| | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 13:39 | |
| | | |
|
| | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 16:58 | |
| | Tak byl bych radši kdyby to koupil Travel... |
| |
|
| | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 17:10 | |
| | A proč ne Aeroflot...?Už si s ním někdy letěl?Já nedávno povícero, letadla nová, čistá, servis bombastický..jo není všechno ruské špatné, možna by jsi čuměl jak to vypadá ted v Rusku....ne jenom v Moskvě, ale i za Uralem začíná být vidět obrovský pokrok. |
| |
|
| | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 17:14 | |
| | no nevim .. s hodnocenim aeroflotu souhlasim, s nima byl let velmi prijemny..
... ale s ti mpokrokem v moskve.. ja nevim ... pravda, nebyl jsem tam pred dvacetilety, tak nemam s cim porovnat... ale jiste spozdeni tam je..
ps: s tim aeroflotem je to tezky.. je to ruska firma, takze predsudky jsou atd... ja bych asi taky zrovna z aeroflotu neskakal nadsenim, nicmene.. je to byznys .. tak si zvykejme ... sazim na vitezstvi aeroflotu. |
| |
|
| | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 17:26 | |
| | tak samozřejmě je tam východní a komunististická mentalita minulosti strašně znát, ale před pěti lety, co sem tam byl poprvé a ted je to strašný skok..no a averze vůči Rusku je samozřejmá, ale Aeroflot má chut nakupovat, je to obr, potřebuje firmu v EU, aby mohl těžit z výhod v rámci unie..no přiznejme si, že Travel ač z půlky na Islandu nemá takové pozice a možnosti jako východní medvěd..apropo myslím si, že orintace na východní trhy je pro ČSA už dávno ve strategii obchodu ne?Takže nechtěl bych se moc mýlit, ale myslím, že pokud bude Rus chtít, tak všechny nabídky ostatních hrvě přečísluje. |
| |
|
| | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 17:36 | |
| | Byl jsi v Rusku jako turista, nebo pracovně? |
| |
|
| | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 17:46 | |
| | já jsem se byl jen tak podívat / okouknout také možnosti v rámci svého podnikání- stavební průmysl/, skoromanželka pracovně / dělá pro jednu ruskou banku v ČR překladatelku, a také průvodkyni turistům na vedlejšák/ |
| |
|
| | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 18:00 | |
| | Já jsem v posledních dvou letech měl tu čest některé země poznat pracovně, zatímco dřív jenom jako turista, nebo na skok. Je v tom ohromný rozdíl, a musel jsem si na leccos poupravit názor.
Speciálně Rusko je po téhle stránce děs. Jsem si vědom, že v zemi sílících rusofilních nálad si udělám zle (nemluvím teď o tobě, ale všeobecně), ale opravdu platí stará poučka, že jeden obyčejný Rus je člověk, který za tebe dá život. Dva obyčejní Rusové za tebe taky dají život. Jak jich je ale víc, anebo jsou v uniformě, ve funkci, v úřadě, cítí moc či peníze na své straně, tak je s nima neskutečně těžká spolupráce a nelze čekat jednoduché, přímé jednání bez komplikací (mnohé problémy přijdou dokonce až ex-post).
Názorným příkladem je, že po příletu kamkoliv do Ruska se posádky handlingový agent (tzn. obyčejný Rus) ujme jako vlastních dětí a dělá servis, o kterém se může zdát, je vždy při ruce, ochotně pomáhá, jeho činnost překročí jeho povinnosti a hranici letiště, pomáhá a stará se i při pobytu a tak.
Pak se ale zákonitě narazí na úředníky, celníky, pasováky, bohužel třeba i řízení letového provozu nebo přijedou jednou cisternou tři plniči (tedy už skupina) a začíná strašně bolestivý, zdlouhavý a nepochopitelný proces.
