| | | Z-137T je vonku :) 8. 2. 2009 / 11:49 | |
| | | |
|
| | | Z-137T je vonku :) 8. 2. 2009 / 12:13 | |
| | pěkněj je jen by to chtělo víc repaintů |
| |
|
| | | | Z-137T je vonku :) 8. 2. 2009 / 13:14 | |
| | Repainty na ceske stroje su v Aeroklubovom Ai balicku kedze textura z AI modelu pasuje aj na tuto. Ja som tiez stihol spachal jeden paint |
| |
|
| | | | Z-137T je vonku :) 8. 2. 2009 / 19:25 | |
| | | |
|
| | | | | Z-137T je vonku :) 8. 2. 2009 / 19:38 | |
| | Mohol by si sa o ne podeliť s ostatnými agropilotmi? |
| |
|
| | | Z-137T je vonku :) 8. 2. 2009 / 12:18 | |
| | Krasny model Chcelo by to repaint Sky Europe |
| |
|
| | | | Z-137T je vonku :) 8. 2. 2009 / 13:02 | |
| | Není SkyEurope jenom dvoumístná Z-37? |
| |
|
| | | Z-137T je vonku :) 8. 2. 2009 / 12:37 | |
| | Tak to mě teda těší Včera jsem se pustil do stavby éra a čmelda mi přišel jako vhodný kandidát. Teď když už je hotový, tak nemá cenu se s tím babrat A to jsem zrovna dokončil základ trupu |
| |
|
| | | | Z-137T je vonku :) 8. 2. 2009 / 12:39 | |
| | Tak zkus udělat starýho, s hvězdicovým motorem...
Jinak to Tčko je skvělý! Díky.
|
| |
|
| | | | Z-137T je vonku :) 8. 2. 2009 / 13:08 | |
| | Myslim ze je zmysel sa stym babrat kedze existuje len AI model klasickeho cmelaka
|
| |
|
| | | | | Z-137T je vonku :) 8. 2. 2009 / 13:10 | |
| | Asi jo, ale nebude to žádný zázrak, protože je to moje první éro a zatím ani netuším jak tam dám budíky Teď jsem vyzkoušel tady toho a zkusím ho trumfnout Na vánoce to snad bude. |
| |
|
| | | | | | Z-137T je vonku :) 8. 2. 2009 / 16:02 | |
| | A čo keby si skúsil Aero 45/145? |
| |
|
| | | | | | | Z-137T je vonku :) 9. 2. 2009 / 07:36 | |
| | To éro vůbec neznám. Taky by to určitě nebylo na očekávané úrovni Podívám se někde na obrázky a uvidím. |
| |
|
| | | | | | | | Z-137T je vonku :) 9. 2. 2009 / 07:41 | |
| | A jó Já v něm jednou dokonce i letěl. Pustím se do toho, snad to vyjde. |
| |
|
| | | | | | | | | Z-137T je vonku :) 9. 2. 2009 / 20:10 | |
| | | |
|
| | | | Z-137T je vonku :) 8. 2. 2009 / 13:25 | |
| | myslim si že když by dal autor svolení tak překopávka toho T na klasiku by nebyla zase tolik náročná a navíč vymopdelovaný VC |
| |
|
| | | | | Z-137T je vonku :) 8. 2. 2009 / 13:33 | |
| | ja si myslim ze ak sa najde nejaky schopny modelar ktory by sa do toho pustil tak by to stalo za skusku spytat sa Vitka ci by stym suhlasil...ja som ochotny dodat podklady toho co bude treba na Z-37A |
| |
|
| | | | | | Z-137T je vonku :) 8. 2. 2009 / 22:04 | |
| | A nejlíp, když v něm bude sedět Štefan... |
| |
|
| | | Z-137T je vonku :) 8. 2. 2009 / 13:20 | |
| | Geniální Krásnej turbáč |
| |
|
| | | Z-137T je vonku :) 8. 2. 2009 / 13:37 | |
| | podival jsem se z okna a neni tam. jen snezi |
| |
|
| | | Z-137T je vonku :) 8. 2. 2009 / 16:25 | |
| | Stáhl jsem , instaloval jsem, skvěle jsem se bavil. Díky Vítku, je to paráda! |
| |
|
| | | | Z-137T je vonku :) 8. 2. 2009 / 16:39 | |
| | Stáhl jsem , instaloval jsem, ale do FSX (chcel som vyskúšať, či pôjde aj tam) ale nemá okrem rádia a rýchlomeru prístroje a zvuk. Zvuk nie je až taký problém, ale tie prístroje Vítku, nešli by tam dať také, aby išli aj v FSX? |
| |
|
| | | | | Z-137T je vonku :) 8. 2. 2009 / 16:44 | |
| | Toto je verzia pre fs 2004 ale robi sa aj na FSX |
| |
|
| | | Z-137T je vonku :) 8. 2. 2009 / 19:45 | |
| | A jéje, už se těším na práškářskej event.. Díky Vítku! |
| |
|
| | | | Z-137T 21. 2. 2009 / 16:46 | |
| | Turbočmelák už má čím rozprašovat Nakonec jsem tu rozprašovací nástavbu přeci jenom udělal. V instalačce je přiložený efekt, takže stačí správně nainstalovat a zmáčknout "I"
|
| |
|
| | | | | Z-137T 21. 2. 2009 / 17:11 | |
| | Je to skvělý, díky moc! |
| |
|
| | | | | | Z-137T 21. 2. 2009 / 18:26 | |
| | Pripajam sa, je to super Vitku dakujem |
| |
|
| | | Z-137T je vonku :) 8. 2. 2009 / 20:18 | |
| | Ahoj, jsem rad ze se tahle modifikace turbocmelaka z AI balicku libi. Jak uz bylo receno, mely by na nej fungovat vsechny repainty ktere jsou na AI verzi. Pro FsX budu exportovat model s pomoci FsX sdk. Na Z-37 bych doporucoval poradny novy model pokud se toho nekdo chopi, a nepredelavat porad jedno a to samy letadlo. |
| |
|
| | | | Z-137T je vonku :) 9. 2. 2009 / 21:10 | |
| | Perfektní model, velká pochvala. Jenom jeden dotaz - jak je to s podvozkem? Předpokládal jsem, že nemá zatahovací podvozek. Při zkušebním letu jsem omylem stisknul G a ozval se charakteristický zvuk zatahování podvozku. Podíval jsem se zvenku, podvozek stále na svém místě a tak jsem uklidněn zahájil přistávací manévr. Jaké však bylo moje překvapení, když se při dosedu na zem ozval ošklivý skřípavý zvuk a já skončil s čumákem v zemi...
