| | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 19:19 | |
| | Nazdar.Prosim Vas kde v Ceskej republike je vysoka skola dopravna-letecka ?? Dik |
| |
|
| | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 19:22 | |
| | ČVUT v Praze,Brno a tuším že i Ostrava ale s Ostravou nejsem si jist |
| |
|
| | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 19:28 | |
| | | |
|
| | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 19:29 | |
| | V Ostravě VŠB, v Praze ČVUT a v Brně (asi) VUT, ale Brnem si nejsem jistý, jestli dělají dorpavní piloty. Spíš myslím, že tam dělají něco s konstrukcí, ne?
Jinak Žilina taky není až tak z ruky |
| |
|
| | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 19:32 | |
| | otazka je, jestli tu dopravku chce kvuli tomu, aby byl pilotem ... ne kazdy tam asi jde kvuli tomu pilotovi (uz jenom proto, ze k tomu, aby byl dopravni pilot, zadnou dopravni vejsku nepotrebuje) |
| |
|
| | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 19:33 | |
| | to mate pravdu, stacil by mi kurz, ale ja by som chcel mat aj vysoku |
| |
|
| | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 19:46 | |
| | to můžeš ale práci jako pilot stejně neseženeš |
| |
|
| | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 19:47 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 19:49 | |
| | pilotu je hodne... letadel (a letu) malo ...
ale to plati ted .. nez realne dodelas skolu, cili za ty 4 roky, muze byt situace na trhu uplne opacna... |
| |
|
| | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 19:52 | |
| | zvlastne lebo ja som sa pred par mesiacmi rozpraval s jednym kapitanom a hovoril ze pilotov je nedostatok |
| |
|
| | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 19:53 | |
| | tak to ti asi lhal) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 19:55 | |
| | on je moj dobry kamarat, tak by mi dufam neklamal |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 19:56 | |
| | Tak je to ten druhy pripad : Nic o tom nevi Pilotu je opravdu velky nadbytek.Spolecnosti si ted muzou hodne vybirat a sance ze dostanes praci kdyz nebudes mit typovku a jen ATPL Frozen je nulova (nebo blizici se nule) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 19:59 | |
| | jj o tej typovke viem, napr. AS uprednostnuje uchazdacov s platnou typovou kvalifikaciou na stroje BXXX |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 20:05 | |
| | a nemyslim si ze o tom nic nevie |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 20:08 | |
| | jo, teď rozhodně práci jako pilot neseženeš. a jestli se položí SE, tak bude hodně velkej nadbytek. v praxi nabíraj piloty tak jednou za 3-4 roky ve větších počtech. v tom mezidobí nic moc. zrovna loni jich nabrali hodně. takže si ještě pár let počkáme. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 20:12 | |
| | reaguju na tebe, ale je to pro vsechny. Kdo rika, ze musi letat v CR??? Jakozto dopravni pilot nema smysl se omezovat pouze na CR, uz z podstaty toho povolani by se mel clovek srovnat s tim, ze doma skoro nebude, takze je jedno kde lita. Anglicky umet musis, takze se vydej do sveta |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 20:17 | |
| | no...ehm... mohl bych poprosit link na nejakou spolecnost ktera vezme pilota s ATPL frozen, CPL+IR, nalet pod 500h bez tipovky a pouze s anglictinou? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 20:22 | |
| | kdyz nad tim tak premyslim (a ctu , tak jako tak nejak idealni reseni na to, jak se dostat k atpl a k spolecnosti, je vybodnout se na skoly, pockat si na obdobi, kdy nejaka spolecnost otevre kadett program ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 20:25 | |
| | Nebo nevybodnout se na skoly, dostat zadarmo ATPL, odlitat si praxi, sehnat si jiny neplaceny litani, delat na timebuildingu, shanet kontakty a cekat stejne jako kdokoliv jiny... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 20:29 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 21:17 | |