A ČSA nekoupí jeden obyčejný Rus. Ani dva obyčejní Rusové
Nebudu rád, prodá-li se to Rusům. Bohužel ani nebudu rád, když se to prodá TVS, je to v dnešní situaci moc velké sousto a mám obavy, že by to mohlo stáhnout pod hladinu obě firmy
|
| |
|
| | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 18:04 | |
| | Trefils hřebíček na hlavičku, pokud jde o popis ruské mentality řadových lidí a lidí s pravomocemi. Jen bych dodal, že vzhledem k patrně vrozené (nebo společností vyvolané) řevnivosti a hádavosti bývá problém i pro Rusy samotné problém domluvit se se svými soukmenovci navzájem, což je patrně důvod, proč země s poměrně velkým potenciálem je už delší dobu tam, kde je. |
| |
|
| | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 18:12 | |
| | 100% souhlas s celym textom |
| |
|
| | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 18:12 | |
| | ale v tomto hodnocením s tebou zcela souhlasím...je to zcela pravda pokud je jich grupa a pokud jsou organizováni v organizaci či v tlupě, tak tam prostě funguje systém davu a korupce, klasický ruský jedinec - ten obyčejný Rus je schopen hostu z ničeho přinést k nohám maximum.... je to ten jejich slogan "nás mnogo".Já ten možný prodej hodnotil z pozice možnosti jak obchodní tzn. kapitálu a také možnosti rozvoje sítě linek jak na západ i na východ a tam mi prostě osobně lépe vychází Aeroflot. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 18:23 | |
| | Rozvoj linek už bohužel Aeroflot nastínil - posílení flotily vrtulových letounů a jetů v kategorii do 100PAX, a vytvořit z Prahy hub pro nasávání cestujících pro dálkové linky hlavně na východ. Takže se ČSA dostane do role, v jaké jsou třeba v USA firmy, zajišťující "feeding" PAX do hubů, jako třeba ASA pro Deltu. To je něco, co mě mrzí... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 18:38 | |
| | nechme stranou jaký rozvoj by byl ten, který by se nám líbil...je možnost že právě ten, který jsi popsal je zrovna to pravé, to co firmu právě zachrání a udrží nad hladinou.Ono je taky možnost, že se ještě rozhoupe Air France/KLM a bude vlastníkem - to jejich předkupní právo ještě platí?.No nechme to na vyšší hlavy pomazané, stejně si kapsy namastí tak jako tak .No a já se na palubě domluvím nějak vždy bud anglicky nebo rusky... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 19:23 | |
| | To byla právě že reakce na to, jak jsi psal, že ti vychází Aeroflot jako lepší pro rozvoj linek na východ i západ. Oni s tím právěže moc nepočítají, spíš jen feeding na regionálních tratích, to jsem chtěl hlavně říct. Navíc to vypadá, že jim jde o to samé, jako TVS, když před naším vstupem do EU měl Visig (španělská pobočka), a to přístup do EU
Tady se dají najít zajímavé informace:
http://www.lidovky.cz/vime-ze-nejsme-moc-oblibeni-dd3-/ln_rozhovory.asp?c=A090119_093007_ln_rozhovory_val
http://m.ihned.cz/c4-10065240-32847920-700000_hndetail-stat-ma-sice-nad-aeroflotem-kontrolu
Jednoduchý výcuc pro ty, co to nechtějí celé číst:
Aeroflot chce z ČSA udělat regionálního dopravce pro střední Evropu
Chce získat přístup do EU
Chce využít participace ČSA na Open Sky
Netvrdím, že by ČSA samo přežilo, spíš si myslím, že ne, ale rozhodně se vstupem Aeroflotu nebude konat nějaké posílení a rozšíření linek (středních a dlouhých). Což by se pravděpodobně nekonalo s nikým, ale taky ne s ním, jak se leckde na netu dočítám... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 19:30 | |
