| | | GMAX + FS - Taky bych mel jeden dotazek... 16. 4. 2004 / 07:54 | Stanislav Moravek |
| | Ahoj, tak jsem se taky vrhnul na 3d modelovani v GMAXu, tady se muzete podivat na muj prvni vytvor (neni to jeste hotove, hlavne ten zahoz za objektem)..
Chtel jsem se zeptat, jestli je pro export do FS nezbytne nutne delat jeste klony objektu pro jine LODy, nebo jestli mi to pojede i takhle. Ma to 700 vertexu (s toho pulka pripada na zvony) a asi 1400 ploch.
Dal bych se chtel zeptat co mi to udela ve FS s temi ochranymi prikopy pod strilnami, jestli budou videt, nebo jestli mi je prekryje teren - to bych to musel nejak prekopat a objekt bud zvednout a doplnit okolni teren nebo prikopy zadelat. Diky za help.
|
| |
|
| | | Re: GMAX + FS - Taky bych mel jeden dotazek... 16. 4. 2004 / 07:55 | Stanislav Moravek |
| | Aha, tak obrazek se nezobrazil
zde je link |
| |
|
| | | | Re: Re: GMAX + FS - Taky bych mel jeden dotazek... 16. 4. 2004 / 07:56 | |
| | Ani link se nezobrazil )) |
| |
|
| | | | Re: Re: GMAX + FS - Taky bych mel jeden dotazek... 16. 4. 2004 / 07:56 | Stanislav Moravek |
| | | |
|
| | | | | Re: GMAX + FS - Taky bych mel jednu ODPOVĚD .-) 16. 4. 2004 / 09:46 | |
| | - Chtel jsem se zeptat, jestli je pro export do FS nezbytne nutne delat jeste klony objektu pro jine LODy, nebo jestli mi to pojede i takhle.
PŘEDPOKLÁDÁM, ŽE JE TÍMTO MYŠLENO (Z SDK):
Creating the LODs
LODs are an important part of the scenery object. LOD means Level of Detail. When you get far away from an object, it becomes so small on screen that you really can’t make out most of the detail of the object. The LODs take advantage of this fact and use lower resolution versions of the model as it gets smaller onscreen. This increases performance of the object and creates much lower polygon counts at a distance.
NO ŘEKL BYCH TAKTO, MÍT TO NEMUSÍŠ..... NAPŘ. JA NA LKKR TO TAKY NEMÁM UDĚLÁNO...
ALE ZŘEJMĚ TO PAK DOST SNIŽUJE FPS... V FS2004. ZŘEJMĚ V FS2002 ENGINE SIMULACE V TÉTO OBLASTI FUNGUJE JINAK, PROTOŽE ANI V SDK PRO 2002 TO NEBYLO ZMINOVÁNO....
TAKŽE FUNGOVAT TO BUDE ALE BUDE O NĚCO NIŽŠÍ FPS.... SNAD SE TEDY NEPLETU .-)
A KROM TOHO SE BUDE SCENERIE LÉPE ZOBRAZOVAT.. OČIVIDNĚ TOTIŽ PŘI LETU K OBJEKTU ZE VZDÁLENOSTI NA OBJEKT PLÁCÁ STÁLE VĚTŠÍ A VĚTŠÍ TEXTURY....(MipMaping)
MÁ ALE K DISPOZICI STÁLE STEJNÝ OBJEKT..
DÁŠ-LI MU OBJEK S RŮZNÝMI LOD, TAK POTOM ZŘEJMĚ PLÁCÁ STÁLE JINOU TEXTURU A K TOMU JI PLÁCÁ DLE VZDÁLENOSTI I NA VELIKOSTNĚ "JINÝ" OBJEKT.... ČEHOŽ DŮSLEDKEM BY SNAD MĚLO BÝT ZVÝŠENÍ FPS, POKUD ČLOVĚK JE DÁLE OD SCENERIE (MENŠÍ PROPOČTY S ROZTAHOVANÍM ČI SMRSKÁVÁNÍM TEXTUR....)
Ma to 700 vertexu (s toho pulka pripada na zvony) a asi 1400 ploch.
NO ANI NEVÍM KOLIK JICH NA LKKR MÁM .-) PŘI TVORBĚ SEM TO MOC NEBRAL V POTAZ, KLADEN DŮRAZ BYL NA KVALITU, PÁČ VÝSLEDEK BYL POUŽIT DO STUDIE ROZVOJE LKKR JAKO VIZUALIZAČNÍ DOKUMENTACE .-)))
Dal bych se chtel zeptat co mi to udela ve FS s temi ochranymi prikopy pod strilnami, jestli budou videt, nebo jestli mi je prekryje teren - to bych to musel nejak prekopat a objekt bud zvednout a doplnit okolni teren nebo prikopy zadelat.
