FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 30. 11. 2024, svátek má Ondřej Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Sytost barev a transparentost pri repaintu Jeden příspěvek | Celý strom
Sytost barev a transparentost pri repaintu   16. 1. 2009 / 11:12
FSPilot   
Já tohleto dělám v Corelu. Když máš ten tzv. paintkit, neboli ty bílé textury, tak si vyznačíš to, co chceš mít nějakou barvou a pak si zvolíš odstí a nasycení mám pocit a upravuješ si barevný odstín, do kterého to zabarvíš. Zůstane tam všechno, co tam je a jenom se změní v podstatě barva z bílé do té, jakou si zvolíš Je to hodně jednoduché a praktické Nejhorší na tom je vyznačit přesně to, co chceš, ale pak už to je v pohodě

Ta transparentnost ti z toho udělá právě tu vyblitost, protože z toho uděláš něco jako sklo. Resp. Představ si třeba nafukovací balónek... on má nějakou barvu, ale jakmile ho začneš nafukovat a on se začne roztahovat, zmenší se hustota té gumy, tím pádem se z části stává průhlednější a balónek bledne
Na tohle to lék asi nebude jiný, než domalovat ty nýtky ručně, ale to je piplačka na hodně dlouho. Neznám Gimp, takže neporadím, jestli tam má nějaké takové funkce, ale Photoshop má tuším taky možnost změnit odstín a nasycení obrázku nějakou barvou...to je fakt úžasná pomoc
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