FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 18. 2. 2025, svátek má Gizela Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PMDG 737-800/900 - prvni postrehy Jeden příspěvek | Celý strom
PMDG 737-800/900 - prvni postrehy   24. 4. 2004 / 22:59
MilanP
Jedinej problem , kterej jsem shledal je moc mrnavy radio panel, resp. cisla na nem. Jinak je to bomba - ten plne funkcni virtualni kokpit vc. overhead a pedestalu.. no proste nadhera. Prekvapili me prijemne i takove blbosti jako je odraz interieru kokpitu ve sklech vyhledu, nebo rozsireni funkci FMC je perfect... Model se chova skvele ala jako 737-600/700.. Snazne prosim repaintery - vseho nechte a udelejte Travel Service pro tuhle nadheru )
 

Re: PMDG 737-800/900 - prvni postrehy   24. 4. 2004 / 23:27
Tragédie v JRD
Jojo ... ten radio panel je mrnavej ... ale je nejmensi problem ho zvetsit .)))
 

Re: PMDG 737-800/900 - prvni postrehy   25. 4. 2004 / 00:09
MilanZ   
trpelivost, jeste neni na 800/900 Paint-Kit, ale jinak se taky primlouvam
 

PMDG 737-800/900 - druhé postřehy :-)   25. 4. 2004 / 14:04
Luděk Ch.
Laťka je posunuta zase trošku výš! Hlavně VC - plně klikací a s velmi slušným FPS a noční osvětlení panelu je úplně o něčem jiném. Ale přece jen tam pár chybiček bude. Např. jsem si všiml, že u verze 800 není vidět osvětlení RWY při přistání, landing lights zapnuty, ale zem se neosvětlí a ani při vnějším pohledu není zapnutí světel vidět. Na PMDG fóru někdo psal, že před vzletem to bylo OK, problém se objevil až při přistání. To nevím, startoval jsem za světla ale při tom přistání to fakt nesvítilo. Další moucha: při bočních výhledech (vpřed vpravo, kdy jsou vidět přístroje druhého pilota) se neaktualizuje zobrazení PFD, ND a EFIS a zůstávají na nich hodnoty, které tam byly při posledním přepnutí se do plného VC. Přitom zobrazení hodnot na MCP a pohyb "beranů" funguje. Pokud jsem např. v zatáčce ve VC a přepnu se do 2d panelu, tak i po srovnání zatáčky kdykoliv se podívám vpřed vpravo kloboučkem na joyi vidim stále na PFD náklon z té zatáčky. Musím na chvíli přepnout do VC, aby se přístroje srovnaly. A poslední moucha, ikdyž v tomto případě nevím jistě, že to moucha je v původní verzi 600/700 po vzletu a zapnutí VNAV se cílová rychlost automaticky zvyšovala po stupních v závislosti na postupném zasouvání klapek, takže nehrozilo překročení max. rychlosti pro daný stupeň jejich vysunutí. A podobně v opačném sledu před přistáním se rychlost zase automaticky při vysouvání klapek snižovala až na Vref při klapkách 30° (dle volby v INIT/REF). Teď po vzletu a aktivaci VNAV skočí cílová rychlost hned na 250kt a musím klapky víc hlídat. Taky díky tomu stoupá zbytečně pomalu, protože se snaží co nejdříve dosáhnout tu rychlost 250kt. Abych stoupal rychleji, tak musím použít LVL CHG, ale to není podle mě správně a neodpovídá realitě. Ale doufám, že jsem nepřehlídl nějakou novou položku ve FMC, kterou jsem nenastavil. To je pár drobností, kterých jsem si všiml, ale jinak je to pěkný "update"
 

