| | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 11:07 | |
| | Ahoj, nevíte, kolik stojí takový pilotní výcvik na sportovní letadla?? ( ne UL) Např. Zlín-142 apod. |
| |
|
| | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 11:15 | |
| | hodne .. priprav si tak 150 - 200 tisic ... |
| |
|
| | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 12:47 | |
| | Záleží taky na tom, jestli si vybereš nějakou renomovanou pilotní školu typu Bemoair, F-air, DSA,... nebo začneš lítat na nějakym poklidnym AK letišti |
| |
|
| | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 11:23 | |
| | | |
|
| | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 12:27 | |
| | Na aerowebu bacha, v casti pilotni vycviky PPL(A) nejsou u vsech spravne ceny (bud jsou uplne mimo, nebo bez DPH, ale psane jakoby s DPH. Bez dalsich poplatku apod.). Radsi mrkni primo na webovky FTO/AK. |
| |
|
| | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 12:29 | |
| | a ses si jistej ze chces delat vycvik na Zlinu a ne radsi na Cessne ?
Aaa kritika ze vsech stran , tak do me |
| |
|
| | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 12:36 | |
| | | |
|
| | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 12:37 | |
| | Ne necet, mam vlci mlhu. Ty jo? Co tam pisou? |
| |
|
| | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 12:38 | |
| | No podívej se na to znova, taky asi nějak blbě vidím... |
| |
|
| | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 12:39 | |
| | No...ona je nedele, po sobotni noci lidi placaj ruzny nesmysly. |
| |
|
| | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 12:42 | |
| | Jo tež si říkám no, jak psali něco o zlínu, že prý výcvik na PPL nebo co, že? |
| |
|
| | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 12:42 | |
| | Jo no, integrovaní totiž nemusí v neděli na letiště, takže si to můžou dovolit |
| |
|
| | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 12:44 | |
| | Se divis? Je nedele, tak integrovani nedelaj. Taky musej mit svuj klid kdyz makaj v cessnach do sedreni tela kdykoliv jindy. |
| |
|
| | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 12:45 | |
| | Tak tak, navíc ta cessna si taky musí trochu vydechnout. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 12:47 | |
| | Jo jo, machanici po letovym dnu musej utahnout zase par sroubku... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 12:49 | |
| | A taky musí v FTO přece spočítat ty hromady prachů, co jim vydělala, to taky není hned. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 12:51 | |
| | Simte, tisicovka sem, tisicovka tam. To jsou maly ryby. Na zacatku se tam proste narhne 200 000 a hotovo. Zadny starosti, pohoda. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 12:54 | |
| | Jojo, čistý ruce, volný víkendy, prázdná prkenica |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 13:03 | |
| | Ciste ruce? Ale naopak, v jedne Jeppesen a v druhe Garmin. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 13:35 | |
| | aneb podle map už lítaj jenom kokoti |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 14:01 | |
| | Hele, a není tohle rejpání trochu zbytečný? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 14:03 | |
| | Muzete mi nejak vysvetlit, o cem se bavite?
Ja vas moc totiz nechapu, a co to mluvite o tech integrovanych? A co mate proti cessnam? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 14:05 | |
| | Integrovaným závidí levnější a rychlejší postup a cessnám závidí, že jsou to hodné éra a mají berany |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 17:33 | |
| | jo a když si zneguješ tenhle výrok, tak se dostaneš tak někam k pravdě |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 17:47 | |
| | takze integrovany vycvik trva dele nebo co? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 20:44 | |
| | no, lámu si s tím docela dlouho hlavu a pořád mi vychází prázdná množina a nebo minus nekonečno )) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 20:49 | |
| | ty chodíš na tu parodii vysoký školy, na tu vaši VŠB nebo co to je, že jo? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 21:13 | |
| | Něco bych ti napsal, ale raději se kousnu do jazyka! Zajímalo by mě jestli vůbec víš o čem mluvíš. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 21:16 | |
| | áá ostraák, nic jinýho bych nečekal ty asi moc humor nechápeš co? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 21:48 | |
| | Na východ od Český Třebový lidi nepoznaj ironii a vtip, to mám vyzkoušený... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 22:13 | |
| | No čecháčci jsou na tom s humorem trošku jinak než my vychodniari Ale zase né všichni, žejo Vyjímky jsou na obou stranách, ale já tou vyjímkou nejsem |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 22:15 | |
| | "...vysoký školy..." cožeto? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 22:33 | |
| | no ono kdyz to porovnam s VUT... tak to zase tak vysoky nemate |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 22:52 | |
| | no to je další hvězdná škola pánové pánové.. čvut to je špička. z čvut odcházejí nejlepší piloti, profesionálové, kteří tomu rozumí a strčí do kapsy kdejakýho floutka. a to jim stačí prosím 200 hodin |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 23:03 | |
| | a to jsi čet v letáku TESCO?
