FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Letecka skola Jeden příspěvek | Celý strom
Letecka skola   25. 1. 2009 / 19:19
Figi
Nazdar.Prosim Vas kde v Ceskej republike je vysoka skola dopravna-letecka ?? Dik
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 19:22
neotryx
ČVUT v Praze,Brno a tuším že i Ostrava ale s Ostravou nejsem si jist
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 19:28
marilynmanson
ze by toto?? http://www.fs.vsb.cz/?o=38&uchazece-o-studium/studijni-obory-a-specializace/magisterske-studium/
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 19:29
FSPilot   
V Ostravě VŠB, v Praze ČVUT a v Brně (asi) VUT, ale Brnem si nejsem jistý, jestli dělají dorpavní piloty. Spíš myslím, že tam dělají něco s konstrukcí, ne?

Jinak Žilina taky není až tak z ruky
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 19:32
Tragédie v JRD
otazka je, jestli tu dopravku chce kvuli tomu, aby byl pilotem ... ne kazdy tam asi jde kvuli tomu pilotovi (uz jenom proto, ze k tomu, aby byl dopravni pilot, zadnou dopravni vejsku nepotrebuje)
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 19:33
Figi
to mate pravdu, stacil by mi kurz, ale ja by som chcel mat aj vysoku
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 19:46
Cirrus/Pindra
to můžeš ale práci jako pilot stejně neseženeš
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 19:47
Figi
ako nezozenem ??
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 19:49
Tragédie v JRD
pilotu je hodne... letadel (a letu) malo ...

ale to plati ted .. nez realne dodelas skolu, cili za ty 4 roky, muze byt situace na trhu uplne opacna...
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 19:52
Figi
zvlastne lebo ja som sa pred par mesiacmi rozpraval s jednym kapitanom a hovoril ze pilotov je nedostatok
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 19:53
turbík
tak to ti asi lhal)
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 19:55
Figi
on je moj dobry kamarat, tak by mi dufam neklamal
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 19:56
turbík
Tak je to ten druhy pripad : Nic o tom nevi Pilotu je opravdu velky nadbytek.Spolecnosti si ted muzou hodne vybirat a sance ze dostanes praci kdyz nebudes mit typovku a jen ATPL Frozen je nulova (nebo blizici se nule)
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 19:59
Figi
jj o tej typovke viem, napr. AS uprednostnuje uchazdacov s platnou typovou kvalifikaciou na stroje BXXX
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 20:05
Figi
a nemyslim si ze o tom nic nevie
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 20:08
MiG-21MFN
jo, teď rozhodně práci jako pilot neseženeš. a jestli se položí SE, tak bude hodně velkej nadbytek. v praxi nabíraj piloty tak jednou za 3-4 roky ve větších počtech. v tom mezidobí nic moc. zrovna loni jich nabrali hodně. takže si ještě pár let počkáme.
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 20:12
Flogger   
reaguju na tebe, ale je to pro vsechny. Kdo rika, ze musi letat v CR??? Jakozto dopravni pilot nema smysl se omezovat pouze na CR, uz z podstaty toho povolani by se mel clovek srovnat s tim, ze doma skoro nebude, takze je jedno kde lita. Anglicky umet musis, takze se vydej do sveta
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 20:17
Lowmick   
no...ehm... mohl bych poprosit link na nejakou spolecnost ktera vezme pilota s ATPL frozen, CPL+IR, nalet pod 500h bez tipovky a pouze s anglictinou?
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 20:22
Tragédie v JRD
kdyz nad tim tak premyslim (a ctu , tak jako tak nejak idealni reseni na to, jak se dostat k atpl a k spolecnosti, je vybodnout se na skoly, pockat si na obdobi, kdy nejaka spolecnost otevre kadett program ...
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 20:25
Lowmick   
Nebo nevybodnout se na skoly, dostat zadarmo ATPL, odlitat si praxi, sehnat si jiny neplaceny litani, delat na timebuildingu, shanet kontakty a cekat stejne jako kdokoliv jiny...
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 20:29
Cirrus/Pindra
+1
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 21:17
Flogger   
kdo ti brani nalitat vic a udelat si typovku? tvoje sance se rapidne zvetsuje
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 21:19
Cirrus/Pindra
kéž by to byla taková prdel
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 21:30
Flogger   
no to neni, ale takova je realita, kazdopadne jde o to se s tim poprat a snazit se zvysit sve sance. Je zrejme, ze nabidka prevysuje poptavku a tudiz je dobre byt flexibilni a aktivni.
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 21:33
MiG-21MFN
jasný, to je prdel, místo milionku utratit tři
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 21:34
Tragédie v JRD
ono flexibilita a aktivita (proaktivita? je fajn vec... ale kdyz se jedna o veci v radu dvou, trech mega, tak si kazdy hodne rozmysli ... .)
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 21:36
Lowmick   
Napis sem nejakou noticku jak byt tak aktivni, abych mel dejme tomu TT 2000, z toho pres 500 na typu v podminkach ktere ted jsou...
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 21:28
Lowmick   
Co to? Kdo mi brani nalitat vic a zaplatit si typovku? Ja snad spatne vidim...
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 21:43
Cirrus/Pindra
Hele, třeba tim Flogger chce naznačit, že nás založí
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 21:49
FSPilot   
Přidám se k vám hoši
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 21:53
Flogger   
no pro tyto případy existují jisté ústavy, říká se jim banky
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 21:56
Jakov
Tak tam di a řekni jim, že potřebuješ prachy na timebuilding, typovku a ATPL. A potom dej vědět jak dlouho se ti smáli
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 23:25
zuNus   
ty se do tematu s letecvim vubec nezapojuj
 

