se FSX dostatecne neprodavalo, proto FS konci. To oni pohrbili serii FS, ne Microsoft a ted budou brecet v petici...
 

Petice microsoftu   14. 2. 2009 / 13:52
Vita Zenisek
Nejsi ponekud zmaten? Proc by lidi co si ten "simulator" nekoupili meli brecet ze uz se nebude vyvijet?
 

Petice microsoftu   14. 2. 2009 / 14:08
Luděk Ch.
to mi taky unika. Ale zeptej se jich
 

Petice microsoftu   14. 2. 2009 / 14:42
Vita Zenisek
Ja zadnyho takovyho neznam. Znam jen lidi co si to koupili a pak jako nepouzitelne hodili do supliku a sli hledat alternativu.
 

Petice microsoftu   14. 2. 2009 / 18:57
Luděk Ch.
Dobře jim tak, já jsem koupil a v pohodě používám.
 

Nejvetsi Cech   13. 2. 2009 / 09:02
leonell
No, ona volba Járy da Cimrmana byla vyjádřením co si dotyčný myslí o té anketě jako celku.
Naštěstí tu anketu jako celek vyhrál nejméně kontroverzní Karel IV.
 

Nejvetsi Cech   13. 2. 2009 / 14:42
Cesmina
Proč nejméně kontraverzní ?
 

Nejvetsi Cech   13. 2. 2009 / 15:32
leonell
Asi takhle: Němcová, Dvořák, Werich, Čapek - slavní lidé, můžeme být hrdí že byli Čechy, ale byli zaměření jen ve svém oboru - jak by řekl klasik - chleba levnější nebyl.
Masaryk - veskrze kladný výsledek, snad jen poněkud partajnická demokracie první republiky, negativní postoj k Vatikánu.
Havel - je významná skupina lidí, která zejména Havlovi vyčítá idealistický postoj který připravil Českou a Slovenskou republiku o trhy, jedni mu vyčítají že ignoroval komunisty, druzí že je nezakázal, hromadné amnestie, politická jednostranná gesta...
K Husovi těžko něco špatného říci, měl pravdu ale právě svou pravdou uvrhl české země do chaosu, který spousta nevinných lidí zaplatila životem.
Žižka - původem loupežník, pak sice schoný vojevůdce, ale ve většině Evropy chápaný negativně.
A Komenský pozval do Čech Švédy kteří zde vyplenili co mohli...

Tak to máš první desítku
 

Petice microsoftu   13. 2. 2009 / 14:58
Mike2811
Nemůžu souhlasit - v tomto případě to beru jako demonstraci velikosti uživatelské základny FS a může to mít jen dvojí vyústění - buď bude petice mít větší ohlas a ukáže větší počet uživatelů, než Microsoft očekával, který následně přehodnotí svůj postup, a nebo nás prostě nebude dost a zůstaneme tam, kde jsme. Horší to být nemůže, v nejlepším se FS vrátí zpátky. Prostě jednou vyšla poptávka naproti nabídce, která se buď objeví nebo ne, docela dobrý kapitalistický přístup.
Mě spíše přišly trapné jiné petice, které dle mého popíraly právo svobodně si zvolit svého zástupce do krajských zastupitelstev. Ale to patří jinam...
 

Petice microsoftu   13. 2. 2009 / 15:35
leonell
Já bych dodal ještě jednu možnost - určitě i MS jsou lidé kteří o kroku zrušení FS pochybují. A těm ta petice dá do ruky argument. A Microsoft bude moci říci "Rozhodli jsme se pod tlakem uživatelů obnovit...."

