Přečetl jsem si jak jsi mi radil:
LZS - patří sem prakticky všechny lety na záchranu života, dopravní nehody, zdravotní komplikace ve špatně přístupném terénu, tonutí (takže vlastně tvůj vedlejší příspěvek by dle těch stránek měl být kvalifikován jako primární a sekundární zásah LZS ve dvou strojích), atd. Potom samozřejmě převozy mezi nemocnicemi atd.
SAR - na těch stránkách je to jasně napsáno: Služba SAR je ve všech signatářských státech Chicagské úmluvy zřízena za účelem včasného poskytnutí pomoci a záchrany osádek a cestujících v havarijních situacích, ať už se jedná o letouny civilní či vojenské v mírových podmínkách. Služba SAR je zřízena za účelem hledání a záchrany osádek letadel, nic víc, nic míň. Mě by opravdu zajímalo, kolikrát vzlétl vrtulník v pravém smyslu SAR(hledání letadla), kde předtím nenahlásili svědci, že tam a tam nějaké letadlo spadlo.
Zajímalo by mne - kam zařadit hledání osob ztracených, to asi dělá policie, ale letadlo to není a není důvod se domnívat, že je ohroženo zdraví daného jedince.
Jestli je v tom zase něco špatně, tak mi to prosím jednoznačně napiš, ale reaguj pouze na tuto konkrétní zprávu, už týden se učím docela hutnou kravinu a mé mozkové kapacity jsou trochu omezené. Díky... |
|