PMDG 737-800/900 - třetí postřehy :-)   25. 4. 2004 / 21:22
Luděk Ch.
Funkce VNAV se mi zdá celkově dost podivná. Zejména při klesání ve výšce okolo FL100 občas úplně ujede a letí proti správnému sestupu dost vysoko. Indikace sestupové roviny VNAV je na horním dorazu a ještě až + 450ft. Přitom rychlost sedí a v případě potřeby včas přbržduji spoilery. Taky se stalo, že jsem před dosažením T/D nastavil na MCP 4400ft, což je zhruba výška pro vstup do ILS a klesal jsem v režimu VNAV. A letadlo si vesele klesalo dál, vůbec ho nezajímalo nastavení 4400ft na MCP, než jsem si toho všiml, byl jsem v 3500ft, což je v Popradu dost málo Opravte mě, ale zdá se mi, že tam PMDG nasekalo dost chyb. Bohužel se přenesly i do verze 600/700, které přitom už byly vychytané. Vylepšení je dost a dost, super je třeba TCAS, ale asi budeme muset čekat na nějaký servis update. Má někdo podobné zkušenosti? A ještě dotaz, poradí mi někdo, co znamená simulace ACARS, která je nově implementovaná?
 

Re: PMDG 737-800/900 - třetí postřehy :-)   25. 4. 2004 / 23:10
MilanP
dalsi chybka..pri zachyceni GS v ILS a pri aktivaci druheho autopilota porad sviti na PFD hlaska SINGLE CH. Taky automaticky nevypinaji autobrakes, ale to nevim jestli to tak ma byt - kazdopadne puvodni PMDG 737-600/700 to mely..
 

Re: Re: PMDG 737-800/900 - třetí postřehy :-)   26. 4. 2004 / 08:16
Luděk Ch.
Toho Single CH jsem si taky všiml, ale když neztratíš nervy a vydržíš, tak se po chvíli zobrazí CMD. Mám dojem, že se to přepne v okamžiku, kdy GPWS zahlásí "one thousand". To by teoreticky ani nemusela být chyba. A s těmi autobrakes je to to samé, chtělo by to real. pilota 737 NG, případně Latoma, který by to mohl vyzvědět
 

Re: Re: Re: PMDG 737-800/900 - třetí postřehy :-)   26. 4. 2004 / 08:53
cmar
Tak neviem, včera som to chcel kupit, ale asi este počkam na nejaky servis pack ... nechce sa mi si rozhadzat šestovku ))
 

Re: PMDG 737-800/900 - třetí postřehy :-)   6. 5. 2004 / 13:03
MilanZ   
>A ještě dotaz, poradí mi někdo, co znamená simulace ACARS, která je nově implementovaná?

není implementovaná (
ACARS functionality is not currently available in the PMDG FMC
 

Re: Re: PMDG 737-800/900 - třetí postřehy :-)   6. 5. 2004 / 20:57
Luděk Ch.
Jo, tak to jsem přehlídl. Ale myslím, že v dohledné době by fungovat měla, mám dojem, že jsem to na jejich fóru zahlédl. V každém případě bych stejně rád věděl, co to vlastně zanmená
 

Re: Re: Re: PMDG 737-800/900 - třetí postřehy :-)   7. 5. 2004 / 09:42
cmar
Aircraft Communications Addressing and Reporting System.
inak daj si ACARS do google a mozes ciiitaaat )))
 

Re: Re: Re: Re: PMDG 737-800/900 - třetí postřehy :-)   7. 5. 2004 / 09:48
cmar
ešte detailnejšie
ACARS is an air/ground network which enables an aircraft to function as a mobile computer terminal, with links to ground control stations. ACARS stands for Aircraft Communications Addressing and Reporting System.
 

Re: Re: Re: Re: Re: PMDG 737-800/900 - třetí postřehy :-)   7. 5. 2004 / 16:47
Vita Zenisek
Secteno a podtrzeno, pro simulovany litani to neni 2x potreba, leda by to bylo schopno fungovat misto sqawk boxu pri online...
 