Díky za objasnění, jestli zatahovat, nebo nezatahovat |
| |
|
| | | | | Z-137T je vonku :) 10. 2. 2009 / 08:24 | |
| | Tak tento dotaz nemá chybu |
| |
|
| | | | | | Z-137T je vonku :) 10. 2. 2009 / 08:55 | |
| | Svata prostoto....lidi proste uplne degeneruji.Misto, aby se v klidu zamysleli (i kdyz v tomto (pripade asi neni nad cim),tak se sebe delaji jeste blbce na peraku.....Doufam, ze se netouzi stat pilotem.....! |
| |
|
| | | | | Z-137T je vonku :) 10. 2. 2009 / 14:40 | |
| | Jo, je to tak... Taky mě to docela překvapilo, ale opravdu po "zatažení" podvozku tam vizuálně stále je, tzn. vidíme ho vždy jako vytažený, ale fyzicky tam není, tzn. že to dosedne tak jak popisuješ. Skřípot, rachot, atd... Takže jestli zatahovat nebo ne - no asi na to radši vůbec nehrabat. |
| |
|
| | | | | | Z-137T je vonku :) 10. 2. 2009 / 19:41 | |
| | Tak nějak jsem to myslel, gratuluju: složil jsi zkoušku inteligence. To se bohužel nedá říct o těch dvou oligofrenicích výše, kterým evidentně obsah mého dotazu a jeho nadsázka zůstaly utajeny.
Asi si v tom honění svého ega neuvědomili, že ten, kdo chce dělat blbce z druhého, může nakonec sám být za naprostého idiota . |
| |
|
| | | | | | | Z-137T je vonku :) 11. 2. 2009 / 11:12 | |
| | Nevymlouvej se |
| |
|
| | | | | Z-137T je vonku :) 10. 2. 2009 / 19:49 | |
| | Chybka v Aircraft.cfg- dá se to spravit tak, že v contact points najdeš ty tři body který patří podvozku. To jsou ty, u kterých je hned 1. údaj za "=" jednička. Potom odpočítáš 12. údaj, to je čas, za který se otevře podvozek, a přepíšeš na 0, tím získáš pevný podvozek. |
| |
|
| | | | | | Z-137T je vonku :) 10. 2. 2009 / 21:13 | |
| | To je užitečná rada, díky (navíc je to přímo v Aircraft.cfg taky hezky popsaný - Extension time / retraction time). |
| |
|
| | | | | | Z-137T je vonku :) 10. 2. 2009 / 22:09 | |
| | Paráda, funguje to. Díky moc! |
| |
|
| | | | | | | Z-137T je vonku :) 10. 2. 2009 / 23:23 | |
| | Má vezkutečnosti reverse ? když dam F2 tak to začně dělat zvuky reverzu |
| |
|
| | | | | | | | Z-137T je vonku :) 11. 2. 2009 / 10:30 | |
| | Možná mě někdo opraví, ale podle mě možnost reverzu nemá. Takže ten zvuk je další bug. Jinak díky Reptilovi za nalezení toho prvního, nikdy jsem "G" nezkoušel, tak mi to uniklo. Opravím v další verzi. |
| |
|
| | | | | | | | | Z-137T je vonku :) 11. 2. 2009 / 10:50 | |
| | Jsem rád, že moje zjištění přispěje k ještě větší dokonalosti Tvého skvělého modelu - já jsem zase díky Aardwarkovi trochu pronikl do tajů souboru Aircraft.cfg a Koprika určitě hřeje u srdce to, že tady mohl díky mně prezentovat svůj výlev a všem ukázat, jak je mimo. Takže spokojenost na všech stranách |
| |
|
|