 

Petice microsoftu   14. 2. 2009 / 09:58
Karci
Nuž neviem, pozrel som si najúspešnejšie hry a FSX ani FS2004 tam nebola. Ono možno ľudí v MS poteší, že sú na svete ešte milióny uživateľov FS2004 a státisíce užívateľov FSX, ale na ich ziskoch to nič nezmení.To že vy máte doma hru z roku 2003 - 2004 je pre MS výsledok zlého marketingu . A verím tomu, že po tom ako sa nenaplnili očakávania z predaja FSX ako nástupcu FS2004 si zrátali, že táto časť ich hráčskej základne nie je natoľko zaujímavá. Spomente si ako ste nadávali na FSX keď vyšlo a nechceli ho ani "vidieť". Ono už vidím každého majiteľa vyšperkovanej FS2004 prípadne FSX, kde má zakúpené addony za tisíce korún, ako okamžite kupuje FS11. Porovnajme si to s predajnosťou titulov Halo 3 (8.1 million) , Gears of War (5 million, may include PC version), veríte tomu, že FSX malo podobné predaje? Kto na FS-serii zarábal sú tvorcovia addonov. Bola šanca, že na jednu predanú kópiu FSX prípadne FS2004 sa im podarí predať 1-2 možno viac addonov. Ale pirátstvo aj toto redukuje. Rád by som vedel koľko z tých čo podpíšu petíciu má legal FS a plánuje kúpiť legal FSXI. Ak sa rozhodne MS urobiť simulátor do budúcna, bude určite cez LIVE! s postupným vyťahovaním peňazí z kapsy.
 

Petice microsoftu   14. 2. 2009 / 14:26
Mike2811
No, určitě má přes 8 milionů stažení...
Jsem výjimka, ale na FSX jsem nikdy nenadával a koupil si ho krátce po uveřejnění, udělal bych totéž i s FSXI. Doma mám 4 originální verze FS (FS9, FSX, CFS2 a CFS 3) a používal jsem i dřívější od FS4 dál(tehdy mě jako malýho fakana autorská práva nebrala). I MS došlo, že addony jsou pro FSku mnohem důležitější, než FSka samotná a vydali datadisk, ale nedotáhli to dál, jasně - pro MS jako takový by to neznamenalo nic, ale Aces studio by si tím na sebe podle mého v pohodě vydělalo.
Já se obávám, že s tím FS Live! pohoří Microsoft mnohem víc než s FSX, protože proč by někdo postupně platil za každou koninu extra prašulky, i kdyby to bylo 5 korun za letadlo, což určitě nebude, když jsme jako komunita vytvořili profi letadla, scenerky na jejichž screenech si nejsem jistý, jestli čučím na real nebo ne a virtuální prostředí, které pokrývá celý svět, umožňuje lítat podle reálných pravidel přes kontinenty, být řízen dalšími nadšenci, no však to všichni znáte, a to všechno zadara. Pokud se to posune k arkádě, tak přijdou o tu ortodoxní virtuální komunitu a pochybuji, že se mezi náhodnými novými uživateli najde tolik fanoušků. Ze svého okolí (mimo zdejší fórum a přilehlé) znám možná tak dva lidi, kteří lítaj FS a to ještě fakt svátečně. My už jsme prostě jinde a MS nás tam pravděpodobně, pokud nepřijde s něčím fakt revolučním, nenaláká a těch hráčů z laické veřejnosti bude fakt poskrovnu. Dost kámošů se mě vždycky ptalo, co mě na tom vlastně baví, a já jsem odpovídal, že se snažím naučit lítat, a později jsem mohl navíc říct, že se snažím lítat podle reálných předpisů, ale to nikdo nepochopil a když tam nebude ani tohle, nebude tam s kým závodit, jak něco překonávat a bude to jako arkáda, tak k čemu to bude ? Dost možná tam budou mise, ale ani to lidi podle mě nezaujme. Uvidíme...
 

Petice microsoftu   13. 2. 2009 / 20:14
Cirrus/Pindra
Mě se líbí, že komentuješ něco, co v podstatě nelítáš a může ti to bejt ukradený... a tvůj názor na ankety je zase ukradenej nám.
 

Petice microsoftu   13. 2. 2009 / 20:17
Tragédie v JRD
uz sis vymenil plinu?
 

Petice microsoftu   14. 2. 2009 / 01:39
Cirrus/Pindra
No teda..! Takovej stěr... dneska nic moc.
 