| | kdo ti brani nalitat vic a udelat si typovku? tvoje sance se rapidne zvetsuje |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 21:19 | |
| | kéž by to byla taková prdel |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 21:30 | |
| | no to neni, ale takova je realita, kazdopadne jde o to se s tim poprat a snazit se zvysit sve sance. Je zrejme, ze nabidka prevysuje poptavku a tudiz je dobre byt flexibilni a aktivni. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 21:33 | |
| | jasný, to je prdel, místo milionku utratit tři |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 21:34 | |
| | ono flexibilita a aktivita (proaktivita? je fajn vec... ale kdyz se jedna o veci v radu dvou, trech mega, tak si kazdy hodne rozmysli ... .) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 21:36 | |
| | Napis sem nejakou noticku jak byt tak aktivni, abych mel dejme tomu TT 2000, z toho pres 500 na typu v podminkach ktere ted jsou... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 21:28 | |
| | Co to? Kdo mi brani nalitat vic a zaplatit si typovku? Ja snad spatne vidim... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 21:43 | |
| | Hele, třeba tim Flogger chce naznačit, že nás založí |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 21:49 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 21:53 | |
| | no pro tyto případy existují jisté ústavy, říká se jim banky |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 21:56 | |
| | Tak tam di a řekni jim, že potřebuješ prachy na timebuilding, typovku a ATPL. A potom dej vědět jak dlouho se ti smáli |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 23:25 | |
| | ty se do tematu s letecvim vubec nezapojuj |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 26. 1. 2009 / 00:01 | |
| | A to proč? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 26. 1. 2009 / 07:55 | |
| | Protože smích bankovního úředníka nemá s letectvím nic společného a toto je fórum o letectví! No a teď vážně, myslíš, že Lowmickovi (neperspektivní, dvacetiletý, mladý alkoholik bez zázemí) někdo půjčí obolus s vyšší než malou částkou na dolítání hodin a na typovku? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 22:00 | |
| | Jo a to abych si vzal půjčku na to, abych vůbec byl schopen splácet druhou půjčku, nehledě na to, že mě, jakožto člověku s "velkým finančním zázemím" půjčí leda tak kulové Ono je krásné, když člověk slyší, že mu půjčí půl milionu apod., ale v konečném důsledku finančníci vezmou kalkulačku a přes koeficient hnusného xichtu spočítají že z krásného půl milionu můžou půjčit maximálně 300tis s tím, že za 10let dohromady vrátíš 480tis v měsíčních splátkách 2500tis A to se vyplatí Mě v bance dokonce řekli, že mi klidně půjčí 350tis, ale musel bych mít na účtu min. 200 tis, což je fakt super, protože já si určitě budu chtít půjčit, když bych ty peníze měl na účtu No nekupto |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 22:13 | |
| | dost naivni predstava.. banky ti pujci na ledasco ... ale uver v rozsahu nekolika mega.... dost obtizne.... a to i v dobe, kdy zadna "krize" nebyla.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 22:23 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 22:32 | |
| | no .. jedna vec,co pisou v podminkach .... a druha vec je, kolik lidi a s jakymi kvalifikacemi a naletem se jim ozve |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 22:32 | |
| | You are our candidate, if you achieve the following requirements:
more than 500 hours flying experience
EU – Citizenship
a university entrance qualification (Matura, A-levels or equivalent)
Body height: min. 1,65 m, max. 1,95 m
Language: German and English
Glasses or contact lenses: max. +/- 3,0 diopters, no laser
