FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
GMAX + FS - Taky bych mel jeden dotazek... Jeden příspěvek | Celý strom
Re: GMAX + FS - Taky bych mel jednu ODPOVĚD .-)   16. 4. 2004 / 09:46
Sněhulák   
- Chtel jsem se zeptat, jestli je pro export do FS nezbytne nutne delat jeste klony objektu pro jine LODy, nebo jestli mi to pojede i takhle.

PŘEDPOKLÁDÁM, ŽE JE TÍMTO MYŠLENO (Z SDK):

Creating the LODs
LODs are an important part of the scenery object. LOD means Level of Detail. When you get far away from an object, it becomes so small on screen that you really can’t make out most of the detail of the object. The LODs take advantage of this fact and use lower resolution versions of the model as it gets smaller onscreen. This increases performance of the object and creates much lower polygon counts at a distance.

NO ŘEKL BYCH TAKTO, MÍT TO NEMUSÍŠ..... NAPŘ. JA NA LKKR TO TAKY NEMÁM UDĚLÁNO...
ALE ZŘEJMĚ TO PAK DOST SNIŽUJE FPS... V FS2004. ZŘEJMĚ V FS2002 ENGINE SIMULACE V TÉTO OBLASTI FUNGUJE JINAK, PROTOŽE ANI V SDK PRO 2002 TO NEBYLO ZMINOVÁNO....

TAKŽE FUNGOVAT TO BUDE ALE BUDE O NĚCO NIŽŠÍ FPS.... SNAD SE TEDY NEPLETU .-)

A KROM TOHO SE BUDE SCENERIE LÉPE ZOBRAZOVAT.. OČIVIDNĚ TOTIŽ PŘI LETU K OBJEKTU ZE VZDÁLENOSTI NA OBJEKT PLÁCÁ STÁLE VĚTŠÍ A VĚTŠÍ TEXTURY....(MipMaping)
MÁ ALE K DISPOZICI STÁLE STEJNÝ OBJEKT..
DÁŠ-LI MU OBJEK S RŮZNÝMI LOD, TAK POTOM ZŘEJMĚ PLÁCÁ STÁLE JINOU TEXTURU A K TOMU JI PLÁCÁ DLE VZDÁLENOSTI I NA VELIKOSTNĚ "JINÝ" OBJEKT.... ČEHOŽ DŮSLEDKEM BY SNAD MĚLO BÝT ZVÝŠENÍ FPS, POKUD ČLOVĚK JE DÁLE OD SCENERIE (MENŠÍ PROPOČTY S ROZTAHOVANÍM ČI SMRSKÁVÁNÍM TEXTUR....)

Ma to 700 vertexu (s toho pulka pripada na zvony) a asi 1400 ploch.

NO ANI NEVÍM KOLIK JICH NA LKKR MÁM .-) PŘI TVORBĚ SEM TO MOC NEBRAL V POTAZ, KLADEN DŮRAZ BYL NA KVALITU, PÁČ VÝSLEDEK BYL POUŽIT DO STUDIE ROZVOJE LKKR JAKO VIZUALIZAČNÍ DOKUMENTACE .-)))

Dal bych se chtel zeptat co mi to udela ve FS s temi ochranymi prikopy pod strilnami, jestli budou videt, nebo jestli mi je prekryje teren - to bych to musel nejak prekopat a objekt bud zvednout a doplnit okolni teren nebo prikopy zadelat.

ANO PŘIKRYJE. FUNGUJE TO TAK, ŽE CO JE POD TERÉNEM TO SE ZOBRAZÍ JAKO ZAKOPANÉ .-) TAKŽE BUĎ SI POHRAJEŠ SKRZ NAPŘ. FSSCREATOR A TEREN LOKALNĚ DLE POTŘEBY "VYKOPEŠ" ALE V TOMTO PŘÍPADĚ TO VIDÍM JAKO NESMYSL........ (NEPROVEDITELNÉ EFEKTIVNĚ) TAKŽE TO RADŠI ZVEDNI V GAMXU A DODĚLEJ TEREN TAM...

ZDAR A SNAD JE TO CORRECT.-)
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