| | | Z 526 F 20. 1. 2009 / 10:43 | |
| | | |
|
| | | Z 526 F 20. 1. 2009 / 11:12 | |
| | Hadam ze od tveho posledniho dotazu pred mesicem a pul se nic nezmenilo. |
| |
|
| | | | Z 526 F 20. 1. 2009 / 11:29 | |
| | Nebolo to dávnejšie? Inak ja osobne (a myslím že aj mnoho ďaľších) by som si to rád aj kúpil, nemuselo by to byť free. A nevieš prosím Ťa ako to vypadá s 142-kou, ktorú tiež začal robiť? |
| |
|
| | | | | Z 526 F 20. 1. 2009 / 11:32 | |
| | Teraz som to skontroloval, je to už skoro rok a nie jeden a pol mesiaca. . Ale Ďakujem, že si sa ozval. |
| |
|
| | | | | | Z 526 F 20. 1. 2009 / 11:39 | |
| | | |
|
| | | | | | | Z 526 F 20. 1. 2009 / 11:48 | |
| | Tak sorry. Ten príspevok s obrázkami tak starý bol. Na tento som "pozabudol" |
| |
|
| | | Z 526 F 20. 1. 2009 / 14:32 | |
| | NO tak tomuto stroju ja joo za toto by som si aj zaplatil .... a ked je uz spraveny v g maxe thak uz je jednoduche z neho spravit kratusa ten je ties nadherny a 726 je z 526F este jednoduhsie spravit staci posadit ujka dopredu dat hlavne pristroje dopredu silnejsi motor a je to |
| |
|
| | | | Z 526 F 20. 1. 2009 / 18:15 | |
| | 726 z 526? este si zabudol , skratit kridla , zarovnat konce , primontovat akro pravitka , zmensit vzopatie kridiel , smerovku z "vlniteho" , vyskovku zarovnat konce a vyrobit na nej protiplochy |
| |
|
| | | | | Z 526 F 20. 1. 2009 / 19:15 | |
| | ...a naopak ten motor, nebavíme-li se o verzi 726K, ježto byla vyrobená jen ve dvou kusech, je stejný jako u 526 |
| |
|
| | | | | | Z 526 F 20. 1. 2009 / 20:01 | |
| | aha som si myslem ze je iny no som mudrejsi |
| |
|
| | | | | | | Z 526 F 20. 1. 2009 / 20:10 | |
| | Jo, je to normální M-137A s vrtulí V-503A, někdy to ale lidi plete tím, že některé (všechny? nevím...) 726ky měly u vstupu vzduchu k hlavám ještě jeden takovej malej vstup, který byl k tepelnému výměníku, jako má Z-142. Takže to zvenku vypadá jinak než kapotáž motoru 526ky
Pak ještě lidi hodně mate to, že jediná 726ka v ČR, Holešovský OK-DRC, je verze K s pohonnou jednotkou ze 142ky, tedy M-337/V-500. ´
Daleko bližší si je třeba Z-326M a Z-526M, tam je podstatný rozdíl jen ve dřevěné vrtuli u 326 a tím, že ten ujo sedí vepředu |
| |
|
| | | | | Z 526 F 20. 1. 2009 / 20:01 | |
| | no to je pravda ale furd sa to odvija a podoba |
| |
|
|