|  |  | palivo na 737PMDG 20. 4. 2004 / 14:27 | |
|  | proc mi porad hlasi FMC pri planovani letu ze mam nedostatek paliva ikdyz je ho dost i s rezervou? tankuju prednostne kridla a center nechavam na 10proc. i min. on to meri jenom na centru nebo kde??? protoze kdyz nacpu center a kridla necham prazdny a na vahu je to stejna mira jako predtim tak uz mlci a je spokojenej. |
| |
|
 |  |  | Re: palivo na 737PMDG 20. 4. 2004 / 14:56 | |
|  | Tenhle problém, jsem taky z počátku řešil, a problém byl v jednotkách ve kterých jsem to zadával. Zkontroluj si jaké jednotky máš nastavené v konfiguraci PMDG. Jestli KG nebo LBS.
Třeba to tím nebude, ale u mě to tím bylo
|
| |
|
 |  |  | Re: palivo na 737PMDG 20. 4. 2004 / 16:39 | |
|  | nejsem si jist, ale zkus se podivat, jak mas nastavene palivove pumpy - treba to hraje nejakou roli na to, kam se FMC "diva".
Jeste me napadla jedna vec, ale to uz si fakt nejsem jist, ale mam za to, ze se do center tanku vzdy dava nejake palivo kvuli tezisti nebo tak nejak, ale to je fakt uz strelba od boku  |
| |
|
 |  |  | Re: palivo na 737PMDG 20. 4. 2004 / 19:42 | |
|  | FMC bere celkové množství paliva ve všech nádrží, pokud "řve", že máš paliva málo, tak ho málo máš Zkus třeba tento planner: http://www.metacraft.com/737NGFP/#download který umožňuje (pokud je spuštěn současně s FSkou a PMDG) jedním tlačítkem automaticky přečíst aktuální naložení nákladem, pak jen zadáš FL a délku trati a druhým tlačítkem zase automaticky naplní potřebné množství paliva. Testoval jsem a sedí to. Primárně se stejně jako v reálu plní křídla a teprve pokud potřebuješ více, tak i centr. Proto ještě může být problém, že máš centr prázdný a přitom máš zapnuté jeho pumpy. Ale to "neřve" FMC, ale varování na palubní desce. V tom případě jednoduše vypni pumpy centrální nádrže a neměl by být problém. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: palivo na 737PMDG 21. 4. 2004 / 08:21 | |
|  | ty pumpy na centru mam vypnuty pokud je centr prazdnej, tankuju tam to co mi naplanuje flight planner+rezerva, ale zkusim ten planovac paliva....
jeste dotaz na real. jak se resi kdyz tesne po startu odejde motor nebo neco jinyho co vyzaduje okamzity pristani a nadrze jsou plny a tudiz hmotnost vetsi nez max.povolena pristavaci. vypusti to palivo ven z letadla nebo pristava i s tim... co kdyz je nad obydlenou zonou? lidi by asi nebyli radi kdyby na ne prsel leteckej benzin |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: palivo na 737PMDG 21. 4. 2004 / 09:10 | Foxx |
|  | Problém mám stejnej , i když letím třeba jen LKPR -LKKV a dám do křídel třeba i 50 % a do centru nic nebo velmi málo , stejně na mě řve že mám málo paliva. Myslím že tohle jednotkama nebude  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: palivo na 737PMDG 21. 4. 2004 / 11:15 | |
|  | ale zase kdyz pridam tak to rvat prestane, asi to chce tankovat daleko vic nez je potreba. anebo ten poplach ignorovat, ikdyz se casto pripomina V tom Fuel planneru , co znamena alternate fuel a holding fuel???? diky |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: palivo na 737PMDG 21. 4. 2004 / 12:33 | |
|  | Taky záleží, jestli nejsou nastavené moc velké rezervy ve FMC, potom smozřejmě FMC vyžaduje o to větší množství paliva. Alternate fuel znamená množství paliva potřebného pro let z cílového letiště na předem zvolené náhradní letiště (v případě špatného počasí na původním cílovém letišti), holding fuel znamená rezervu pro vyčkávání před cílovým letištěm. Jinak velmi dobrý popis plánování paliva je součástí dokumentace PMDG, doporučuji přečíst, jsou tam vysvětelny logicky všechny tyto pojmy, které se při plánování celkového množství paliva pro let musí započítat. |
| |
|
|