| | | OT: ATC San Francisco Tower 31. 1. 2009 / 02:56 | |
| | omlouvám se za offtopic... http://cz.youtube.com/watch?v=kos8_mVk1-Y
dokážete si představit letět v tomhle třeba na IVAO?
jestli se říká že řlp je jedno z nejstrsovějších prací, tak tady to platí stopro...
Pokud si todle přečtě Lukáš Spanilý nebo jinej reaál ATC co sem chodí, zajímalo by mně jeslti by si na todle zfleku troufli se zkušenostma z Ruzyně je to fakt jinek level |
| |
|
| | | OT: ATC San Francisco Tower 31. 1. 2009 / 08:04 | |
| | A nedá se utéct..., po kolika minutách se asi střídají? |
| |
|
| | | OT: ATC San Francisco Tower 31. 1. 2009 / 09:03 | |
| | Tetris, level 15 385. Zpocenej až na prdeli |
| |
|
| | | OT: ATC San Francisco Tower 31. 1. 2009 / 09:11 | |
| | | |
|
| | | | OT: ATC San Francisco Tower 31. 1. 2009 / 09:30 | |
| | Na to bych proste nemel!!! |
| |
|
| | | OT: ATC San Francisco Tower 31. 1. 2009 / 10:06 | |
| | | |
|
| | | OT: ATC San Francisco Tower 31. 1. 2009 / 10:55 | |
| | Zas takovej mazec to není, tohle by dobře vycvičenej řídící z PRG zvládl v pohodě.
Co je excelentní, je klid a přehled, s jakým řídící vydává příkazy (na američana velmi dobře zřetelné). Ve srovnání třeba s takovou horkokrevností řídících na jihu Evropy... |
| |
|
| | | | OT: ATC San Francisco Tower 31. 1. 2009 / 11:47 | |
| | přesně, sází to tam tak stroj, piloti si s nějákym frazeo si starost nedělaj... všichni dobře rozumněj.. přiletět tam nějákej Číňan tak mu asi uvolní všechny dráhy
fascinuje mě to používání všech ranvejí zároveň i když se křižujou o 90° |
| |
|
| | | | | OT: ATC San Francisco Tower 31. 1. 2009 / 12:27 | |
| | Zkus pohledat na netu video NYC ATC. Je to dokument o NYC ATC a je tam asi 15-ti minutová pasáž z KLGA. Tam se taky dráhy křižujou. Byť ne paralelky.. A ten systém je celkem jednoduchej. Na LKPR se taky používají tři dráhy zároveň, když je špička.. |
| |
|
| | | | | | OT: ATC San Francisco Tower 31. 1. 2009 / 12:57 | |
| | tj ale přecijenom ty ATRka z 13 a nějákej ten VFR z 31 určo ve špičce nelítá hlavní provoz na 24 a 31 zároveň .. snad jenom při bouřce na požádání pilotů... jinak je to samý "in case of go-around turn left immediately, landing traffic rwy24" - nebo tak něják sem to nedávno zaslech |
| |
|
| | | | | | OT: ATC San Francisco Tower 31. 1. 2009 / 21:36 | |
| | tri? to cislo mi nejak tak uplne nesedne .) |
| |
|
| | | | | | | OT: ATC San Francisco Tower 31. 1. 2009 / 22:12 | |
| | No 22/04 se používá na parkování pokud vím. |
| |
|
| | | | | | | | OT: ATC San Francisco Tower 31. 1. 2009 / 22:15 | |
| | no snad proto tomas psal svuj prispevek |
| |
|
| | | | | | | | | OT: ATC San Francisco Tower 31. 1. 2009 / 23:06 | |