Petice microsoftu   14. 2. 2009 / 03:54
adagio   
Asi budu za kokota, ale vůbec nechápu, proč případný ukončení vývoje FS někoho tak trápí.

Z mýho pohledu FS stejně od verze 2002 nepřinesla nic závratně novýho, naopak se začla ubírat podivným a trapně líbivým omalovánkovým směrem, na úkor rozumné funkčnosti na běžně dostupných hardwarech.

Pokud by se vývoj zastavil, možná se za pár let konečně dočkám, že si FS2004 rozběhnu na plno a dle svých představ - např. na 8 monitorech, s externí avionikou a s kvalitním add-onem, který měl čas se pořádně vyvíjet a ladit.

To, že se každý 2-3 roky vypustí nová verze je z mýho pohledu úplně na nic. Vývojáři add-onů buď zahoděj rozdělanou práci, protože je už zastaralá a nekompatibilní nebo vydávaj nekvalitní rychlokvašky, uživatelé pod tlakem propagandy a studu, že by měli setrvávat na starší - "ubohé a málo cool" verzi opustí své už skoro dokonale vyladěné stroje a začnou nakupovat hardware a potýkat se s nedostatkem výkonu zase od začátku. K tomu se začně dělat i zmatek na IVAO apod., kde je potřeba vyjít vstříc naštvaným majitelům nových verzí, kteří po kompatibilitě volají.

Všechno podle mě k ničemu, jen kšeft a chaos.
FS beru jako dobrej stavební kámen, který plní, co má. Dá se dovybavit, vymazlit nebo nechat bejt a provozovat tak jak je.
Pro to, aby si člověk simuloval létání - nacvičil nějaký procedury, postupy nebo vsugeroval myšlenku, že je pan pilot snad není potřeba, aby kolem letiště jezdili i popeláři nebo aby po každých 5000 přistání popraskal asfalt na runwayi, ne?

Za sebe tedy - je mi to fuk, ať si FS skončí. Jejich FSX mám už skoro 3 roky nerozbalenou v šuplíku...
 

Petice microsoftu   14. 2. 2009 / 09:16
brendon (SVK832)   
Ja chcem popelarov! A preco ludia kricia poo novej lebo FSX je hrozne narocna a nedoladena. A dufaju ze by to FSXI zmenila ako kedisi FS2004 lebo FS2002 vraj bol tiez nepodarok.
 

Petice microsoftu   14. 2. 2009 / 09:41
MiG-21MFN
tyto slova do kamene tesat máš uplnou pravdu, vidím to stejně
 

Petice microsoftu   14. 2. 2009 / 10:02
Stew
Ono jde o to, co koho baví. Ve FS9 jsem si užil tisíce mil IFR/VFR letů v pokročilých addonech, ve FSX si teď užívám ty jejich mise a objevování různých "landmarks" po celém světě. Prostě mě to baví, nuda nehrozí a to nemluvím o dalších možnostech díky simconnectu (třeba nové akce a multiplayer u CVARS). Dyť je to prdel

Pár mých úlovků:
41109 B / 600 x 373 / Rewards2.jpg
 

Petice microsoftu   14. 2. 2009 / 10:30
Pilatus
"Pár mých úlovků" - tak tomu se opravdu dá říkat solidní sbírka "metálů".
 

Petice microsoftu   14. 2. 2009 / 10:38
Stew
To víš, starej metálista
 

Petice microsoftu   14. 2. 2009 / 14:33
Mike2811
To máš i s Acceleration ne ? Ten Blackbird spotter mi nic neříká a pár dalších taky. Jinak pěkný, ještě ti tam chybí glejty z letecké školy a máš to komplet...
 