Austrian ATPL (frozen) or JAA Equivalent
Valid CPL/IFR multi-engine Rating |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 22:35 | |
| | no až na tu němčinu by to šlo. a co je A-levels or equivalent? jako nějaký zkoušky,to mi došlo, ale jaký? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 22:37 | |
| | predpokldam, ze proste uzavreny stredoskolsky vzdelani ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 22:47 | |
| | A-Level je anglický ekvivalent matury. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 23:21 | |
| | to je len toto? a bere sa tam v uvahu ci si zmaturoval na 1 alebo na 4? alebo proste ak mas maturu tak je to ok? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 23:38 | |
| | never tolik rodicum, ze na znamkach na maturitnim vysvedceni zalezi cely tvuj zivot pokud vynecham dalsi studium, kde to nejakou roli hrat muze, tak na maturitni vysvedceni neni nikdo nejak extremne zvedavej ... defakto se rozlisuje jen mezi mas/nemas. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 26. 1. 2009 / 00:04 | |
| | V dnešní době je škol, které zajímají známky na maturitním vysvědčením menšina, takže to víceméně nehraje roli už ani tam |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 23:46 | |
| | LUXAIR
Copilot (m/f)
Contract type
Permanent contract
Reference
LUX GR00223
Location
Luxembourg Airport
luxair.gif
The ideal candidate should have:
1. EU/EFTA national
2. Arranged military obligations
3. No criminal records (certified by competent authority and by candidate)
4. No drugs, alcohol and driving problems history (certified by candidate)
5. Secondary school diploma qualifying for entry of university or equivalent (to be certified by Luxembourg Ministry of Education) (“copie conforme”)
6. European/JAA ATPL licence (or CPL/IFR with frozen ATPL) and a class 1 medical
7. 100 hours as Pilot-in-command
8. Completed MCC course
9. At least Level 4 in English (according to JAR-FCL 2.010)
10. Swimming certificate or be able to demonstrate/certify corresponding swimming skills
11. Height between 157 and 193 cm |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 26. 1. 2009 / 00:14 | |
| | Hm, tohle nevypadá špatně... to je jak u ČSA, a tam to je ten háček v tom, že prostě občas berou a pak 3 další roky zase ne. A tady to bude asi podobně.
Tohle tady nemá cenu řešit. Jen si myslim, že by nebylo od věci říct těm mladejm klukum, který maj podobnej sen, kde jsou všude háčky a že jich je kurva dost.
Ono, já šel na školu a věděl úplný kulový co se jak má, z metodiky výcviku jsme byli vypleskaný jak dělo, páč do doby než jsme konečně zjistili co všechno musíme mít a kolik to vše bude stát, sme nevěděli vůbec nic.
Bejt teď v pozici před maturitou jako před 4 roky, tak buď zůstanu na vojenskym pilotovi (což ale asi každej nemůže že jo) nebo bych šel na nějakou techniku, nebo jinou školu, najdu si práci a spolu se zaměstnáním bych se k tomu "v klidu" dopracoval. Bez stresu, bez extrémních půjček a beze strachu, že po škole nebudu schopnej splácet 25tisíc měsíčně,abych to nesplácel 10 let... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 26. 1. 2009 / 01:40 | |
| | nj rozumim ti a je mi to jasný :/ je fakt potreba to na zacatku hodne dobre rozmyslet. Kazdopadne znas to, kdyz se chce, vsechno de Treba se da zacit postupne, letat na mensich erech pro nejakou malou prepravni spolecnost, neco si nalitas a vydelas par penez, ziskas zkusenosti. Je fakt, ze malokdo si na zacatku uvedomi vsechna uskali. Tak drzim palce at ti to lita |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 26. 1. 2009 / 09:08 | |
| | jenže malý přepravní společnosti maj stejný požadavky jako velký společnosti a plat je mnohem menší. abys mohl vozit blbou poštu ve 410 tak musíš mít CPL/IFR. a nevyděláš za to ani pár peněz. je to spíš pro zábavu |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 26. 1. 2009 / 15:29 | |