| | Pokud uvažuješ dráhu v užívání, tak na LKPR je momentálně možnost použít 4 dráhy Fyzicky tam jsou 2 aktivní a jedna uzavřená, ale ty 2 se dají použít ze 2 stran, to je snad jasné A když si představím, že pro bulíky, ačka a větší mašiny se používá např. RWY 24 pro vzlety i přistání, tak pro ATRo může být výhodné startovat z dráhy 13 (např. na VOZ, nebo BODAL) a neplete se rychlejším érům do cesty a ATC nemusí podle mě čekat s povolením ke vzletu, popř. přistání na RWY 24 (popř. 06) tak dlouho) a naopak pro maličké éra, jako Cessny nebo co já vím, co za prskolety lítá na LKPR je výhodnější vítr třeba z dráhy 31, na vyčkávací místo to mají taky blíž a když to po vzletu hned otočí, tak dráhu 24/06 taky neblokujou na dlouho takže já bych s těma 3ma dáhama souhlasil, ikdyž je to jen moje doměnka |
| |
|
| | | | | | | | | | OT: ATC San Francisco Tower 31. 1. 2009 / 23:35 | |
| | Domněnka je to správná.. |
| |
|
| | | | | | | | | | OT: ATC San Francisco Tower 1. 2. 2009 / 00:06 | |
| | a pro ty ATRka, pokud se nemýlim, neplatí restrikce o hlučnosti, takže v poho mužou z tý 13.. jen proudový letadla mají omezení |
| |
|
| | | | | | | OT: ATC San Francisco Tower 31. 1. 2009 / 23:05 | |
| | 24 / 13 / 31 2 betony ale 3 drahy |
| |
|
| | | | | | | | OT: ATC San Francisco Tower 31. 1. 2009 / 23:15 | |
| | a D1 u vyskova, 4 drahy... |
| |
|
| | | | | | | | | OT: ATC San Francisco Tower 1. 2. 2009 / 00:52 | |
| | A dokonce paralélní Ale tak mě napadá, není tam spíš 1 beton (2 dráhy) rozdělena na půl? |
| |
|
| | | | | | | | | | OT: ATC San Francisco Tower 1. 2. 2009 / 01:00 | |
| | neni, draha 10m siroka uz neni draha. proto tam jsou vytahovaci sloupky stredovych svodidel |
| |
|
| | | | | | | | | | | OT: ATC San Francisco Tower 1. 2. 2009 / 20:46 | |
| | V tom případě tam jsou jen 2 dráhy, teda, pokud beru buď beton a nebo jen trávu |
| |
|
| | | | | | | | | | | | OT: ATC San Francisco Tower 8. 2. 2009 / 13:36 | |
| | btw jednu dobu ta draha byla svodidly rozdelena pro obousmerny provoz |
| |
|
| | | | | OT: ATC San Francisco Tower 31. 1. 2009 / 22:09 | |
| | pred casem tu byl nejaky zaznam ridiciho z LA nebo JFK nebo snad neceho jineho GND.... ten tam taky sazel instrukce jako by se bavil se svym sousedem. uprimne - ja mu nerozumel ani hovno a to jsem nikdy nemel problem domluvit se anglicky. nekteri z vas si me mozna i pamatuji z eteru ivao |
| |
|
| | | | | | OT: ATC San Francisco Tower 1. 2. 2009 / 01:36 | |
| | To je někdy problém anglofonních zemí. Používají až příliš otevřenou řeč. Ane ne angláni, ti se drží, ale spíš amíci. Proto oceňuju toho řídícího z SFO, to bych dokázal na a z toho letiště letět snad i já.
Další věc je, že my, pro něž je angličtina znouzectností a Shakespeara si radši přečteme v překladu, se ve světě vcelku dorozumíme, protože se umíme adaptovat i na znásilněnou angličtinu. Létal jsem ale kdysi i s australanem, jež tímhle jazykem (byť v dialektu) mluvil od plenek, a ten kluk měl někdy potíž porozumět "hotentotské" angličtině przněné neanglofonními národy. Protože jeho ucho na to nebylo zvyklé. Zatímco nám to bylo fuk.
Pražské ATC je strašně nesourodé. Někdy se sejde směna, která hravě předčí SFO, někdy je to průměr, a někdy mám pocit, že sedám v Horní Dolní na práškařské ploše. Je to stejné jako s pilotama... |
| |
|
|