btw. jak vysoké máte to VUT? V Porubě to má myslím 8 pater! Takže vysoká je teda dost! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 23:05 | |
| | To říkali mechanici za hangárem
Ale k tématu... Budovy ČVUT kde se pohybujou piloti mají 4-5 pater, takze na výšku jako nic moc. Na druhou stranu, pater nadzemních, narozdíl od Poruby |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 23:08 | |
| | to poslední souvětí jsem nějak nepobral Chceš tím jako říct, že ČVUT se zahrabává radši pod zem, jo? Kdo ví, co tam koujou za pikle |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 23:11 | |
| | My nemáme důvod lézt pod zem, to je vaše specifikum |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 23:09 | |
| | myslim ze 18 pater... mate co dohanet |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 23:17 | |
| | Ale zato nemáte na dvorku UFO |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 23:40 | |
| | Na te fotce je stejně mnohem zajímavší ta nemocnice s heliportem v pozadí, z aviatického hlediska samozřejmě... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 23:41 | |
| | Unás není na dvorku, protože u nás už lítá |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 23:43 | |
| | A fotky máš ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 2. 2. 2009 / 13:49 | |
| | Nemám fotky, vono to lítá hrozně rychle ale tuhle to prej nestihli ubrzdit a udělali nějakej humbuk v Německu )) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 2. 2. 2009 / 03:35 | |
| | taky uplně zbytečnej dloub... ještě si tu nakonec budem vyčítat,kde kdo lítáme.. hmm... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 2. 2. 2009 / 10:09 | |
| | Nene, on je chtěl poukázat, že z ČVUT pochází jen banda namyšlených fracků, kteří si myslí, jací nejsou s 200h borci a jak všechny nestrčí do kapsy a všichni kolem se jim jen smějou
Ale vážně:
Kapča z ČSA, se kterým jsem se bavil mi řek, že v podstatě všichni noví piloti, kteří přilezou do velkého éra jsou dobře teoreticky vybavení, ale to je tak asi všechno, tzn. téměř nepoužitelní pro praxi Proto jsou všude ty požadavky na nalétané hodiny |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 2. 2. 2009 / 11:20 | |
| | hehe, to ti teda ten kapca rek novinku na kterou by nikdy nikdo z nas neprisel... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 2. 2. 2009 / 11:29 | |
| | Já neříkal nic o novince Jen jsem doplnil to, že "z čvut odcházejí nejlepší piloti, profesionálové, kteří tomu rozumí a strčí do kapsy kdejakýho floutka. a to jim stačí prosím 200 hodin" |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 2. 2. 2009 / 12:27 | |
| | Na to ja jsem taky neodpovidal, cvut je mi ukradenej.
