FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 22. 2. 2025, svátek má Petr Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PMDG 737-800/900 - prvni postrehy Jeden příspěvek | Celý strom
PMDG 737-800/900 - třetí postřehy :-)   25. 4. 2004 / 21:22
Luděk Ch.
Funkce VNAV se mi zdá celkově dost podivná. Zejména při klesání ve výšce okolo FL100 občas úplně ujede a letí proti správnému sestupu dost vysoko. Indikace sestupové roviny VNAV je na horním dorazu a ještě až + 450ft. Přitom rychlost sedí a v případě potřeby včas přbržduji spoilery. Taky se stalo, že jsem před dosažením T/D nastavil na MCP 4400ft, což je zhruba výška pro vstup do ILS a klesal jsem v režimu VNAV. A letadlo si vesele klesalo dál, vůbec ho nezajímalo nastavení 4400ft na MCP, než jsem si toho všiml, byl jsem v 3500ft, což je v Popradu dost málo Opravte mě, ale zdá se mi, že tam PMDG nasekalo dost chyb. Bohužel se přenesly i do verze 600/700, které přitom už byly vychytané. Vylepšení je dost a dost, super je třeba TCAS, ale asi budeme muset čekat na nějaký servis update. Má někdo podobné zkušenosti? A ještě dotaz, poradí mi někdo, co znamená simulace ACARS, která je nově implementovaná?
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