Letecka skola   26. 1. 2009 / 00:01
Jakov
A to proč?
 

Letecka skola   26. 1. 2009 / 07:55
Zaremba   
Protože smích bankovního úředníka nemá s letectvím nic společného a toto je fórum o letectví! No a teď vážně, myslíš, že Lowmickovi (neperspektivní, dvacetiletý, mladý alkoholik bez zázemí) někdo půjčí obolus s vyšší než malou částkou na dolítání hodin a na typovku?
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 22:00
FSPilot   
Jo a to abych si vzal půjčku na to, abych vůbec byl schopen splácet druhou půjčku, nehledě na to, že mě, jakožto člověku s "velkým finančním zázemím" půjčí leda tak kulové Ono je krásné, když člověk slyší, že mu půjčí půl milionu apod., ale v konečném důsledku finančníci vezmou kalkulačku a přes koeficient hnusného xichtu spočítají že z krásného půl milionu můžou půjčit maximálně 300tis s tím, že za 10let dohromady vrátíš 480tis v měsíčních splátkách 2500tis A to se vyplatí Mě v bance dokonce řekli, že mi klidně půjčí 350tis, ale musel bych mít na účtu min. 200 tis, což je fakt super, protože já si určitě budu chtít půjčit, když bych ty peníze měl na účtu No nekupto
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 22:13
Tragédie v JRD
dost naivni predstava.. banky ti pujci na ledasco ... ale uver v rozsahu nekolika mega.... dost obtizne.... a to i v dobe, kdy zadna "krize" nebyla....
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 22:23
Ciki   
Austrian
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 22:32
Tragédie v JRD
no .. jedna vec,co pisou v podminkach .... a druha vec je, kolik lidi a s jakymi kvalifikacemi a naletem se jim ozve
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 22:32
Lowmick   
You are our candidate, if you achieve the following requirements:
more than 500 hours flying experience
EU – Citizenship
a university entrance qualification (Matura, A-levels or equivalent)
Body height: min. 1,65 m, max. 1,95 m
Language: German and English
Glasses or contact lenses: max. +/- 3,0 diopters, no laser
Austrian ATPL (frozen) or JAA Equivalent
Valid CPL/IFR multi-engine Rating
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 22:35
MiG-21MFN
no až na tu němčinu by to šlo. a co je A-levels or equivalent? jako nějaký zkoušky,to mi došlo, ale jaký?
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 22:37
Tragédie v JRD
predpokldam, ze proste uzavreny stredoskolsky vzdelani ...
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 22:47
Ciki   
A-Level je anglický ekvivalent matury.
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 23:21
kajbo
to je len toto? a bere sa tam v uvahu ci si zmaturoval na 1 alebo na 4? alebo proste ak mas maturu tak je to ok?
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 23:38
Tragédie v JRD
never tolik rodicum, ze na znamkach na maturitnim vysvedceni zalezi cely tvuj zivot pokud vynecham dalsi studium, kde to nejakou roli hrat muze, tak na maturitni vysvedceni neni nikdo nejak extremne zvedavej ... defakto se rozlisuje jen mezi mas/nemas.
 