Re: PMDG 737-800/900 - druhé postřehy :-)   27. 4. 2004 / 16:43
Tragédie v JRD
To s temi klapkami nemohu potvrdit, prave vyzkouseno a max. rychlost to po vzletu upravovalo podle klapek
 

Re: Re: PMDG 737-800/900 - druhé postřehy :-)   27. 4. 2004 / 18:08
Luděk Ch.
Tak nevím. U původní 600/700 to fungovalo vždycky spolehlivě, ale teď jak zapnu VNAV, tak ukazatel cílové rychlosti skočí hned na 250kt, bez ohledu na klapky. Ale ještě mě napadlo, že verze 800/900 by měla nově simulovat funkci pro nastavení ekonominky letu, ve FMC se zadává údaj "cost index 0-100" a tím by se měla ovlivňovat rychlost stoupání a cestovní rychlost. Vždycky jsem ze zvyku nastavoval "80", protože virtuální kerosin je levný a když odejdou motory, tak je přeinstaluji Zkusím nastavit nižší číslo, třeba to bude tím.
 

Re: Re: Re: PMDG 737-800/900 - druhé postřehy :-)   27. 4. 2004 / 21:20
Luděk Ch.
Není to tím Ale ještě se zeptám na druhý největší problém, když jsem ve 2d panelu, tak při bočním výhledu (kloboučkem na joyi nebo num. klávesou "9") vpravo-vpřed, kdy jsou vidět ND a PFD druhého pilota, se mi jejich obraz nehýbe. Je "zaseknutý" vždy na stavu od posledního přepnutí do plného VC, ve kterém fungují a normálně průběžně zobrazují. Oba tyto problémy se objevily až po instalaci 800/900 a jsou teď i v 600/700. Můžeš to příležitostně zkusit? Případně i kdokoliv jiný, rád bych měl jistotu, že to nejsou BUGy, než se pustím do reinstalace a dalšího bádání. Na PMDG fóru jsem zatím viděl jen zmínku o nefunkčních "landing lights" u 800/900, ty mi taky nefungují. U 600/700 jsou OK. Díky za další postřehy.
 

Re: Re: Re: Re: PMDG 737-800/900 - druhé postřehy :-)   28. 4. 2004 / 01:53
Tragédie v JRD
Toz zitra vyzkousim .. bo litam s modelem bez VC, tak se mi pri bocnich vyhledech ukazuje jenom fotka z nejakyho realnyho kokpitu ... ale co bych pro Tebe neudelal (pokud se tu nenaskytne nekdo jinej rychlejsi )
 

Re: Re: Re: Re: Re: PMDG 737-800/900 - druhé postřehy :-)   28. 4. 2004 / 02:14
Tragédie v JRD
Tak jsem odskousel a potvrzuji ... a navic jsem zjistil, ze v tom modelu s VC nejde prepinac APUcka prepnout do polohy OFF ... coz je take divne ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG 737-800/900 - druhé postřehy :-)   28. 4. 2004 / 07:55
Luděk Ch.
Díky moc. Docela nechápu, že takových základních věcí si při beta testování nevšimli. Pokud se nepletu, tak to oficiálně testovali minimálně měsíc. No nic, počkáme, kdy z nich nějaký service update vypadne. Dík.
 

Re: Re: Re: Re: PMDG 737-800/900 - druhé postřehy :-)   28. 4. 2004 / 13:06
cmar
mne zase najprv normalka isli taxi lights /nastaveni "auto" a pri pojíždení zhasli a bolo ... a uz ich nik nerozsvietil .. ani new flight .. dalej som neriesil, taxoval som po tme (( zhadzovat efesku sa mi nekcelo .. uvidím dnes, čo to bude robit ..
 

Re: Re: Re: PMDG 737-800/900 - druhé postřehy :-)   28. 4. 2004 / 13:08
cmar
Podla manualu toma Metzingera verzie 2 , asi naozaj funguje cost index .. a tiez aj obmedzenia resp. vyber take-off resp. climb profilu. ale este som neskusal ..
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