| | ...radeji bych spekulativne LUFTHANSU, pro kterou by CSA feedovalo z vychodu, nez pro AEROFLOT naopak.Bohuzel LUFTHANSA CSA nepotrebuje..(koupila Austrian).Frantici uz se jednou nepochlapili).Blby priklad za vsechny - pres soucasne potize si myslim, ze VW byla a je pro Skodovku v MB ta nejlepsi volba.Nechci ani spekulovat co by bylo, kdyby to tenkrat koupila LADA......))) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 19:58 | |
| | Lufthansa to řekla už dávno, že ČSA nepotřebuje, takže se nic čekat nedalo.A u Škodovky byli němci ta nejlepší volba, avšak si myslím, že pokud VW poteče do bot, tak se zbaví nejdřív svých dcer, pochybuji, že je bude držet na úkor matky v Německu.Ale to sem nepatří.Ekonomika je jen cyklická ne? Vzrůst a pak pád..atd. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 20:51 | |
| | no nevim .. na co by byla lufthanse csa na feedovani z vychodu, kdyz feeding z vychodu si muze lufthansa zajistit sama, a rovnou do svych hubu? to spis uz chapu snahu aeroflotu .... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 20:55 | |
| | ...Tragede, ty jsi fakt traged.To bylo mysleno obrazne,ne doslova,nicmene me nic chytrejsiho nenapadlo.I kdyz ted mam zrovna nemecke sefy a dost mi lezou krkem.A to, ze nemaji absolutne smysl pro humor je to nejmensi,co mi na nich vadi)) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 20:06 | |
| | Však právě, ČSA je už tak malý dopravce a poptávka po dalekých letech u nás zas taková není ne?.Takže at už to zprivatizuje kdokoli, stejně vezme výhody / ty jsou zjevně velmi lákavé a žádané pro Aeroflot/ a maximálně posílí destinace po Evropě, aby nakrmil své vlastní značkové dálkovky.U Aeroflotu je ještě tedy dle jejich slov možné převedení nějakých linek z Ruska do Evropy ve prospěch právě ČSA a to by ukazovalo na bázi někde v Rusku. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 20:12 | |
| | Sedím někde v Záhřebu a hodlám letět do Jižní Ameriky.
Mohu letět do Franfurtu a pak do Ria.
Nebo mohu letět ČSAeroFlotem do Prahy, ČSAeroFlotem z Prahy do Mosky a pak AeroFlotem do Ria. Dává to smysl? Nedává.
Smysl to dává pokud té "Evropě" poskytnou spoje z Prahy.
Moje selská logika.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 20:18 | |
| | Smysl jedině pokud bude supr cena. Ale dyt to Rusáci řekli, spoje na dálky východně. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 20:33 | |
| | Ale oni nemysleli Jizni Ameriku))!Tam bych taky rad letel,oni mysleli,ze budes chtit letet Vladivostok, Ulanbatar, Peking, Tokio, Hanoj a podobne.......tam se mi zrovna nechce.A nemyslim si - treba se pletu, ze jsou tady miliony lidi,kteri se tesi na prestup na Seretemetjevu.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 20:37 | |
| | pěkné to letiště, hlavně starý terminál. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 20:53 | |
| | fuj (stary terminal).... ale treba ten novy stoji za to |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 20:58 | |
| | jo na novým je malý výskyt bab děžurnajych, či jak se to stvoření nazývá |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 21:01 | |
| | děžurny by mi nevadily.. me vadilo, ze je tam malo mista, smrad, bordel, zadny misto kam si sednout ......
