Funkce VNAV se mi zdá celkově dost podivná. Zejména při klesání ve výšce okolo FL100 občas úplně ujede a letí proti správnému sestupu dost vysoko. Indikace sestupové roviny VNAV je na horním dorazu a ještě až + 450ft. Přitom rychlost sedí a v případě potřeby včas přbržduji spoilery. Taky se stalo, že jsem před dosažením T/D nastavil na MCP 4400ft, což je zhruba výška pro vstup do ILS a klesal jsem v režimu VNAV. A letadlo si vesele klesalo dál, vůbec ho nezajímalo nastavení 4400ft na MCP, než jsem si toho všiml, byl jsem v 3500ft, což je v Popradu dost málo Opravte mě, ale zdá se mi, že tam PMDG nasekalo dost chyb. Bohužel se přenesly i do verze 600/700, které přitom už byly vychytané. Vylepšení je dost a dost, super je třeba TCAS, ale asi budeme muset čekat na nějaký servis update. Má někdo podobné zkušenosti? A ještě dotaz, poradí mi někdo, co znamená simulace ACARS, která je nově implementovaná? |
|