| | Premyslim na co je v oboru profesionalni pilot potreba "swimming certificate" nebo dokazani zdatnosti v plavani. To ze by byl dalsi pripad jako na Hudsonu? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 26. 1. 2009 / 15:34 | |
| | já mám diplom s mořskou želvou a dvě zlatý medaile za plavání když mi bylo 6, vyhrál jsem školní přebor |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 26. 1. 2009 / 15:48 | |
| | ja mam diplom s delfínom |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 26. 1. 2009 / 16:13 | |
| | jo já vlastně taky želvu jsme asi dostávali když jsme byli ve školce já si to už nepamatuju |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 26. 1. 2009 / 19:43 | |
| | ja tam mel namalovany kladivo. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 26. 1. 2009 / 19:47 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 26. 1. 2009 / 15:42 | |
| | Plavání patří do základního vzdělání. Bohužel se jeho znalost na školních vysvědčení nepotvrzuje A i dnes se najdou jedinci co plavat neumí. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 26. 1. 2009 / 16:01 | |
| | To slysim poprve, zajimave. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 26. 1. 2009 / 07:51 | |
| | No ono s tIpovkou si o tebe ruce nepřetrhnou
Ale Ty se nemáš čeho bát, umíš Andulu, tak přinejhorším budeš lítat se zásobami na Sibiři. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 21:46 | |
| | Proč ne, třeba China Air nábíra F/O na 747, ale problém je že požadují nálet min 5000 hod + typovku na 747, tak proč ne. Nebo třeba Delta Air Lines chcou 1200. Poptávka je, ale ne po zobácích s náletem 250 hod... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 20:10 | |
| | A nebo nelhal V té době před pár měsíci ještě nebyla finanční krize na světě, nebo jo? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 20:30 | |
| | ono možná schopnejch pilotů je nedostatek... a taky je nedostatek je těch pilotů, kteří by lítali zadarmo a měli všechny licence a typovky hotový a nálet aspon 4000h. |
| |
|
| | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 20:22 | |
| | mas 15 tak radsej dokonci strednu a potom rozmyslaj dalej. Nato je skoro podla mna |
| |
|
| | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 20:24 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 20:25 | |
| | on ma pravdu ... tim spis nema smysl ted resit jakou skolu ... (jsem prehledl tvuj vek, tak nejak jsem prepdokladal ze mas kolem 18) ... za tech 7, 8 let, nez realne tu skolu skoncis, muze byt situace v letectvi naprosto odlisna... |
| |
|
| | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 20:30 | |
| | ja viem ale ja chcem mat vo vsetkom jasno...mna nudi ze som este "maly" a strasne by som chcel byt pilot a tak ma aspon uspokojuje ze si to tak planujem do predu a tesim sa na to ako budem na leteckej skole studovat je na tom nieco zle ?? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 20:35 | |
| | Za pár let budeš ještě vzpomínat na to, jak jsi byl "maly" Chtěj být pilot a teď si vyber nějakou školu, která ti trošku ulehčí a pak až nastane vhodný čas si vybírej dál |
| |
|
| | | | | | | | | | | Letecka skola 26. 1. 2009 / 00:16 | |
| | Chceš mít ve všem jasno, tak vem situaci. Doděláš VŠ - obor dopravní pilot. Zrovna žádné aerolinky nebudou dělat nábor nových pilotů... Co budeš dělat v praxi? Skončíš na pracáku? Budeš bez práce??? Ještě s ohledem na to, že na pilota žádnou výšku nepotřebuješ, tak lidi, kteří si dělají normálně kurzy při aeroklubech nebo leteckých školách, tak jsou na tom úplně stejně a mají při tom práci a příjmy... Já jsem to udělal tak, vystudoval jsem gympl, jsem na výšce, pak půjdu pracovat, až budou peníze tak si zkusím udělat licence a budu zkoušet štěstí.... Pokud se do cockpitu někdo dostane v 40 nebo 45 a ne v 25, nic mu podle mě neuteče.... Toto je má cesta a můj názor, že vysoká škola v oboru letectví má spíš výhody než nevýhody, ale zvaž si to jak chceš. |