Psal jsem ohledne druhe casti tvoji zpravy. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 2. 2. 2009 / 18:58 | |
| | Však ono to tak trošku souvisí Ti "proslavení superpiloti z ČVUT" jsou na tom v cockpitu éra pak úplně stejně, jako všichni ostatní |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 2. 2. 2009 / 11:58 | |
| | chci jen dodat, že ne všichni jsou takový ale občas mi to docela vyráží dech, když je tak slyšíš jinak proti čvut nic nemám. taky tam jsem |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 2. 2. 2009 / 12:28 | |
| | Já tam teda jako taky nejsem... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 2. 2. 2009 / 12:29 | |
| | Stále by mě zajímalo, se kterejma osobama a z jakejch ročníků od nás jste přišli vůbec do styku... ? Těmhle řečem fakt moc neveřim, zvlášť když většina z těch kluků má co dělat aby prolezla do třeťáku. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 2. 2. 2009 / 13:16 | |
| | no zrovna tohle mi psal nějakej třeťák. do kontaktu přicházím hlavně s prvákama |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 2. 2. 2009 / 18:59 | |
| | Nebooj Sebevědomí jim lehce opadne |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 2. 2. 2009 / 19:07 | |
| | no to si jen myslíš. se zeptej toho kapči, zeptej se někoho z tvs.. odkudkoliv oni jsou sebevědomí pořád |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 2. 2. 2009 / 21:10 | |
| | No, ale když pak začne kapča drtit, tak jim zklapne O jednom takovém případu jsem slyšel, jak z jumpseatu poslouchal kámoš kapitána, jak seřval FO takovým způsobem, že byl rád, že ho nevyhodil přes okýnko a tohle, si myslím, si človek zapamatuje |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 2. 2. 2009 / 13:25 | |
| | Já tomu moc nerozumím, ČVUT jsem opustil už před hodně dlouhou dobou a úplně jinou fakultu, ale proč je potřeba mít k řízení letadla vysokou školu? Resp. docela by mě zajímalo jakou kvalifikaci získá absolvent Dopravní fakulty, obor dopravní pilot? Co jiného kromě řízení letadla umožňuje diplom této fakulty? Zajímá mě to mimo jiné i proto, že synek se pomalu blíží do věku, kdy se začíná přemýšlet nad volbou další školy.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 2. 2. 2009 / 14:01 | |
| | Certifikat ATPL a Bc. No a co jinyho krome rizeni letadla to umoznuje? S tou teorii ATPL se da pohybovat dal kolem litani, na podobnych oborech s jinym nazvem se bere temer to same (myslim ze Provoz letadel nebo jak se to jmenuje). Navic clovek konecne studuje co ho bavi.
Ale vysvetli mi, proc by na to nekdo chodil (tim myslim konkretne obor Profesionalni pilot), kdyz by nechtel litat? Cili otazka "Co jiného kromě řízení letadla umožňuje diplom této fakulty?" mi pripada prinejmensim podivna... Kdyz bych sel treba na elektro tak taky nepredpokladam ze bych byl chemik - profesional.
K rizeni letadla nemusis mit vysokou skolu, nicmene na levou zidli ji "doporucujou" a ve svete existuji i firmy ktere ji "vyzadujou". |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 2. 2. 2009 / 15:33 | |
| | Upřesním otázku. Jaký je rozdíl ve znalostech absolventa letecké školy (ATPL) a ve znalostech absolventa Dopravní fakulty? To mě zajímá. Ev. co z nabytých znalostí lze uplatnit později i jinde - taky jsme studovali s tím, že chceme být konstruktéři, přesto jsme většinou tušili, že jimi nebudeme. No a z kruhu po bezmála 20ti letech není konstruktérem nikdo. Jestli se učíte totéž, jako na "provozu letadel", budiž. Ale není tato fakulta spíš výsledkem "marketingového snažení ČVUT"? I když je pravda, že "pilotní" vějška tu byla vždycky - v Žilině - pro hodně vyvolené. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 2. 2. 2009 / 16:38 | |
| | No kdyz porovnam ciste teorii z FTO a ze skoly (v mym pripade VUT, u ostatnich CVUT/VSB apod), tak primo ze skoly je dle meho vic veci. Kazdy ucitel ma svuj predmet ktery ma namakany nazpamet a vi o nem, ze to je zrovna ten nejdulezitejsi ze vsech 14ti. V FTO jede prevazne jen to, co budes potrebovat primo na zkousku ÚCL.
Chodil jsem jak na teorii FTO, tak i VŠ. Co se tyka srovnavani ceskych skol s Zilinou, tak je to snad uplne to same, akorat se tam jinak zdravi kdyz prijdes do tridy. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 2. 2. 2009 / 17:00 | |
| | Na vejšce většinou, ne ale vždy, učí konkrétní předmět osoba tomuto oboru značně zasvěcená. Dokonce bych řekl, že na některé přeměty jsme měli vůbec evropské špičky ve svym oboru. Mám možnost srovnání i s komerční FTO a množství a kvalita informací na čvut podstatně vyšší.