pak mi vadilo, ze je to jediny letiste, kde me nutili se zout .. absence prakticky jakehokoliinformacniho systemu (jen obrazovky u "vychodu", u naseho vychodu nefungovala, odjizdely odtamtud behem docela kratke chvile autobusy k asi 3 ruznym letum ... nidke nebylo napsano k jakym... no proste bordel). |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 21:06 | |
| | no nevím k čemu by tam byly ty informační tabule,já zahlédl sotva dvě a ještě ukazovaly nesmysly, typ hodiny pragotron jsou velmi mladší a dokonalejší zařízení oproti tomu co tam bylo/je...No ono je pravdou, že to letiště je hlavně určeno na domácí lety, opak však je realita |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 21:08 | |
| | se divíš tomu smradu, když se tam každej zuje? |
| |
|
| | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 19:11 | |
| | ještě k tomuto tématu mám jeden osobní poznatek.To jejich osobité jednání,které funguje u ruského etnika tzv. v tlupě je možné částečně eliminovat, když protistrana zná jejich rodný jazyk.Ono se to pak trošku poddá, pokud zjistí, že s nima umí ten západák kecat nejenom v angličtině a umí si dupnout a zanadávat rusky...celník měl problém s mým vízem, anglicky to na něj neplatilo, ale děvočka gavarit pa rusky a hned to šlo... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 19:28 | |
| | Trošku to pomůže, to je pravda, ale na výsledku to není moc vidět. Uvedu zase osobní zkušenost. Vnukovo, čekáme spolu s deseti dalšími letadly na povolení spouštění. ATC neodpovídá. Maximálně řekne "all stations stop transmission", důvod čekání neřekne. Tak to skusíme rusky "Skajtrevl děvjaťsjemnáctyj, razrešítě zapusk dvigatěli" - "Děvjaťsjemnáctyj, nádo ždať" - "I pačemu nádo ždať?" - načež následuje vysvětlení, že je to kvůli blablabla. Ale na faktu, že čekáme jako ostatní, to nic nezmění.
Nebo s pasovákama totéž - ano, alespoň nám oznámí, proč už tři hodiny čekáme na udělení posádkového víza (daný úředník tu prostě není, ač tu měl být), ale nezmění to nic na tom, že ještě další dvě hodiny čekáme... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 20:09 | |
| | no je to jako všude o lidech..třeba ve Španělsku zase mají maňánu. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 22:31 | |
| | Teď třeba zkousávám taloše a moc to nejde. Respektive na severu ještě jo, ale tady dole.... Faktem je, že vždycky, když papám ty jejich špagety a picy, tak jim to všechno odpustim. Tohle fakt uměj |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 22:40 | |
| | no jo, zlatý střed je zlatý střed Evropy a taky copak o to - ital v zimě tančí a v létě je horko a tak nic nedělá ne? |
| |
|
| | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 22:42 | |
| | Nechapu jak to souvisi s tim jestli ses tam pracovne nebo jako turista
Z tveho nastinu to pusobi, za at tak nebo tak, porad to vnimas jenom jako vnejsi pozorovatel... tedy trochu nestastne |
| |
|
| | | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 20. 1. 2009 / 05:37 | |
| | Protože jako turistovi se mi líbilo skoro všude a na skoro všechno jsem měl pozitivní pohled. Druhý extrém je, když někde žiješ a tu společnost vlastně spoluvytváříš, to taky není zcela objektivní pohled.
Když někde jseš sice jako dočasný či krátkodobý návštěvník, ale zároveň už jdeš ve vzájemné komunikaci a spolupráci víc do hloubky, tedy pracovně, tak poznáváš, jaké celé to je a bude při jakémkoliv jiném pracovním kontaktu. Tedy třeba, až si tě koupí
Proto mi to přijde jako podstatný rozdíl |
| |
|
| | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 17:38 | |
| | Byl bych rad, kdyby tady penize neznamenali vsechno.....prodej blbe fungujici statni firmy jine statni firme ze zeme, kde zitra jiz znamena vcera (podrobnosti netreba dodavat).....????Kdyz odsud rusove nedobrovolne odesli jako vojaci, sebevedome vyhlasovali, ze se jednou vrati a CR ze sfery sveho vlivu jen tak nepusti.Takze co nezmohli vojaci, to zaridi penize.Dik, nechci.... |
| |
|
| | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 17:55 | |
| | No nejsem žádný zastánce bývalých bratrů, ale myslím, že je jedno odkad ty prachy půjdou.Západ,nebo východ.A jestli někdo nechce brát jako realitu nynější i budoucí možnosti právě východu, tak si myslím je trochu mimo mísu.Nad Čínou ještě v minulosti taky mnozí ohrnovali nos a ted...tím nezlehčuji další věci lidská práva, ekologii apod, které tam prostě na civilizované úrovni nejsou.je také docela možné, že aeroflot nedostane nějakou možnou náhodou bezpečnostní doporučení a bude hotovo.No a Rusko už země zítřků fakt bratru 15 není... |
| |
|
| | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 17:49 | |
| | No, asi bude ještě dlouho trvat než překonáme předsudky okolo původu firem/zboží.