ANO PŘIKRYJE. FUNGUJE TO TAK, ŽE CO JE POD TERÉNEM TO SE ZOBRAZÍ JAKO ZAKOPANÉ .-) TAKŽE BUĎ SI POHRAJEŠ SKRZ NAPŘ. FSSCREATOR A TEREN LOKALNĚ DLE POTŘEBY "VYKOPEŠ" ALE V TOMTO PŘÍPADĚ TO VIDÍM JAKO NESMYSL........ (NEPROVEDITELNÉ EFEKTIVNĚ) TAKŽE TO RADŠI ZVEDNI V GAMXU A DODĚLEJ TEREN TAM...
ZDAR A SNAD JE TO CORRECT.-) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: GMAX + FS - Taky bych mel jednu ODPOVĚD .-) 16. 4. 2004 / 09:58 | |
| | Diky moc za odpoved. LODy tam udelam, akorat jsem si to chtel vyzkouset jestli to pojede uz tedka (jsem uz celej zvedavej jak to bude vypadat )
To s tema prikopama (ze mi je prikreje teren) jsem tusil, doprkynka. Ten objekt stoji v rovine na poli u lesa, 6 km SSV od Rokytnice v o.h, doufam ze to nebude vypadat neprirozene kdyz bude trochu nakopecku. Asi to udelam melcejsi, normalne maji 3 metry. Jeste by mne zajimalo jak to bude potom s crash zonama. Vsiml jsem si toho u kuneticky hory a karlstejna, kdyz se k nim clovek priblizi tak - buumm!! |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: GMAX + FS - Taky bych mel jednu ODPOVĚD .-) 16. 4. 2004 / 11:56 | |
| | a nebo si pohrej ve fotoshopu a zrob tu diru plochou a jen vystínuj texturu tak aby to vyzeralo jako díra .-))))) možná to bude The Best. |
| |
|
| | | | Re: Re: GMAX + FS - Taky bych mel jeden dotazek... 16. 4. 2004 / 08:20 | |
| | Jeden z bodů v poznámkách před vložením nového příspěvku:
Obrázky mohou přidávat jen registrovaní uživatelé. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: GMAX + FS - Taky bych mel jeden dotazek... 16. 4. 2004 / 09:07 | |
| | Tak uz jsem zaregistrovany. Dik, za radu, ty poznamky jsem mel schovany pod okrajem okna ale priznavam, ze jsem jim nikdy nevenoval valnou pozornost
Kde je to tlacitko na pridavani obrazku? Mozna jsem trouba, ale nikde ho nevidim.. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: GMAX + FS - Taky bych mel jeden dotazek... 16. 4. 2004 / 09:19 | |
| | Obrázek se přidává pouze výběrem z lokálního disku. Je tam na čudl. )
Obrázek (JPEG):
Procházet |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: GMAX + FS - Taky bych mel jeden dotazek... 16. 4. 2004 / 12:50 | |
| | Ty crasj zony doporucuju udelaot OFF ,jsou prilis velke pro FS. |
| |
|
| | | Re: GMAX + FS - Taky bych mel jeden dotazek... 16. 4. 2004 / 14:22 | |
| | Jeste bych se chtel zeptat, jak se ovlivni vzdalenost ze ktere je objekt ve scenerii viditelny.. Nebo to FSka pozna sama, ze uz to nema cenu zobrazovat ? |
| |
|
| | | | Re: Re: GMAX + FS - Taky bych mel jeden dotazek... 16. 4. 2004 / 14:28 | |
| | Mno exportni plugin z SDK2002 měl možnost zadat viditelnost... jak horizontální tak vertikální..... jak to má ten z SDK2004 teď nevzpomínám. |
| |
|
| | | Re: GMAX + FS - Když Vám to jde tak pěkně... 16. 4. 2004 / 14:33 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: GMAX + FS - Když Vám to jde tak pěkně... 16. 4. 2004 / 15:05 | |
| | No o tom jsem se zatim neodvazil ani uvazovat.
Tohle byl muj prvni pokus s 3d modelovanim (cely velikonoce v haji ), dobudoucna jsem planoval spis takove ty dulezite orientacni body, hrady, tovarny, kominy a podobne. Co se LKPR tyce tak se samozrejme rad pridam, pokud bude v mych silach nejak pomci. |
| |
|
|