| | | ATR od F1 4. 2. 2009 / 11:13 | |
| | Mám prosbu na ty, do s tímto strojem poletují. Pročetl jsem manuál, ale nikde jsem nenašel, jestli se a popřípadě jak, dají otevřít nákladové dveře v předu a zadní pro cattering. A druhá otázka, co používáte ke zjištění potřebného paliva na určitou vzdálenost. V manuálu nějaké tabulky jsou, ale nějak mé vzdělání na toto nestačí. Díky |
| |
|
| | | ATR od F1 4. 2. 2009 / 11:29 | |
| | | |
|
| | | | ATR od F1 4. 2. 2009 / 11:31 | |
| | Je to ATRko od F1 náročnější na hardware než 737-800 PMDG?? Dik za informaci
Bjorn |
| |
|
| | | | ATR od F1 4. 2. 2009 / 12:25 | |
| | Jé to je super, tohle používám pro pmdgčka na boeingy. Díky, co s těma dveřma, jde to nebo ne? |
| |
|
| | | | | ATR od F1 4. 2. 2009 / 12:46 | |
| | Jasně že jde, je to zkratkou pro skládání křídel. Tak je to v FSX a asi i v FS9, akorát ta zkratka je standartně nedefinovaná...
To myslíš vážně, že FuelPlanner na ATRo používáš na Bulíka? Nebo jak jsi to myslel ? |
| |
|
| | | | | | ATR od F1 4. 2. 2009 / 12:54 | |
| | Podle mne myslel to, ze to vypada stejne. Aby taky ne, jak jinak to ma vypadat, nez par poli kde se zadavaji hodnoty? |
| |
|
| | | | | | | ATR od F1 4. 2. 2009 / 13:03 | |
| | jasně, že to vypadá podobně, když je to od stejného autora ...
|
| |
|
| | | | | | | | ATR od F1 4. 2. 2009 / 13:25 | |
| | No to je to co mám na buldy, nevíš, jestli je taky na větší buldy, jako 767 ppopřípadě na airbusy? |
| |
|
| | | | | | | | | ATR od F1 4. 2. 2009 / 13:32 | |
| | autobusy nelítám z přesvědčení - tedy netuším ...
na LDS763 jsem něco měl, ale už si nevzpomínám odkud ... zkus avsim a gůgla ...
|
| |
|
| | | | | | | | | ATR od F1 4. 2. 2009 / 13:33 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | ATR od F1 4. 2. 2009 / 13:45 | |
| | jo .. to je přesněě ono .. |
| |
|
| | | | | | | | | | ATR od F1 5. 2. 2009 / 07:33 | |
| | | |
|
| | | | | | | | ATR od F1 4. 2. 2009 / 14:59 | |
| | Jak to muze byt od stejneho autora, kdyz to na 737 je original od PMDG? |
| |
|
| | | | | | | | | ATR od F1 4. 2. 2009 / 15:03 | |
| | Tohle vypadá spíš jako univerzální B737NG Fuel planner, nikoliv jako od PMDG... |
| |
|
| | | | | | | | | | ATR od F1 4. 2. 2009 / 15:05 | |
| | Ale je to na PMDG strankach, tak sem myslel ze je jejich. Cizi by si tam asi nedavali, kdyz jediny ktery tam maji je na 737. Je napriklad velice slusny taky na 747, ale ten tam nemaji. |
| |
|
| | | | | | | | | | | ATR od F1 4. 2. 2009 / 15:08 | |
| | A neměl bys odkaz, prosím ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | ATR od F1 4. 2. 2009 / 15:48 | |
| | | |
|
| | | | | | ATR od F1 4. 2. 2009 / 13:24 | |
| | Ne, mám stejný fuel planner pro beingy, je to to samé, ten samý design, naprosto stená tlačítka, akorát si tam vybereš jestli to chceš na 600, 700,800,900stovku B. |
| |
|
| | | ATR od F1 4. 2. 2009 / 14:42 | |
| | Tak este by sa snad patrilo opytat, ci niekto narazil na FP pre MD-11 ... |
| |
|
|