Petice microsoftu   14. 2. 2009 / 11:10
Reptile   
Naprosto souhlasím. Myslím, že třeba komunitě kolem Microsoft Train Simulatoru vyloženě prospělo, že od roku 2001 nevyšla jiná verze (a už možná ani nevyjde - pokud je mi známo, MSTS2, který měl vyjít letos, byl také z dílny ACES). Když náhodou zabrousím na stránky českých vláčkařů, skoro jim až závidím, kolik toho za tu dobu zvládli udělat. Kam se na ně FSkaři hrabou...
Takže nechte té hysterie - je teď jenom na nás, jak dlouho bude Flight Simulator žít a vyvíjet se - a tím nemyslím jen vývojáře, ale i obyčejné uživatele.
 

Petice microsoftu   14. 2. 2009 / 14:48
Mike2811
Práci TS fandů taky obdvuji, mají to vymazlené, ale nenapadá mě, kde by byli FSkaři byli nějak pozadu ? Ono když si vezmeš historii FS, tak se to rozběhlo jak má s první verzí, která byla revoluční v tom, že jí konečně nic podstatného nechybělo:
FS98 - první velký FS, měl pořádně propojený svět, přes 10000 letišť, nějaký trapný VC, a objevil se vrtulník
FS2000 - no pěkná omalovánka, na tehdejší počítače fakt náročná, vrtulník už začal připomínat vrtulník, i když stále si pamatuji, jak 2/3 všech pokusů o couvání skončily v nějaké divné rotaci, VC byl nahrazen 8 obrázky, které spíš doplňovaly 2D kokpit
FS2002 - náprava předchozí verze, skoro stejně náročný jako předchozí, první esteticky využitelný VC, nikoliv prakticky protože mu chybí možnost ovládání klikáním, první autogen, takže to vypadá pěkně a je tam i nějaká věžka.
FS2004 - ovládací VC, vylepšování předchozích funkcí, graficky poměrně na výši.
FSX - postup hlavně grafický, bohužel na úkor výkonu, a je tu obrovská novinka - země už není válec mezi 83 rovnoběžkami jen do výše 100000 stop ale země je kulatá... jinak technicky nic moc vylepšení, jen lepší MP a možnost sdílet kokpit...
Vzhledem k tomu, že všechno, co FSX přinesla, vlastně už komunita nějak obešla a vylepšila sama, tak FSX nemá moc úspěch, ale na verzích do F2000 nic pořádného stavět nešlo a FS2002 taky ještě trochu chybělo.
 

Petice microsoftu   14. 2. 2009 / 20:44
Marky Parky   
No to je hodně zjednodušené, tak si to zrekapitulujme pořádně, řekněme taky od verze 98 a uvidíš, že toho ve skutečnosti přibylo strašně moc, ale většinu věcí dneska považujete za takové samozřejmosti, že vám vůbec nedochází jak obrovský pokrok to ve své době byl. Podotýkám, že ani tohle není úplný výčet, zmiňuji ty věci, které mi přišly významné.

FS98
- Veliký skok dopředu je je možnost poprvé oblétnout celý svět. Svět je stále placka, hory jsou tvořeny hranatýmy objekty nad povrchem placky. To celé je, krom několika málo míst, potaženo texturami, které engine umí jen zobrazit nevyhlazené a velmi pravidelně předefinované polygony. Se simulátorem je dodáno lehce přes 10000 letišť. Scenerie (a to všechny, i letiště, dráhy, silnice, řeky, města) jsou vesměs tvořeny jako jednoduché objekty poskládané z jednotlivých potexturovaných nebo obarvených polygonů.
- Poprvé se objevují vrtulníky
- Poprvé je možné dodávat vlastní moduly.

FS2000
- Veliký skok dopředu v zobrazování terénu. Poprvé je použit systém mřížky LOD, ve které jsou vynášena jednak elevační data (meshe) a jednak grafická data o texturách (landclass). Svět už není placka, textury jsou vyhlazené. Scenerie jsou však stále jednoduché jako ve verzi 98, pouze je možné použít lepší textury.
- V release se poprvé objevují všechna letiště, která v danou dobu byla uvedena jako IFR certifikovaná v databázi Jeppesen + všechna americká letišté.