| |
|
| | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 19:32 | |
| | jj viem o Zilinskej univerzite, ale Cesko ma laka viac |
| |
|
| | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 19:33 | |
| | | |
|
| | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 19:43 | |
| | Aha, díky za info |
| |
|
| | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 19:47 | |
| | Tssssss, si myslis ze tam chodim na chemicarnu nebo co? Ted jsi urazil... |
| |
|
| | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 20:11 | |
| | No sory, nemám přehled ve VŠ A co já vím kde a co studuješ No teď už to vím, ale předtím jsem nevěděl, resp. pokud jsme se o tom už dříve bavili, tak jsem zapoměl |
| |
|
| | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 20:13 | |
| | nicméně nezapomínejme, že jediní opravdu dobře vyškolení piloti pocházejí z FD ČVUT aspoň tak mi to bylo prezentováno jako sebevědomí jim opravdu nechybí |
| |
|
| | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 20:16 | |
| | Me to bylo zase prezentovano tak, ze nejlip vyskoleni piloti pochazeji z univerzity obrany |
| |
|
| | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 20:19 | |
| | A v praxi je to tak, že je to všechno stejná pakáž! |
| |
|
| | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 20:23 | |
| | me zas bylo prezentovano, ze nejlepsi elektrikari odchazi z NASI skoly .) |
| |
|
| | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 20:25 | |
| | Zunus budiz prikladem |
| |
|
| | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 20:26 | |
| | No vzdyt to je prave ta osoba od ktery to vim |
| |
|
| | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 20:39 | |
| | no tak je to špička, kor zunus ale je fakt, že ti kluci jsou blázni. když maj ze zkoušky B, tak jdou na opravku, aby měli A já jedu na Ečka a nikterak mě to žíly nerve |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 20:42 | |
| | Jo to nevim jak to tam maj... U nas ted dva piloti z Rohlíku zacali litat civilni papiry a rikali ze to tam je dost jednoduchy, takze to s tema Ackama asi tak bude. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 20:52 | |
| | mě zase každej řiká, jak je to tam těžký asi jsou to talenti. táta je tam teď učí. třeba vypsat letovej plán a moc jim to nešlo |
| |
|
| | | | | | | | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 23:30 | |
| | tak tak |
| |
|
| | | | | | | | | Letecka skola 26. 1. 2009 / 08:01 | |
| | Občas mi přijde, že nejlépe vyškolení piloti pochází z Periskopu. Vždyť jsou tu kousci, co vědí všechno |
| |
|
| | | Letecka skola 25. 1. 2009 / 23:00 | |
| | Skus CVUT PRAHA pripadne Brno, myslim ze by si bol spokojny. O pracu sa moc neobavaj nikto poriadne nevie co bude zajtra ..nie to este kym skoncis skolu a vycvik. je pravda ze pilotov je malo...no nie v SR tu ich je prebytok takze za pracou musis odist niekam inam do sveta. Ak si pozries stranky roznych leteckych spolocnosti, kazda hlada pilotov, otazne su vsak poziadavky...ale ak prehladas celu europu tak myslim ze urcite nieco najdes A ak nie ..tak sup do Azie
Hlavne odvahu a vela financnych prostriedkov vela stastia |
| |
|
| | | Letecka skola 26. 1. 2009 / 08:14 | |
| | Když to tady tak čtu, tak vidím nejlepší řešení, jak létat - soukromě. Své peníze si člověk utratí jak chce, kdy chce a za jaký éro chce. A za milion se toho dá nalítat! |
| |
|
| | | Letecka skola 26. 1. 2009 / 09:15 | |
| | A co Oxford ? |
| |
|
| | | | Letecka skola 26. 1. 2009 / 14:58 | |
| | to je moc daleko |
| |
|
| | | | Letecka skola 26. 1. 2009 / 16:04 | |
| | neni to v Anglii jeste drazsi, nez u nas ? |
| |
|
| | | | | Letecka skola 26. 1. 2009 / 16:14 | |
| | je, lebo tam maju uplne ine (vacsie) priemery platov, tak ze to tam je drahsie... |
| |
|
|