Ovšem jak už jsem tu ale několikrát psal. Být teď znova po maturitě před volbou co dál, jdu na nějakou techniku nebo management, seženu si práci a postupně lítám výcvik a dělám FTO dálkově. Je to bez stresu,že po škole se nikde nechytím a přitom mám víc jak mega dluh, bez stresu z drsnejch zkoušek z matiky, fyziky apod., jejíž úroveň je dovolím si říct přehnaná a mít možnost uplatnit se i jinde je prostě nezbytná. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 2. 2. 2009 / 17:05 | |
| | Dokonce bych řekl, že na některé přeměty jsme měli vůbec evropské špičky ve svym oboru
a to vam rekli oni sami? u nas (byt stredni) si o sobe profesori (a o skole) taky mysleli "zajimave" veci ... i kdyz realita byla trosku nekde jinde... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 2. 2. 2009 / 17:17 | |
| | Ano, nastoupili před nás a řekli nám, že jsou nej. Hovado...
Třeba pan doc. Ing. Daniel Hanus, CSc. je opravdu špička na letecký motory, jeho práce mluví za vše. To samý pan profesor Brož v předmětech zaměřených na aerodynamiku pod i nadzvukových rychlostí, ten ostatně vyučuje hlavně na strojárně. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 2. 2. 2009 / 21:26 | |
| | Muzu jen potvrdit - jak pan Hanus (byt jsme ho meli jen kratkou chvili), tak hlavne pan Broz jsou lide, o kterych tvrdit, ze "umi" je vylozena urazka jejich vedomosti a schopnosti. Navic predevsim pan Broz je neuvitelne skromny clovek, jeho titulovani se jako "prestarly vysokoskolsky ucitel zmatene podavajici svuj chaby vyklad" bylo az mozna moc skromne Ale i dalsi lide dobre vedi o cem mluvi, jsou to vetsinou lide z praxe (at uz aktualni nebo byvale - pan Bila, p. Vecko atd.).
Samozrejme se najdou i lide, kteri davaji svou nadrazenost patricne najevo (zasveceni urcite budou znat jmeno Drastik, Mala - a pokud jim prave dostali opet osypky, omluvam se) - ale jde obvykle o lidi, kteri nevyucuji predmety spojene s letanim. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 2. 2. 2009 / 21:38 | |
| | no drastík je strašnej polozmrd. a malá.. na to snad ani nejsou slova |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 2. 2. 2009 / 21:40 | |
| | Na tom se shodne asi 95% lidi na fakulte - zbylych 5% s nimi neprislo do styku a jsou to predevsim ucitele |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 2. 2. 2009 / 21:44 | |
| | ještě kolega hykš je dobrej. já s ním sice neměl moc problémy, ale to spíš proto, že jsem na cvika nechodil a napsal sem si jen dva testy, který jsem si opsal |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 2. 2. 2009 / 21:55 | |
| | S nim jsem se nastesti moc nepotkal, pokud nepocitam prijimacky, kdyz me malem vyhodil se slovy "Na ty obcance nejste vy, to vam neverim!" a ja mu musel ukazovat ridicak (na druhou stranu priznavam, ze jsem si s fotkou na obcance v ty dobe nebyl moc podobnej ) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pilotní výcvik 2. 2. 2009 / 19:06 | |
| | dá se to brát ještě tak, že pokud člověka lítání zajímá, tak nejen, že studuje VŠ v oboru, který ho zajímá, ale po absolvování dostane certifikát o absolvování teorie ATPL, kterou by si jinak musel platit (samo, v porovnání s celkovými náklady je to nic, ale každá ušetřená kačka dobrá) a může směle vyrazit na ÚCL na zkoušky ATPL To bych vnímal asi jako jednu z hlavních výhod a pak titul, který taky může pomoct. Taky si během studia může člověk udělat spoustu známostí a díky VŠ se může dostat i k dalším informacím, které by mu komerční letecká škola nedala |
| |
|
| | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 13:24 | |
| | Dejve Cesna neni letadlo
|
| |
|
| | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 13:36 | |
| | To je moje noční můra. Hoblování okruhů nad LKMT se 150kou. ........ Raději bych je hobloval se zlinkem. |
| |
|
| | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 13:43 | |
| | ...na zádech a nad dráhou dělat průlety s výkruty |
| |
|
| | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 14:08 | |
| | no tak s tou 150kou to chapu |
| |
|
| | | | | Pilotní výcvik 1. 2. 2009 / 17:17 | |
| | | |
|
|