FS2002
- Velký skok dopredu v technice zobrazování scenerii. Poprvé se pro různé části scenerií používají různé technologie tvorby a nemusí se pro všechno splácávat dohromady z polygonů pomocí archaického strojového kódu či nějaké jeho nadstavby jako je SCASM. (Bohužel poměrně hodně vývojářů free scenerií toto nepostřehlo a ještě dnes! používají pro tvorbu scenerii techniky z doby FS5.0! pro umísťování jednoduchých objektů. Přitom tahle nutnost zpětné kompatibility je mlýnský kámen na krku FS9 a způsobuje to přímo obrovské množství problémů zobrazovacímu engine FSX).
a) 3D objekty je možné modelovat a otexturovat v GMaxu a tedy to poprvé jsou opravdu realistcké objekty
b) Silnice, pobřeží, řeky, jezera, to vše je možné definovat v samostatné vektorové vrstvě (takzvané VPT polygony), kterou je jednak mnohem jednodušší tvořit a je mnohem lépe zoptimalozovaná pro zobrazování.
c) Navigační data a data o letištích jsou poprvé oddělena od visuálních scenerií a jsou položeny základy datové struktury, tzv. AFDat.
d) Je pozměněn způsob vykreslování landclassu. Engine nyní umí prolínat textury na hranicích, takže je možné nahradit ostré zlomy pozvolnějšími přechody. Textury jsou také poprvé osázeny autogenem a je možné také zobrazit na určité časti landclassu vlastní data - takže první ortofotomapy
e) Jsou přidány efekty - časticový engine, který umožňuje jednoduché dynamické objekty jako kouř, světla, ohňostroje, atd..
- Dalšim skokem kupředu je poprvé implementováná AI
- Poprvé se objevuje rozumný virtuální kokpit - zatím jsou v něm přístroje pouze zobrazované, ale již fungují.
- Letadla lze modelovat v GMaxu

FS2004
- Velký skok dopředu v zobrazování počásí. Zatímco doposud bylo počasí vždy statické a stejné v celém simulátoru a zobrazované jen jako textury na obloze, nyní je možné mít v různých místech světa různé počasí, prolétávat mezi zónami různého počasí a je možné prolétávat mezi 3D mraky a ne mezi plackami.
- Pokračuje vylepšování engine pro zobrazování. Objevuje se jednotný XML formát pro umísťování jednotlivých částí scenerie, ten umožňuje kombinovat GMaxové 3D objekty a AFD data. Nový formát se stává skutečným nositelem veškeré funkční i grafické informace o letišti a nikoliv pouze linkami po kterých jezdí AI letadla - objevuje se interní grafický engine, který umožňuje jejich zobrazení. Autogen umožňuje přidat libovolné 3D objekty + rozšiřuje škálu standardních. VPT polygony umí zobrazovat ortofotomapy a tak není nutné mít ortofotomapy hranaté. Dále je možné na VPT polygony namapovat autogen (a dělat tak 3D mosty, dráty el. vedení, světla na silnicích jak je známe z UT) a také engine terénu upravuje v reálném čase okolní krajinu podle VPT a LWM polygonů (takže máme konečně pěkné serpentýny, zařízlá údolí řek a pod).
- VC je nyní klikatelný

FSX
- Velký skok v zobrazování terénu. Země je konečně kulatá, byla vytvořena správná geometrie zobrazování terénu ve velkých vzdálenost a díky tomu přišla neomezená dohlednost (resp. korektní dohlednost až na obzor). S touto změnou přibyvá zavedení několika rastrových vrstev, které vytváří jakési "zóny", ve kterých se používají stejné třídy objektů, textur podle geografické polohy, roční a denní doby, atd...
- Velký skok v engine počasí - počasí je nyní dynamické, vyvíjí se, samovolně vznikají terminky, oblačnost, turbulence, fronty postupují atd...
- Grafický Engine byl přepsán tak, že pro něj nyní neexistují z datového hlediska limity - limitem už není struktura ale pouze výkonost stroje (ať už jde o rozlišení textur, počty autogenových budov, detailnost meshe.. atd.) To umožňuje do budoucna mnohem detailnější zobrazení krajiny, než obsahují data v současně době dostupná.
- Bylo poprvé použito shaderů a je možné tedy definovat nejen texturu objektu, ale i jejich materiál a tedy chování (odlesky, odrazy, průhlednosti)
- Byl vylepšen multiplayer (sdílení kokpitu, role ATC)
- Poprvé je podporováno přímé propojení 3rd party aplikací s FS a není nutné zasahovat přímo do paměti FS, jak se to dřív dělávalo pomocí FSUIPC.