Už několik let prarodičům vysvětluju například že je úplně jedno jakou značku elektroniky si koupěj, protože to stejně dělá ten samej dělník v tý samý továrně, ale oni ne, pořád si jdou po svém "to je polskej nábytek - to bude šunt", "to je ruská firma - ti nám to tu zprasej, ještě aby letušky nebyly rusky" (takových myšlenkových pochodů jsou opravdu lidé schopni, sám jsem to slyšel!).
Těžko pak vysvětlovat globalizaci, kdy je stejně půlka manažerů aeroflotu kdoví odkud jen ne z ruska...
Nicméně, ať ČSA koupí kdo chce, hlavně aby to fungovalo. Bylo by smutný vidět pád jedný z nejstarších leteckých společností na světě. |
| |
|
| | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 18:13 | |
| | No toho se nejvíc bojim, že to někdo koupí, vyluxuje, zmačká, zahodí... |
| |
|
| | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 18:20 | |
| | úprimne sa priznavam že absolutne nepoznam štrukturu vedenia Aeroflotu, ale bol by to pre mňa skutočne šok keby som sa dozvedel že Rusi nechali šéfovať v Aeroflote cudzincov
(pod slovom šefovať mám na mysli rozhodovať o všetkonm a mať posledné slovo ...) |
| |
|
| | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 18:24 | |
| | No, mám pocit (ničím nepodložený), že zjistit kdo rozhoduje v jakýkoliv ruský firmě může být poměrně nebezpečný úkol... Co kdyby se někdo fakt domáknul pravdy? |
| |
|
| | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 18:25 | |
| | každý pocit je niečim podložený |
| |
|
| | | | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 18:59 | |
| | Já to tam napsal aby se pak někdo nedovolával "jak to víš, byls tam někdy?" a on stejně někdo rejpne |
| |
|
| | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 18:26 | |
| | no to je fakt, to by asi mentalitě neodpovídalo. |
| |
|
| | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 20:21 | |
| | Aeroflot? Na jednu stranu proč ne. Ale na druhou stranu se opět k nám chcou cpát a takticky využívat LKPR. No zas podle toho co tím takticky myslí.
Takže radši ať to koupí Travel. |
| |
|
| | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 20:25 | |
| | Jakože by udělali z LKPR základnu taktického letectva ruských ozbrojených sil létali by tu s A320 s raketami v podvěsu jo? |
| |
|
| | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 20:26 | |
| | Kdyz muze A320 operovat jako ponorka... |
| |
|
| | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 20:29 | |
| | no jo víceúčelový bojový prostředek |
| |
|
| | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 20:29 | |
| | Neber za slovíčka. Dneska sem se čuměl na zprávy no a tam to říkali. Ale asi to nemysleli jako základnu taktického letectva, ale asi něco kolem logistiky a importu-exportu. Hold neměli to říkat. Za to já nemůžu vtipálku |
| |
|
| | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 20:31 | |
| | no jestli to bylo na Nově, tak to asi bude pravda. |
| |
|
| | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 20:33 | |
| | no a pak co na tom, bude radar, tak na to NATO dohlídne. |
| |
|
| | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 20. 1. 2009 / 16:54 | |
| | těsně vedle...na Primě |
| |
|
| | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 18:58 | |
| | Myslím si že Aeroflot má velkou šanci pokud se do toho nevloží politika.