Letecka skola   26. 1. 2009 / 00:04
Fero
V dnešní době je škol, které zajímají známky na maturitním vysvědčením menšina, takže to víceméně nehraje roli už ani tam
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 23:46
zuNus   
LUXAIR
Copilot (m/f)
Contract type
Permanent contract
Reference
LUX GR00223
Location
Luxembourg Airport
luxair.gif
The ideal candidate should have:
1. EU/EFTA national
2. Arranged military obligations
3. No criminal records (certified by competent authority and by candidate)
4. No drugs, alcohol and driving problems history (certified by candidate)
5. Secondary school diploma qualifying for entry of university or equivalent (to be certified by Luxembourg Ministry of Education) (“copie conforme”)
6. European/JAA ATPL licence (or CPL/IFR with frozen ATPL) and a class 1 medical
7. 100 hours as Pilot-in-command
8. Completed MCC course
9. At least Level 4 in English (according to JAR-FCL 2.010)
10. Swimming certificate or be able to demonstrate/certify corresponding swimming skills
11. Height between 157 and 193 cm
 

Letecka skola   26. 1. 2009 / 00:14
Cirrus/Pindra
Hm, tohle nevypadá špatně... to je jak u ČSA, a tam to je ten háček v tom, že prostě občas berou a pak 3 další roky zase ne. A tady to bude asi podobně.

Tohle tady nemá cenu řešit. Jen si myslim, že by nebylo od věci říct těm mladejm klukum, který maj podobnej sen, kde jsou všude háčky a že jich je kurva dost.

Ono, já šel na školu a věděl úplný kulový co se jak má, z metodiky výcviku jsme byli vypleskaný jak dělo, páč do doby než jsme konečně zjistili co všechno musíme mít a kolik to vše bude stát, sme nevěděli vůbec nic.

Bejt teď v pozici před maturitou jako před 4 roky, tak buď zůstanu na vojenskym pilotovi (což ale asi každej nemůže že jo) nebo bych šel na nějakou techniku, nebo jinou školu, najdu si práci a spolu se zaměstnáním bych se k tomu "v klidu" dopracoval. Bez stresu, bez extrémních půjček a beze strachu, že po škole nebudu schopnej splácet 25tisíc měsíčně,abych to nesplácel 10 let...
 

Letecka skola   26. 1. 2009 / 01:40
Flogger   
nj rozumim ti a je mi to jasný :/ je fakt potreba to na zacatku hodne dobre rozmyslet. Kazdopadne znas to, kdyz se chce, vsechno de Treba se da zacit postupne, letat na mensich erech pro nejakou malou prepravni spolecnost, neco si nalitas a vydelas par penez, ziskas zkusenosti. Je fakt, ze malokdo si na zacatku uvedomi vsechna uskali. Tak drzim palce at ti to lita
 

Letecka skola   26. 1. 2009 / 09:08
MiG-21MFN
jenže malý přepravní společnosti maj stejný požadavky jako velký společnosti a plat je mnohem menší. abys mohl vozit blbou poštu ve 410 tak musíš mít CPL/IFR. a nevyděláš za to ani pár peněz. je to spíš pro zábavu
 

Letecka skola   26. 1. 2009 / 15:29
Teflon_490   
Premyslim na co je v oboru profesionalni pilot potreba "swimming certificate" nebo dokazani zdatnosti v plavani. To ze by byl dalsi pripad jako na Hudsonu?
 