Na závěr bych chtěl říct, že z tohodle pohledu je možná dobře, že ta verze na které se vývoj zastavil je právě FSX a ne FS2004. FS2004 už je totiž vyždímaná domrtě a i na těch nejlepších počítačích už z ní víc vymáčknout nepůjde. Zatímco ve FSX stále ještě nepoužíváme ani deset procent jejich skutečných možností jak na straně našich počítačů (protože prostě naše počítače nejsou dost výkonné), tak na straně tvorby scenerií (protože jsme jednak stále příliš zatíženi zpětnou kompatibilitou nebo jen způsobem práce s FS2004 a dále, protože na maximální využití všeho momentálně nejsou zatím ani data, ani prostředky). A pokud by ve světě FS měla nastat ta siutace, která je ve světe TS, tak buďme rádi, že si budeme svou ČR moct vyšperkovat na FSX - tedy engine, který ma do budoucna potenciál být rozvinutí a ne na FS2004, která nejen, že nám neumožní další zvyšování kvality, ale začíná naražet na své limity i co se týká kvantity zobrazovaných scenérií.
 7x  

Petice microsoftu   14. 2. 2009 / 21:03
Tragédie v JRD
e) Jsou přidány efekty - časticový engine, který umožňuje jednoduché dynamické objekty jako kouř, světla, ohňostroje, atd..


tady si dovolim nesouhlasit - to, co zminujes, nema s casticovym enginem vubec nic spolecneho ... to co zminujes jako priklad bylo (pokud si dobre pamatuju reseno placnutim rozfazovane textury na pruhledny objekt
 

Petice microsoftu   15. 2. 2009 / 00:03
Marky Parky   
Nene, je to fakt klasický částicový engine. V SDK napíšeš matematický model pro jednotlivé částice, svážeš je s texturami, nastavíš emitor částic tak, aby je v určitých intervalech generoval a FSka je pak v reálném čase renderuje na pozici vycházející z toho matematického modelu.
 

Petice microsoftu   15. 2. 2009 / 07:28
Marky Parky   
Tak jenom upravuju svou odpověď, teď jsem koukal do SDK a matematický model je obsažen jak v emitoru, tak v částici.
 

Petice microsoftu   14. 2. 2009 / 21:23
Mike2811
Díky za rozpis, něco z toho jsem věděl, hodně věcí, protože nejsem tvůrce čehokoliv navíc, jsem jenom tušil nebo vůbec neznám. Bral jsem to jenom z pozice mě jakožto uživatele...
Tak si říkám, že to vůbec není špatný výkon, když konečných hranic dosahujeme u FS9 až po více než pěti letech provozu...
FSX je sice v mnohém lepší, ale koncový uživatel toho zase tak moc nepozná, ten MP využije díky existenci IVAO/VATSIM málokdo, posun fronty taky nemusí každý postřehnout. Vylepšení FSX přišly jak to pozoruji především pro tvůrce add-onů...
 

Petice microsoftu   14. 2. 2009 / 22:13
Teflon_490   
Vylepšení FSX přišly jak to pozoruji především pro tvůrce add-onů...

A kdo z toho bude ve finale profitovat?
 

Petice microsoftu   14. 2. 2009 / 22:19
pseudoMates
Distributoři add-onů..?
 