A něco mi říká že to nemusí být špatně.
Za tou společností bude hodně peněz a pozice Prahy ji může motivovat k tomu aby z Ruzyně vybudovali velké letiště obsluhující celou (střední a západní) Evropu s návazností na východ (což je ostatně to co psal s obavami výše AJS). Ve finále se může stát že z Prahy (nebo přes Prahu) budou létat spoje o kterých se nám ani nesní.
Možná jsem jen optimista ale pragmaticky řešeno - jakou motivaci k rozvoji Prahy by měl AirFrance? KLM? Ještě snad ten TravelService ale tam bude problém s kapitálem na rozvoj.
Nic o tom nic nevím, je to jen můj názor.
|
| |
|
| | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 21:56 | |
| | Tiez sa priklanam k takemuto pohladu na vec. Myslim ze ingorovanim vychodnych krajin a trhov si firmy pilia pod sebou haluz. Aj ked v spolocnosti urcite exituju predsudky voci tymto krajinam.
Myslim ze prave spolocnost z vychodu (nemyslim ruska)by letisku Praha priniesla urcitu vyhodu voci konkurentom Fraport, Vienna AG, Mnichov... Vsak treba brat do uvahy ze letecka spolocnost je jedno a letisko druhe..funguje tam urcity vztah ale..
Zaujimave ze v tendri pokial viem nefiguruje nejaka spolocnost z blizkeho vychodu alebo az dalekeho, co by mohlo byt celko zaujimave. Ked si pozriete posledne roky vyvoja v leteckej doprave, pridete na to ze v europe sa toho az tak vela nestalo a cely biznis sa presuva inam.
Ale najviac si asi uziju pani z penty, j&t alebo podobni, ktori sa urcite radi pridaju k nejakemu uchadzacovi
|
| |
|
| | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 23:29 | |
| | Spojuješ dvě věci, prodej Letiště Praha a prodej ČSA, to že Aeroflot koupí ČSA neznamená nutně rozvoj letiště...to jsou dva subjekty, který spolu namj nic společnýho... |
| |
|
| | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 23:37 | |
| | ja myslim, ze leonell to myslel jinak, nez se mu snazis podsouvat.... |
| |
|
| | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 23:46 | |
| | Nic nepodsouvám, jenm řikám, že rozvoj Aoroflotu vlastnícího ČSA a rozvoj ČSA nemusí nutně znamenat rozvoj Letiště Praha? |
| |
|
| | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 20. 1. 2009 / 01:03 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 20. 1. 2009 / 11:38 | |
| | Nechápeš šibalský otazník? Je matriál todlenc... |
| |
|
| | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 23:09 | |
| | Když už jsme u toho, kdo radši by to měl koupit, já tvrdím, že z těhle dvou nikdo. Travel by to nemusel ukočírovat a Aeroflot s tim bude mít bůhví jaký plány. Sám svoje vnitrostátní link sotva zvládá.
Radši ať to zůstane, jak to je , nechápu proč se všechno státní musí prodávat, nebo když už,tak pro mě jedinou smířlivou variantou by bylo KLM-Air France. |
| |
|
| | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 19. 1. 2009 / 23:35 | |
| | proc se vsechno musi prodavat? vesmes proto, ze forma statniho vlastnictvi je ta nejhorsi ... a druha .. ze csa bez strategickeho partnera maji nakroceno stat se jen historii ... |
| |
|
| | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 20. 1. 2009 / 09:58 | |
| | Státní forma vlastnictví je opravdu ta nejhorší. Pak ovšem aeroflot musí ze hry ven, neboť je též státní. Resp. téměř. Pokud car Putin bude chtít, bude státní 100%. |
| |
|
| | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 20. 1. 2009 / 11:35 | |
| | | |
|
| | | | | | Zájem o ČSA potvrdily ruský Aeroflot a český Travel Service 21. 1. 2009 / 10:25 | |
| | no, to je vlastne pravda.... |
| |
|
|