| | | Dolet B737-800 default 2. 2. 2009 / 15:36 | |
| | Nazdar všichni, dělá mi potíže B737-800 na FSX. Obecně je známo, že toto éro má dolet plus minus 5 400km. Ale u mě na FSX doletim sotva z Prahy do Hurghady(cca 1 800km). Na startu mám všechny bandasky na 100% ale i přes to to nestačí. Lítám s defaultním Boeingem, tak se chci zeptat jestli někdo neví, co to mám za příčinu (Ještě zmínka, že při ustáleném letu v letové, většinou lítám dálkovky ve FL360, mám motory průměrně na 82%, není to moc? A jak to mám případně snížit?) Děkuju |
| |
|
| | | Dolet B737-800 default 2. 2. 2009 / 15:44 | |
| | Praha-Hurghada je cca 6100km a ked som este lietal s default B738 v FSX (daaavno ) tak som spravil Bratislava-Tel Aviv a este mi aj ostalo palivo... |
| |
|
| | | | Dolet B737-800 default 2. 2. 2009 / 15:50 | |
| | Praha-Hurghada je určitě míň. Zkoušel jsem to změřit znova a vyšlo mi 3 000 km. Je to vzdušnou čarou... Zbylo mi asi 120 gal paliva.
|
| |
|
| | | | | Dolet B737-800 default 2. 2. 2009 / 15:58 | |
| | Jj po letových cestách je to přibližně tak, 3137km. Víš, možná bych obviňoval právě ten default. Těžko říct, jak moc odpovídá spotřeba, objem nádrží.. |
| |
|
| | | Dolet B737-800 default 2. 2. 2009 / 16:14 | |
| | Nemáš povysunuté klapky, spoilery, podvozek? Nebo nemáš letadlo přetížené nákladem? A jakou máš cestovní rychlost ve FL360? |
| |
|
| | | | Dolet B737-800 default 2. 2. 2009 / 17:28 | |
| | IAS asi 273 knots a v GS to mám od 500 az kolem 600 knots. Klapky, podvozek, to je vše jak má být, tak fakt nevím. |
| |
|
| | | | | Dolet B737-800 default 2. 2. 2009 / 17:37 | |
| | V reálu sice nelítám zrovna 738, ale GS 500 až 600 je skoro dost, normální cestovní rychlost bych tipoval na 450 až 500, víc určitě ne...prostě Mach 0.785 je optimum.. A cestovní hladina na delší tratě FL 370/380 |
| |
|
| | | | | | Dolet B737-800 default 2. 2. 2009 / 17:44 | |
| | Mach 0,785 je spíš maximum co já vím a to asi 500kn + nějaké drobné takže 500-600 je vážne trochu moc Těch 500 by to nemělo překročit... |
| |
|
| | | | | | | Dolet B737-800 default 2. 2. 2009 / 17:46 | |
| | Ale není. Mach 0,78 je opravdu standardní cestovní rychlostí tohoto typu. Těch 500 uzlů GS to může překročit s naprostým přehledem, můj osobní rekord na síti se 737 je cca 581 uzlů. |
| |
|
| | | | | | | | Dolet B737-800 default 2. 2. 2009 / 17:52 | |
| | No nechcu se hádat já zas četl že je to maximální rychlost ale což, různé zdroje, různá fakta... a zkus si 581 se skutečným a né ve fs |
| |
|
| | | | | | | | | Dolet B737-800 default 2. 2. 2009 / 18:01 | |
| | Nebavite se jeden o TAS a druhej o GS? |
| |
|
| | | | | | | | | Dolet B737-800 default 2. 2. 2009 / 18:01 | |
| | Bavíme se o Ground Speed, neboli o rychlosti letounu vůči zemskému povrchu? Jinak celkem dost často nabízí FMC jako ekonomickou rychlost něco okolo Mach 0,801... (A k té GS 581 - pokud ti foukne do zad něco přes 100 uzlů, tak to tam je hned...) |
| |
|
| | | | | | | | | Dolet B737-800 default 2. 2. 2009 / 18:02 | |
| | No .. nic proti .. ale kdyz uz mluvis o machu a srovnavas to s GS.... co se zamyslet nad tim, co porovnavas? |
| |
|
| | | | | | Dolet B737-800 default 2. 2. 2009 / 17:44 | |
| | A proč ne na delší tratě klidně až někam ke stropu, tj. FL 410? Čím výš, tím líp... |
| |
|
| | | | | | | Dolet B737-800 default 2. 2. 2009 / 18:00 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Dolet B737-800 default 2. 2. 2009 / 18:29 | |
| | To jo, to máš pravdu že tohle je omezující faktor... |
| |
|
| | | malá OT otázečka 2. 2. 2009 / 17:26 | |
| | Omlouvám se ale nechci kvůli prkotině zakládat nový strom. Když je tu řeč o palivu, dá se nějak ve fs9 doplňovat palivo? že třeba poletím někam s mezipřistáním a tak v půlce cesty doplním nádrže na letišti. myslím jestli taková funkce je přímo default ve fs nebo je třeba součástí nějakých propracovanějších letadel.. díky za odpověď klidně pm ať se ta OT větev nerozšiřuje |
| |
|
| | | | malá OT otázečka 2. 2. 2009 / 17:30 | |
| | no tak maximalně plnou na těch jejich benzinkach co maj některe zakladni letiště v FS |
| |
|
| | | | malá OT otázečka 2. 2. 2009 / 17:32 | |
| | Nevím jak ve FS9, ale mělo by to být podobně jako va FSX. Bůď sednete na letiště a než si naplánujete nový let, tak rovnou kliknete i na nastavení FUEL AND PLAYLOAD nebo nějak tak a tam si nastavíte množství paliva, které v bandaskách chcete, nebo na zemi stisknete klávesovou zkratku buď shift+F nebo ctrl+F a přijede k vám cisterna, ale funguje to jen na větších letištích. Ale lepší než čekat na cisternu je ta první varianta... |
| |
|
| | | | | malá OT otázečka 2. 2. 2009 / 17:34 | |
| | Aha díky a cisterna se bude konat asi jen v FSX... |
| |
|
| | | | malá OT otázečka 2. 2. 2009 / 18:34 | |
| | Výchozí stav FSky ne, ale třeba u MD-82 prostě zavoláš rádiem pozemní tým, sdělíš jim, že chceš dotankovat, kolik a kam a oni tě dotankují.No problemo. |
| |
|
|