Petice microsoftu   14. 2. 2009 / 23:13
Mike2811
Ve finále z toho bude profitovat uživatel, ale to se zatím moc neděje, protože je málo výrobců. kteří by vybastlili něco extra pro FSX, většinou jsou to upravené předělávky z FS9 nebo věci sice nově vyvíjené, ale zase pro oba simy, takže si tu železnou kouli s omezením předchozí verze často táhnou s sebou. Nenapadá mě moc věcí, které by byly vybastleny jen a pouze pro FSX...
Takže proč přecházet na novej sim, když tam toho moc nového není - to neříkám za sebe, ale toto tvrdí 80% uživatelů FSky v čechách a na moravě...
 

Petice microsoftu   14. 2. 2009 / 23:17
brendon (SVK832)   
Ako budu lacnejsie vykonne PC tak tento trend zanikne a zacnu ludia prechadzat na FSX. Ale zatial este FSX dava zabrat aj teraz PC.
 

Petice microsoftu   14. 2. 2009 / 22:25
pilot_master   
Myslim, ze taketo zabery nedosiahne ani FSXIII
25252 B / 600 x 315 / pot4.jpg
16028 B / 600 x 340 / brat2.jpg
 

Petice microsoftu   15. 2. 2009 / 00:05
Marky Parky   
Nevidím jediný důvod, proč by jich nedosáhla. Takovýhle záběr je jen otázkou použitých textur
 

Petice microsoftu   15. 2. 2009 / 00:06
= M@trix! =   
navíc ten první je až moc "dokonalý"
 

Petice microsoftu   15. 2. 2009 / 00:09
Mike2811
Ten první je dokonalý tak napůl, to prostředí vypadá opravdu skoro jako fotka, ale vůbec to nesedí s tím letadlem, které je dokonale digitální navíc je osvětlené z jiného místa než ta fotka, to je problém asi každého orta ne ?
 

Petice microsoftu   15. 2. 2009 / 00:13
= M@trix! =   
asi jo .. prostě to letadlo mi tam nesedí ...
 

Petice microsoftu   15. 2. 2009 / 00:45
pilot_master   
Jo ale s nejakym addonom, teda pridavkom, ktory nebol vytvoreny Mrkvochvostom. X-plane to ma uz ako default.
 

Petice microsoftu   15. 2. 2009 / 00:51
= M@trix! =   
zbytečná zaujatost.
výrok zněl, že fs není toho schopen a odpověď na něj, že samozřejmě je a to je fakt, se kterým nic nenadělá ani sebelepší xplane propaganda.
že je k tomu potřeba nějaký addon je irelevantní ...
 

Petice microsoftu   15. 2. 2009 / 01:41
Mike2811
To letiště je určitě přidané, dost možná právě transformací z FSky...
 

Petice microsoftu   15. 2. 2009 / 01:52
Marky Parky   
Aniž bych chtěl rozjíždět další flame o X-Plane vs MSFS, tak (vzhledem k tomu, že se jedná o vlákno o vývoji, resp. dopadu zastavení vývoje) bych chtěl upozornit na jednu poměrně výraznou chybu v tvé argumentaci.

I když se teď zastavil vývoj FS, tak pouhým dodáním vhodných textur krajiny, vody a mraků dosáhneš stejný obrázek. Navíc budeš mít ten obrázek o chlup lepší, protože na břehu uvidíš autogen, počasí nad horami se bude dynamicky měnit a hlavně nebudeš muset vybírat fotku z hor, aby nebylo vidět, že máš omezenou dohlednost.

Když by se teď zastavil vývoj XPlane, tak ze zmiňovaných předností FS budeš schopný dodatečně jako addon dodat maximálně tak ten autogen.

Jedním dechem hned současně upozorňuji, že jsou některé vlastnosti XPlane, které už do FSky prostě bohužel dodat nepůjdou i kdyby se 3rd party developeři třeba rozkrájeli na kusy. A že XPlane má šanci dohnat výše zmiňované, protože jeho vývoj běží. Nicméně to nemění nic na faktu, že ani jedna z nich není bohužel zobrazena na těch tvých obrázcích a tyto jsou jako argument úplně mimo
 

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