Letecka skola   26. 1. 2009 / 15:34
MiG-21MFN
já mám diplom s mořskou želvou a dvě zlatý medaile za plavání když mi bylo 6, vyhrál jsem školní přebor
 

Letecka skola   26. 1. 2009 / 15:48
Figi
ja mam diplom s delfínom
 

Letecka skola   26. 1. 2009 / 16:13
MiG-21MFN
jo já vlastně taky želvu jsme asi dostávali když jsme byli ve školce já si to už nepamatuju
 

Letecka skola   26. 1. 2009 / 19:43
Tragédie v JRD
ja tam mel namalovany kladivo.
 

Letecka skola   26. 1. 2009 / 19:47
Figi
 

Letecka skola   26. 1. 2009 / 15:42
orlík
Plavání patří do základního vzdělání. Bohužel se jeho znalost na školních vysvědčení nepotvrzuje A i dnes se najdou jedinci co plavat neumí.
 

Letecka skola   26. 1. 2009 / 16:01
Teflon_490   
To slysim poprve, zajimave.
 

Letecka skola   26. 1. 2009 / 07:51
Zaremba   
No ono s tIpovkou si o tebe ruce nepřetrhnou
Ale Ty se nemáš čeho bát, umíš Andulu, tak přinejhorším budeš lítat se zásobami na Sibiři.
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 21:46
jemen
Proč ne, třeba China Air nábíra F/O na 747, ale problém je že požadují nálet min 5000 hod + typovku na 747, tak proč ne. Nebo třeba Delta Air Lines chcou 1200. Poptávka je, ale ne po zobácích s náletem 250 hod...
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 20:10
FSPilot   
A nebo nelhal V té době před pár měsíci ještě nebyla finanční krize na světě, nebo jo?
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 20:30
Cirrus/Pindra
ono možná schopnejch pilotů je nedostatek... a taky je nedostatek je těch pilotů, kteří by lítali zadarmo a měli všechny licence a typovky hotový a nálet aspon 4000h.
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 20:22
kajbo
mas 15 tak radsej dokonci strednu a potom rozmyslaj dalej. Nato je skoro podla mna
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 20:24
Figi
ticho tam !!
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 20:25
Tragédie v JRD
on ma pravdu ... tim spis nema smysl ted resit jakou skolu ... (jsem prehledl tvuj vek, tak nejak jsem prepdokladal ze mas kolem 18) ... za tech 7, 8 let, nez realne tu skolu skoncis, muze byt situace v letectvi naprosto odlisna...
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 20:30
Figi
ja viem ale ja chcem mat vo vsetkom jasno...mna nudi ze som este "maly" a strasne by som chcel byt pilot a tak ma aspon uspokojuje ze si to tak planujem do predu a tesim sa na to ako budem na leteckej skole studovat je na tom nieco zle ??
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 20:35
FSPilot   
Za pár let budeš ještě vzpomínat na to, jak jsi byl "maly" Chtěj být pilot a teď si vyber nějakou školu, která ti trošku ulehčí a pak až nastane vhodný čas si vybírej dál
 

Letecka skola   26. 1. 2009 / 00:16
Fero
Chceš mít ve všem jasno, tak vem situaci. Doděláš VŠ - obor dopravní pilot. Zrovna žádné aerolinky nebudou dělat nábor nových pilotů... Co budeš dělat v praxi? Skončíš na pracáku? Budeš bez práce??? Ještě s ohledem na to, že na pilota žádnou výšku nepotřebuješ, tak lidi, kteří si dělají normálně kurzy při aeroklubech nebo leteckých školách, tak jsou na tom úplně stejně a mají při tom práci a příjmy... Já jsem to udělal tak, vystudoval jsem gympl, jsem na výšce, pak půjdu pracovat, až budou peníze tak si zkusím udělat licence a budu zkoušet štěstí.... Pokud se do cockpitu někdo dostane v 40 nebo 45 a ne v 25, nic mu podle mě neuteče.... Toto je má cesta a můj názor, že vysoká škola v oboru letectví má spíš výhody než nevýhody, ale zvaž si to jak chceš.
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 19:32
Figi
jj viem o Zilinskej univerzite, ale Cesko ma laka viac
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 19:33
Flora   
Ale jo, i VUT v Brně dělá piloty:

http://www.fme.vutbr.cz/studium/ch_obor.html?lang=0&obor=B2330
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 19:43
FSPilot   
Aha, díky za info
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 19:47
Lowmick   
Tssssss, si myslis ze tam chodim na chemicarnu nebo co? Ted jsi urazil...
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 20:11
FSPilot   
No sory, nemám přehled ve VŠ A co já vím kde a co studuješ No teď už to vím, ale předtím jsem nevěděl, resp. pokud jsme se o tom už dříve bavili, tak jsem zapoměl
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 20:13
MiG-21MFN
nicméně nezapomínejme, že jediní opravdu dobře vyškolení piloti pocházejí z FD ČVUT aspoň tak mi to bylo prezentováno jako sebevědomí jim opravdu nechybí
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 20:16
Lowmick   
Me to bylo zase prezentovano tak, ze nejlip vyskoleni piloti pochazeji z univerzity obrany
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 20:19
FSPilot   
A v praxi je to tak, že je to všechno stejná pakáž!
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 20:23
Tragédie v JRD
me zas bylo prezentovano, ze nejlepsi elektrikari odchazi z NASI skoly .)
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 20:25
Toomitsch
Zunus budiz prikladem
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 20:26
Lowmick   
No vzdyt to je prave ta osoba od ktery to vim
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 20:39
MiG-21MFN
no tak je to špička, kor zunus ale je fakt, že ti kluci jsou blázni. když maj ze zkoušky B, tak jdou na opravku, aby měli A já jedu na Ečka a nikterak mě to žíly nerve
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 20:42
Lowmick   
Jo to nevim jak to tam maj... U nas ted dva piloti z Rohlíku zacali litat civilni papiry a rikali ze to tam je dost jednoduchy, takze to s tema Ackama asi tak bude.
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 20:52
MiG-21MFN
mě zase každej řiká, jak je to tam těžký asi jsou to talenti. táta je tam teď učí. třeba vypsat letovej plán a moc jim to nešlo
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 23:30
zuNus   
tak tak
 

Letecka skola   26. 1. 2009 / 08:01
Zaremba   
Občas mi přijde, že nejlépe vyškolení piloti pochází z Periskopu. Vždyť jsou tu kousci, co vědí všechno
 

Letecka skola   25. 1. 2009 / 23:00
artin
Skus CVUT PRAHA pripadne Brno, myslim ze by si bol spokojny. O pracu sa moc neobavaj nikto poriadne nevie co bude zajtra ..nie to este kym skoncis skolu a vycvik. je pravda ze pilotov je malo...no nie v SR tu ich je prebytok takze za pracou musis odist niekam inam do sveta. Ak si pozries stranky roznych leteckych spolocnosti, kazda hlada pilotov, otazne su vsak poziadavky...ale ak prehladas celu europu tak myslim ze urcite nieco najdes A ak nie ..tak sup do Azie
Hlavne odvahu a vela financnych prostriedkov vela stastia
 

Letecka skola   26. 1. 2009 / 08:14
orlík
Když to tady tak čtu, tak vidím nejlepší řešení, jak létat - soukromě. Své peníze si člověk utratí jak chce, kdy chce a za jaký éro chce. A za milion se toho dá nalítat!
 

Letecka skola   26. 1. 2009 / 09:15
pilot_master   
A co Oxford ?
 

Letecka skola   26. 1. 2009 / 14:58
Figi
to je moc daleko
 

Letecka skola   26. 1. 2009 / 16:04
XEAR
neni to v Anglii jeste drazsi, nez u nas ?
 

Letecka skola   26. 1. 2009 / 16:14
Figi
je, lebo tam maju uplne ine (vacsie) priemery platov, tak ze to tam je drahsie...
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